Bekijk volle/desktop versie : VVD tegen EU-standpunt Jeruzalem



Pagina's : [1] 2

03-12-2009, 13:50
VVD tegen EU-standpunt Jeruzalem
BRUSSEL - De VVD is fel gekant tegen het voorstel van huidig EU-voorzitter Zweden om Oost-Jeruzalem als hoofdstad van een toekomstige Palestijnse staat te erkennen. Europarlementariër Hans van Baalen vindt dat de EU daarmee de onderhandelingen tussen Israël en de Palestijnse Autoriteit alleen maar bemoeilijkt, zei hij donderdag.

Zweden wil zijn voorstel volgende week bespreken tijdens een EU-bijeenkomst. Israël heeft er al sterk afwijzend op gereageerd.

Van Baalen valt de Israëlische regering bij. „De status van Oost-Jeruzalem en van de Israëlische nederzettingen dient op basis van onderhandelingen in een definitieve vredesregeling te worden vastgelegd. De EU mag de onderhandelaars niet voor voldongen feiten plaatsen.”

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5482670/__VVD_tegen_EU-standpunt_Jeruzalem__.html

03-12-2009, 13:50


Zo ken ik mijn cluppie weer

03-12-2009, 14:03

Citaat door pukkepuk25:
VVD tegen EU-standpunt Jeruzalem
BRUSSEL - De VVD is fel gekant tegen het voorstel van huidig EU-voorzitter Zweden om Oost-Jeruzalem als hoofdstad van een toekomstige Palestijnse staat te erkennen. Europarlementariër Hans van Baalen vindt dat de EU daarmee de onderhandelingen tussen Israël en de Palestijnse Autoriteit alleen maar bemoeilijkt, zei hij donderdag.

Zweden wil zijn voorstel volgende week bespreken tijdens een EU-bijeenkomst. Israël heeft er al sterk afwijzend op gereageerd.

Van Baalen valt de Israëlische regering bij. „De status van Oost-Jeruzalem en van de Israëlische nederzettingen dient op basis van onderhandelingen in een definitieve vredesregeling te worden vastgelegd. De EU mag de onderhandelaars niet voor voldongen feiten plaatsen.”

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5482670/__VVD_tegen_EU-standpunt_Jeruzalem__.html


dat nederland sterk pro-israëlisch is, is geen nieuws!
van mij mogen ze dat zogenaamde vredes-pogingen ook staken!
met joden valt er niks te praten!

03-12-2009, 17:50

Citaat door pukkepuk25:
Zo ken ik mijn cluppie weer


ClupPIE inderdaad. Een zinvolle aanvulling gezien de staat van de VVD.

03-12-2009, 18:21



Citaat door pukkepuk25:
VVD tegen EU-standpunt Jeruzalem
BRUSSEL - De VVD is fel gekant tegen het voorstel van huidig EU-voorzitter Zweden om Oost-Jeruzalem als hoofdstad van een toekomstige Palestijnse staat te erkennen. Europarlementariër Hans van Baalen vindt dat de EU daarmee de onderhandelingen tussen Israël en de Palestijnse Autoriteit alleen maar bemoeilijkt, zei hij donderdag.

Zweden wil zijn voorstel volgende week bespreken tijdens een EU-bijeenkomst. Israël heeft er al sterk afwijzend op gereageerd.

Van Baalen valt de Israëlische regering bij. „De status van Oost-Jeruzalem en van de Israëlische nederzettingen dient op basis van onderhandelingen in een definitieve vredesregeling te worden vastgelegd. De EU mag de onderhandelaars niet voor voldongen feiten plaatsen.”

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5482670/__VVD_tegen_EU-standpunt_Jeruzalem__.html


Ik denk juist dat Oost-Jeruzalem als hoofdstad van een Palestijnse staat een heel belangrijke stap kan zijn richting vrede. Israel zal sowieso grote toegevingen moeten doen wil het vrede kennen in het MO.

03-12-2009, 18:25
Mensen voor voldongen feiten plaatsen.. Nuff said..

03-12-2009, 18:41

Citaat door rasjiet:
Mensen voor voldongen feiten plaatsen.. Nuff said..



"Wie veelvuldig aan weerszijden van de muur rondreist, kan het onmogelijk ontgaan dat de machtsstrijd tussen Israëliërs en Palestijnen allang is beslist en dat de nieuwste poging van de VS om het conflict door middel van een internationale vredesconferentie te beslechten geen wezenlijke verandering teweeg zal brengen. Israël heeft door middel van een politiek van voldongen feiten de omvang en de grenzen van de joodse staat vastgesteld. Dat is gebeurd met een geweer in de ene hand en een troffel in de andere."

Oscar Geslagen (2007) Bloeiend Fort Israël naast verslagen Palestijnen, NRC Handelsbald

03-12-2009, 18:43
En hoe lang zijn die barbaren al bezig iemand?

03-12-2009, 18:51
van de vvd hoef je niks te verwachten, het zijn allemaal geldwolven, zakkervullers, uitbuiters.

03-12-2009, 18:54

Citaat door EenWinnaar:
En hoe lang zijn die barbaren al bezig iemand?


"De VVD is opgericht in 1948."

http://www.vvd.nl/over-de-vvd/4/organisatie

03-12-2009, 18:58

Citaat door Amazing_Amazigh:
die van Baalen kan zo in een horrorfilm voor de rol van ziek oversexte sadist.


Ik vind hem een varkenskop hebben.


03-12-2009, 19:12

Citaat door Amazing_Amazigh:
die van Baalen kan zo in een horrorfilm voor de rol van ziek oversexte sadist.


Hoezo oversexe sadist?
Heb je ervaring met hem gehad!

03-12-2009, 19:20



Citaat door Bada_Bing:
Ik vind hem een varkenskop hebben.



Ik vind varkens leuker

03-12-2009, 19:58
En gelijk heeft ie.
Jeruzalen is de ongedeelde hoofstrad van Israel.

03-12-2009, 20:08

Citaat door HorseMen:
En gelijk heeft ie.
Jeruzalen is de ongedeelde hoofstrad van Israel.


Tja, definieer (oost-)Jeruzalem dan eens. Is dat allen de oude stad of ook al die aanbouw die zich bijkans tot de Jordaan uitstrekt?

Pagina's : [1] 2