Bekijk volle/desktop versie : Weggelopen dames/heren???



Pagina's : [1] 2

02-12-2009, 20:22
[

waarom ben jij weggelopen. en hoe was het de eerste periode moeilijk?? heb nog contact met je ouders na dat je weg was?




{ ben gewoon benieuwd! dus haat reacties voor je houden}
voor de duidelijkheid, ik wil NIET weglopen

pmen kan trouwens ook als je het niet openbaar wilt vertellen


]

02-12-2009, 20:28


weglopen van huis is weglopen van problemen en zo maak je het alleen maar erger, denk aan je arme moeder die verdriet heeft en geen oog dicht doet omdat ze geen idee heeft waar je zit. Nhal shitan, zit je ergens mee praat met je ouders of ga naar je broer of familielid die kang gaan bemiddelen. Straks loop je weg en kom je een loverboy tegen die je achter een raam zet, tegenwoordig is het leven op straat eng en helemaal voor een jonge ongetrouwde dame.

02-12-2009, 20:32
K heb ook een hele moeilijke periode gehad voor me huwelijk... als je wilt pmen om je hart te luchten mag je dat doen meid!!

maar weglopen is geen optie. Het paradijs ligt aan de voeten van je moeder... je kan je moeder dit niet aandoen.. k zweer het.

02-12-2009, 20:32

Citaat door _lina_:
weglopen van huis is weglopen van problemen en zo maak je het alleen maar erger, denk aan je arme moeder die verdriet heeft en geen oog dicht doet omdat ze geen idee heeft waar je zit. Nhal shitan, zit je ergens mee praat met je ouders of ga naar je broer of familielid die kang gaan bemiddelen. Straks loop je weg en kom je een loverboy tegen die je achter een raam zet, tegenwoordig is het leven op straat eng en helemaal voor een jonge ongetrouwde dame.


ik heb niet gezegt dat ik wil weglopen, ik vraag alleen wie het heeft gedaan

02-12-2009, 20:34


hoe ik erover denk hmm

probleematisch lost niks op, maakt het alleen veel erger voor je zelf en je ouders,ts ik heb niet over jou maar over het algemeen.

02-12-2009, 20:36
Ik zelf niet, maar mijn schoonzus in weggelopen van huis. Ze is nog steeds niet terug gekomen. Ze heeft weleens van zich laten horen, maar verder niet. Ze is nu al ruim 9 maanden weg.
De gene die weglopen hebben geen idee wat een verdriet ze de rest aan doen!

02-12-2009, 20:36
waarom ben je hier zo nieuwsgierig naar???

02-12-2009, 20:37

Citaat door mina.lhb:
Ik zelf niet, maar mijn schoonzus in weggelopen van huis. Ze is nog steeds niet terug gekomen. Ze heeft weleens van zich laten horen, maar verder niet. Ze is nu al ruim 9 maanden weg.
De gene die weglopen hebben geen idee wat een verdriet ze de rest aan doen!



het probleem is dat het een trend is geworden. Vele mensen lopen weg.. en komen gaan weer terug

02-12-2009, 20:42

Citaat door mina.lhb:
Ik zelf niet, maar mijn schoonzus in weggelopen van huis. Ze is nog steeds niet terug gekomen. Ze heeft weleens van zich laten horen, maar verder niet. Ze is nu al ruim 9 maanden weg.
De gene die weglopen hebben geen idee wat een verdriet ze de rest aan doen!



ze is dus ook van haar man, jou broer weggelopen??

02-12-2009, 20:43

Citaat door verhaalmaakster:


het probleem is dat het een trend is geworden. Vele mensen lopen weg.. en komen gaan weer terug


ja, soms lijkt het wel alsof dat de perfecte oplossing is. Ik weet nu van mijn schoonzus dat ze best wel terug wil komen. maar beide partijen zijn te koppig, zij wil terug gevraagd worden en de rest wil dat zij als de sodemieter haar excuuses aanbied en terug komt. Als het zo door gaat is ze starks niet eens meer welkom

02-12-2009, 20:43
het lost niets op meid

heb je geen vriendinnen waarmee je kunt praten? al is het maar om je problemen even te vergeten

02-12-2009, 20:46

Citaat door mina.lhb:
Ik zelf niet, maar mijn schoonzus in weggelopen van huis. Ze is nog steeds niet terug gekomen. Ze heeft weleens van zich laten horen, maar verder niet. Ze is nu al ruim 9 maanden weg.
De gene die weglopen hebben geen idee wat een verdriet ze de rest aan doen!



heeft ze 1 zoon?

02-12-2009, 20:46


mijn vriendin was weggelopen het was echt een en al drama en er werden zoektohten begonnen terwijl zij gewoon bij je een introk, school was gebeld ze kwamen naar mij echt het was een hel, eenmaal toen ze thuis was had ze pillen van haar moeder geslikt en toen raakte ze in coma bleef ze paar dagen daar, en daarna ging ze hellemaal weg van huis naar een huisstichting waar meisjes zaten.

02-12-2009, 20:50

Citaat door tangia26:
heeft ze 1 zoon?



nee nee, ze is gewoon als "meisje" weggelopen van huis.

Maar we zijn nu wel inmiddels 9 maanden verder??







Woeps die was flauw

02-12-2009, 20:54

Citaat door LOULOU22:
mijn vriendin was weggelopen het was echt een en al drama en er werden zoektohten begonnen terwijl zij gewoon bij je een introk, school was gebeld ze kwamen naar mij echt het was een hel, eenmaal toen ze thuis was had ze pillen van haar moeder geslikt en toen raakte ze in coma bleef ze paar dagen daar, en daarna ging ze hellemaal weg van huis naar een huisstichting waar meisjes zaten.


wat erg meskiena, en waarom was ze weggelopen dan?


Citaat door mina.lhb:
ja, soms lijkt het wel alsof dat de perfecte oplossing is. Ik weet nu van mijn schoonzus dat ze best wel terug wil komen. maar beide partijen zijn te koppig, zij wil terug gevraagd worden en de rest wil dat zij als de sodemieter haar excuuses aanbied en terug komt. Als het zo door gaat is ze starks niet eens meer welkom



waarom is ze weggelopen dan?? dus ze is alleen met je broer verloofd?

Pagina's : [1] 2