Bekijk volle/desktop versie : borsthaar getver

Pagina's : [1] 2

03-03-2002, 19:26

Ja Ja, we krijgen het steeds meer te zien van de jongens/mannen. De bovenste knopen van hun blouse open, op de standen in Marokko, SCheveningen en ga zo maar door. Persoonlijk vind ik het echt blehhhhhh, ik kan er echt niet naar kijken en zeker niet als diegene er nog met zijn handen aan zit, ieuwwwwww.
Gisteren op de thaiboksgala was het weer zover. Dan komt zo'n bokser aanlopen ( o.a Riad .. en ...Gerard), hij heeft zijn kimono ( of zo iets) dan nog aan en dan denk je wat een leuke jongen, maar dan doet hij zijn zijn kimono uit en dan :schok: :schok: al dat haar komt er dan uit.
Ik vind het echt niet mooi, en dan nog te bedenken dat veel mannen dat echt mooi vinden en er dan ook echt mee pronken, uh: blehhh gewoon.

03-03-2002, 20:51

nou tenzij je eruit ziet als een gorilla kan een beetje borsthaar geen kwaad lijkt me

het is symbool van mannelijkheid eigenlijk enneh ik bedoel
jullie de borsten ..en wij het haar dat lijkt me fair

03-03-2002, 20:56
Symbool van mannelijkheid??..Hahaha..misschien bij jou remii..
persoonlijk vind ik dat zo lelijk borsthaar..dus jongens aub die knopjes van jullie hemden dicht laten..want geloof me het is echt geen zicht...

03-03-2002, 21:11
hmmm... ik gelooof je niet nadia
nederlandse vrouwen schijnen gek te zijn op borsthaar bij mannen
ze vinden het heel sexy

03-03-2002, 21:19

Nu hoor je het van een ander he remi

trouwens die hollandse vrouwen hebben echt geen smaak hoor..

03-03-2002, 21:25
hollandse vrouwen zijn A okee , marokkaanse ook

maar goed jullie hebben wel deels gelijk ..smaken verschilllen he

03-03-2002, 21:39
100% gelijk...

03-03-2002, 21:43
jullie ...vrouwen zijn gewoon impossible laten we het daar maar op houden

03-03-2002, 22:57
Als ie echt heel veel heeft....
HARSEN DIE HANDEL!!!!

Maar een beetje borsthaar kan soms wel sexy staan, afhankelijk van de lichaamsbouw...

03-03-2002, 23:06
nou een man zonder borst haar is voor mij geen echte man, maar die zal wel nog in de groeiiiiii zijn. maar goed geef mij maar een man met borsthaar mmmmmmmmmmmmm

03-03-2002, 23:11
pffff. gelukkig maar ..nadia heeft mij aan het twijfelen gebracht
ik had bijna de tondeuse erin gezet haha ..im glad i didnt

03-03-2002, 23:58
Harsen die handel remii!!!!!..of met de tondeuse erdoor je ziet maar met wat het gemakkelijkst kan..anders wil ik je best een handje helpen hoor...

04-03-2002, 00:10

hahaha dat zou je wel willen he nadia , im affraid not !! ik laat het lekker staan want ik wil er niet uitzien als een nancyboy

04-03-2002, 16:28
WAT IS ER MISSSSS MET BORSTHAAR!!!!!!!!! dames die het niet mooi vinden pleaseeeeeeee preek alleen voor je zelf en geloof me er zijn genoeg dames die het mooi vinden en ik ben er een van. Maar ieder voor zich maar om te gaan zeggen dat ze die weg moeten halen, kom op zeg, zeg liever dat ze hun oksel haar moeten scheren of hun haar op hun geslachts deel want daaaaar heb ik dus wel een hekel aan, maar zowiezo moet een man en een vrouw zich om de 40 dagen op die twee plekken scheren. dus mannen alles weg behalve je borsthaar(en je benen natuurlijk ook niet )

groetjes,

04-03-2002, 17:11

Citaat:
Origineel gepost door bent_bled
sorry hoor maar weten jullie niet dat haram is om je borsthaar weg te halen??je mag je niet veranderen ,je hebt het van allah gekregen en dat moetje gewoon accepteren,en als een vrouw dat vies vindt dat zoekt ze lekker verder totdat ze iemand heeft die geen borsthaar heeft gehad van allah.

maar ja iedereen moet zelf weten wat ie doet....
Dus jouw hoofdhaar is inmiddels ook wel gegroeit tot een meter of 6 nu?????????

Pagina's : [1] 2