Bekijk volle/desktop versie : Enquete betrokkenheid bij Marokko.nl



Pagina's : [1] 2

03-12-2009, 14:00
Hallo allemaal,

Namens de Universiteit Twente ben ik bezig met het onderzoeken van de betrokkenheid die mensen voelen bij het forum waar ze lid van zijn. Om dit te kunnen meten hebben wij een korte enquete opgesteld en nu aan jullie het verzoek of je 5 minuten de tijd wil nemen om deze te beantwoorden. Iedereen is welkom om deel te nemen, ook diegenen die alleen het forum lezen. Uiteraard hebben we toestemming gevraagd aan de crew van de Marokko Community voor het plaatsen van deze enquete.

Je kan de enquete bereiken door deze link te volgen: http://freeonlinesurveys.com/rendersurvey.asp?sid=tjspa1v1s1gsamu680314

Onder de deelnemers wordt 1 cadeaubon van bol.com ter waarde van 25 euro weggegeven. Om hiervoor in aanmerking te komen moet je in de vragenlijst wel even je e-mail adres invullen, maar je mag de enquete ook anoniem invullen.

Bedankt voor jullie hulp!

03-12-2009, 15:43


Graag gedaan.

04-12-2009, 19:56
Sorry voor de bump, maar we hebben nog maar een handvol reacties ontvangen en voor een nuttig resultaat hebben we er toch nog een hoop meer nodig.

Ik reken op jullie hulp!

-Merijn23

05-12-2009, 12:11
Interessant, ben benieuwd of er iets zinnigs uitkomt.

05-12-2009, 14:23


Help deze jongeman een handje.

05-12-2009, 16:28
Ingevuld UP UP! Alleen het was zeer moeilijk te lezen me ogen! :P

05-12-2009, 16:34
Misschien even laten pinnen beheer? Zodat Marokko.nl de uitslagen binnenkrijgt van de Universiteit om zo een beter beeld te creëren van de site?

Merijn, PM de Beheer hier voor.

Groeten Bassam.

05-12-2009, 16:42
Ingevuld, maar heb geen mail adres nagelaten.

06-12-2009, 13:45

Citaat door AlAqsA48:
Misschien even laten pinnen beheer? Zodat Marokko.nl de uitslagen binnenkrijgt van de Universiteit om zo een beter beeld te creëren van de site?

Merijn, PM de Beheer hier voor.

Groeten Bassam.


Wat is pinnen? Dank je wel voor de hulp in ieder geval. En uiteraard delen we de uitslagen van het ondezoek met Marokko.nl

06-12-2009, 14:07
ingevuld

06-12-2009, 16:39
Ga toch krassen met je Enquete en je Universiteit a Boer!!! is dit nou de enige site om meningen te verzamelen ? onderdeel van de AIVD zeker. wil je het niet begrijpen? neem genoegen met 2 middelvingers.succes

06-12-2009, 17:07

Citaat door Hypnotic:
Ga toch krassen met je Enquete en je Universiteit a Boer!!! is dit nou de enige site om meningen te verzamelen ? onderdeel van de AIVD zeker. wil je het niet begrijpen? neem genoegen met 2 middelvingers.succes



Nee, dit is zeker niet de enige site om meningen te verzamelen, slecht een van de zeer verschillende fora. En ze zijn genoteerd.



Even een persoonlijke noot (lijkt me namelijk niet het topic voor deze discussie): ik ben zelf fel tegenstander van hoe Marokkanen, maar ook andere etnische groepen, in Nederland gegeneraliseerd en behandeld worden door media en politiek de afgelopen jaren.

Echter, door zo te reageren bevestig je helaas voor veel mensen het stereotyp wat ze hebben en maak je het alleen maar erger.

06-12-2009, 17:38



Citaat door Hypnotic:
Ga toch krassen met je Enquete en je Universiteit a Boer!!! is dit nou de enige site om meningen te verzamelen ? onderdeel van de AIVD zeker. wil je het niet begrijpen? neem genoegen met 2 middelvingers.succes


Gatver, wat een walgelijke gast ben jij zeg. Echt respectloos, Tuig als jou behoort hier niet.


Aan de topicstarter: veel succes met het onderzoek

07-12-2009, 00:15
Zonde dat er weer mensen zijn die zo reageren.

07-12-2009, 00:26
Heb m ingevuld.

Pagina's : [1] 2