Bekijk volle/desktop versie : ..A Thing Called 'Love'..



02-12-2009, 08:58
Iedereen is weleens verliefd.. Maar is dat echte Liefde of Verliefdheid dat over gaat?
Ik heb hier zoveel meiden gezien die topics openen omdat ze problemen hebben in de liefde.. geen wonder.. liefde is toch al een en al problemen als je nog nie getrouwd bent..nadat je met diegene trouwt is ut un ander verhaal

..Hij belt niet terug! Hij neemt zn tel niet op! Hij zou me bellen! Waar is hij toch! Ik wordt er gek van!.. Geduld.. Geduld en nog eens geduld!! denk je dat hij aan ut stressen is als jij effe un uurtje later pas belt dan afgesproken? ik dacht ut niet! wij meiden plakken er snel aan en zij relaxen maar dood..Does.. als jij zo'n probleempje hebt.. heb geduld.. Als hij niet opneemt.. dan ziet hij heus wel aan zn tel dat jij gebeld heb.. en jij moet dus afwachten tot hij jou terug belt..want jij hebt al moeite gedaan..en als ie zei dat hij je gaat bellen..hij belt heus wel.. en als hij dat nie doet dan reageer je alles maar lekker op hem af..daar zijn mannen trouwens voor



Uhm als jij jong bent.. tussen de 12 en 16 kan liefde heel anders in je ogen zijn.. voor jou is liefde het mooie gevoel die je krijgt als je die ene knappe oe oe siexie jongen ziet..die ogen.. dat haar!! Oefffff ik ben verliefd.. maar is ut echt zo nodig om ut maanden vol te houden? NEE! dat je na un jaar zegt.. ik ben nog steeds verliefd op hem? waarom?? om zn mooie uiterlijk?? de rest dan? heeft ie wel un hart? is ie geen player? hoeveel meiden heeft ie wel nie gehad om zn uiterlijk? Yep best wel veel..



Maar.. er zijn uitzonderingen.. ben je bijvoorbeeld 15..en je ontmoet iemand op un goeie manier.. vol respect.. zonder stiekeme shit.. en hij zegt tegen je.. ik vind je un leuke meid en ik wil je beter leren kenne..
zoiets bestaat tegenwoordig ook maar dat is echt zeldzaam dat je nog zulke jongen tegenkomt.. maar je ziet dus dat hij serieus is.. jou wil leren kennen.. zonder relatie.. zonder aanraking.. alleen praten over alles en nog wat zodat je hem kent en hij jou begint te kennen..dan weet je dat hij jou met respect behandeld zodat je geen slechte naam krijgt als het later toch nix meer wordt.. dan hebben jullie tenminste nix stiekems uitgespookt.. waar je echt spijt van krijgt.. zo'n jongen moet je dus hebben!



als jij iemand tegenkomt dat alleen maar uit wil gaan met je.. zoenen.. aanraken..hand in hand ergens rondlopen..nie eens praten over toekomst..dan ben je dus op het verkeerde jongen gevallen..enige wat hij dus wil is iemand aan zn zijde die hij kan gebruiken voordat hij iemand anders vindt.. un echte man raakt het meisje nie eens aan als hij haar voor later wil.. en ook al is het leuk om met um ergens heen te gaan.. hem aan te raken.. hem zoenen en hand in hand rondlopen met hem.. dan voel jij je veilig naast um.. dan voelt alles zo goed.. maar hou het wel in je achterhoofd dat dat maar voor even is..



als hij jou echt wil dan wacht hij op het moment dat je oud genoeg bent om je leven met um te delen..als hij dat ene moeite voor je zou doen.. om effe langs je vader te gaan..dan pas kun je hem vertrouwen..dan pas kun je hem dingen vertellen die hij moet weten voordat jullie trouwen.. dan pas is er un grote kans dat hij je man wordt.. anders niet!



ook al beloofd hij jou dat ie over un week komt.. niemand weet of het echt wel gebeurt.. niemand weet of hij dan nog leeft.. dus voor de zekerheid neem jij geen ene actie totdat hij voor je vaders deur staat..heb geduld en alles komt als het geschreven staat op je pad..

02-12-2009, 09:08



Citaat door sisi87: