Bekijk volle/desktop versie : laat je stem horen



03-12-2009, 14:08
laat je stem horen

http://www.nu.nl/politiek/2136105/verhagen-hekelt-opstelling-pvda.html

rechts ze je de nu poll

stelling: nederland mag geen nieuwe minaretten meer bouwen

03-12-2009, 14:10


er zijn toch genoeg moskeeën ? Men zou er eens gebruik van moeten maken ipv zeuren over meer moskeeën.

03-12-2009, 14:23

Citaat door At-Work:
er zijn toch genoeg moskeeën ? Men zou er eens gebruik van moeten maken ipv zeuren over meer moskeeën.


hoezo zijn dr genoeg en wie heeft t over meer moskeeen... we hebben het enkel over de minaretten...

03-12-2009, 14:30
het gaat niet om de minaret het gaat erom dat ze onze godsdienst met rust moeten laten.

kerk en staat is gescheiden, omdat het nu over de islaam gaat geldt het ineens niet meer.

03-12-2009, 14:33


Typisch dat men zich druk maakt om een minnaret ipv dat men blij moet zijn dat men hier in NL gebedsplaatsen heeft daar draait het uiteindelijk om.

Begrijp me niet verkeerd maar ik maak mij meer zorgen om de lege moskeeën en dat onze kinderen niet eens het alfabet beheersen en de koran niet eens kunnen lezen.

03-12-2009, 14:36
het gaat erom dat dit land vrij is... of ze het nou over een minaret of kerk hebben... je moet vrij zijn om te doen wat je wilt...

at work... ik ben hier niet te gast om "blij te zijn met"

dit is het land waar ik geboren ben en zal blijven tot mijn dood... ik heb hier rechten zoals elk ander..

snappie vous?

03-12-2009, 14:40

Citaat door At-Work:
Typisch dat men zich druk maakt om een minnaret ipv dat men blij moet zijn dat men hier in NL gebedsplaatsen heeft daar draait het uiteindelijk om.

Begrijp me niet verkeerd maar ik maak mij meer zorgen om de lege moskeeën en dat onze kinderen niet eens het alfabet beheersen en de koran niet eens kunnen lezen.


Daar ben ik het toch ook wel mee eens. Er zijn inderdaad genoeg moskeeen. Verandert een minnaret dan echt iets aan een moskee. Begrijp me niet verkeerd, ik zal ook gewoon tegen het voorstel stemmen, maar ik ben al blij als ik in een moskee kan bidden. Onze moskee hier heeft ook geen minnaret en voor mij voelt het niet minder. Als ik de lefki maar kan horen en kan bidden met zijn allen.