Bekijk volle/desktop versie : wat wil jij veranderen in je leven?



Pagina's : [1] 2 3

02-12-2009, 22:42
wat wil jij veranderen in je leven?, dan heb ik t over houding, manier van doen, zeg maar persoonlijke iets waar je je aan stoort.


ik mn houding: dingen beter organiseren
voorbereiden op bv vergaderingen en gesprekken
niet uitstellen maar doen


ik vindt t echt erg, zeker als mn zus en man t vaak zeggen hoe laks ik ben. Op mn werk merken ze niet veel vraag me niet hoe ik dat doe.


dus kom op


ps. is het iets marokaans?

02-12-2009, 22:46


ach kom op niemand kan me vertellen dat ze niets wil veranderen in haar leven.

02-12-2009, 22:50
aloooooooooooooooooooo

02-12-2009, 22:56
nou dat was kort.

02-12-2009, 23:01


ik wil alles veranderen... maar het is niet noodzakelijk ik vind het ook wel goed zo..je begrijpt het zeker ook niet ik al helemaal niet vraag me niet hoe of wat..

02-12-2009, 23:11

Citaat door miss_lipgloss:
ik wil alles veranderen... maar het is niet noodzakelijk ik vind het ook wel goed zo..je begrijpt het zeker ook niet ik al helemaal niet vraag me niet hoe of wat..



ik denk dat je een beetje in de war bent, ga maar gauw terug naar
28+

02-12-2009, 23:27
ik wil niet meer me zoon controleren wat ie uitspookt,anders leert ie nooit zelf zijn problemen oplossen.het word tijd dat ie zelf zijn problemen oplost,maar alsie hulp nodig heeft sta ik wel klaar om te helpen

02-12-2009, 23:37

Citaat door Respect:
wat wil jij veranderen in je leven?, dan heb ik t over houding, manier van doen, zeg maar persoonlijke iets waar je je aan stoort.


ik mn houding: dingen beter organiseren
voorbereiden op bv vergaderingen en gesprekken
niet uitstellen maar doen


ik vindt t echt erg, zeker als mn zus en man t vaak zeggen hoe laks ik ben. Op mn werk merken ze niet veel vraag me niet hoe ik dat doe.


dus kom op


ps. is het iets marokaans?
nou dan hebben wij iets gemeen

02-12-2009, 23:48

Citaat door oemashraf:
hoe oud is jouw zoontje ?


oemashraf
Hij is al 22 maar ik heb gehoord op school gisteren dat ik nog steeds overbezorgd ben,en dat me zoon daar gek van werd.Advies van school was loslaten het gaat me niet makkelijk af want ik was nogal gewend om in zijn spullen te snuffelen enz.

02-12-2009, 23:58
Gy prutst in u zoon zyn spulle terwyl hy al MAN is

wa voor mens zyde gy?? vertrouw je hem niet ; je doet alsof hy nog een KIND is ; oh my godddddd ik moet er niet aandenken zelf ook zo te worden Allahyester




Citaat door banjer13:
Hij is al 22 maar ik heb gehoord op school gisteren dat ik nog steeds overbezorgd ben,en dat me zoon daar gek van werd.Advies van school was loslaten het gaat me niet makkelijk af want ik was nogal gewend om in zijn spullen te snuffelen enz.

03-12-2009, 00:04

Citaat door oemashraf:
macha allah 22 jaar, maar snuffelen in zijn spullen is echt not done voor die leeftijd

hij zal zich zelfs thuis niet veilig kunnen voelen dan

Ja ik heb er ook spijt van maar ik doe het nu al een tydje niet meer.Heb me zoon alles gezegd en belooft dat ik hem loslaat op 1 voorwaarde dat als er iets is dat ie mij hulp vraagt als ie nodig heeft maakt niet uit wat En hij heeft al bewezen dat ie zijn eigen schuld van 1000euro zelf heeftopgelost ja ik heb maar 1 zoon en ben gewoon bang dat ie iets overkomt.Jongens in deze tijd doen nog wel eens rare dingen vooral als ie verkeerde vrienden tegenkomt.Maar ik kan niet alles voorkomen.



oemashraf

03-12-2009, 00:06
me berichtje is een beetje verkeerd geplaatst heb zeker slaap

03-12-2009, 01:13


niks eigenlijk ik zal nooit veranderen miss in de tijd zelf maar ik ben nu oud en getrouwd en moeder maar hersenen werken gewoon nog ff niet mee ik voel me nog een pubermeisje

03-12-2009, 10:10

Citaat door StreetChic:
Gy prutst in u zoon zyn spulle terwyl hy al MAN is

wa voor mens zyde gy?? vertrouw je hem niet ; je doet alsof hy nog een KIND is ; oh my godddddd ik moet er niet aandenken zelf ook zo te worden Allahyester


Nou ik deed dat niet zomaar hoor er nl heel veel gebeurd in verleden waardoor bv de problemen groot werden.Ik zal eens wat noemen bv boetes die hij niet betaalde.En als je niet betaalt worden ze hoger.
Ik heb liever dat ie ze dan aan mij geeft en dat ik ze betaal maar dan zonder een boete erboven op dat scheelt mij een hoop geld.
Maar ik heb hem nu los gelaten hoor en dat wekt veel beter,nu brengt ie de boetes netjes naar mij Ik wil nl niet dat zijn vader straks een deurwaarder aan zijn deur krijgt,want zoon woont bij zijn vader

03-12-2009, 10:20
Ik heb 1punt waar ik verandering in wil brengen..
Ik ben van huis af aan, heel erg verwend. En accepteer nooit een nee...
En al hellemaal niet van mijn man... Alles moet op mijn manier gaan.. Anders wordt ik boos...En daar wil ik eerlijk gezegd wel verandering in brengen..

Pagina's : [1] 2 3