Bekijk volle/desktop versie : Wat voelt het toch heerlijk om echt verliefd te zijn!



Pagina's : [1] 2

01-12-2009, 13:27
Ken je dat gevoel dat je alleen nog maar bij elkaar wilt zijn. Dat je gewoon pijn in je buik krijgt als je weet dat je schatje naar je toe komt.
Dat je gewoon niet weet wat je aan moet trekken als je een verrassing krijgt.
etc. etc.

Heerlijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk gevoel gewoon!

01-12-2009, 13:28


Je leest weg alsof je high bent.

01-12-2009, 13:30
Hahahah high van verliefdheid ja



Citaat door SFYE:
Je leest weg alsof je high bent.

01-12-2009, 13:31
Ik houd niet zo van verrassingen dus als hij ineens tegen me zegt ik neem je mee ergens heen. Dan weet ik gewoon nooit wat ik aan moet.

Is dat zo gek?



Citaat door SHOWSTOPPER22:
?

01-12-2009, 13:33


verliefdheid is idd prachig maar het heeft een afschuwelijke keerzijde!!

ik vind het eigenlijk een ellendige emotie verliefdheid!

01-12-2009, 13:35

Je vroeg om verduidelijking nou die heb je gehad.



Citaat door SHOWSTOPPER22:
Niet als je het zo had vermeld.

01-12-2009, 13:35
Zeg dat wel zeg.
Ik hoop dat ik lang verliefd blijf. Want de ellende erna wil ik echt nooit meer mee makene en ik hoop niemand niet.!



Citaat door insaf21:
verliefdheid is idd prachig maar het heeft een afschuwelijke keerzijde!!

ik vind het eigenlijk een ellendige emotie verliefdheid!

01-12-2009, 13:37
Oohw nee hoor. Kwam het bij jou aanvallend aan.?
Mij boeit het geen reet!


Citaat door SHOWSTOPPER22:
Jeh oververmoeide rotkop. Kwam het allemaal weer zo aanvallend bij je aan?

01-12-2009, 13:38

Citaat door miss-gevoelig:
Zeg dat wel zeg.
Ik hoop dat ik lang verliefd blijf. Want de ellende erna wil ik echt nooit meer mee makene en ik hoop niemand niet.!



ik heb dus echt vrees voor verliefdheid,ben het tot zo ver maar 1x geweest en nu weer,ik heb er echt zoveel angst voor omdat ik weet wat verliefdheid inhoud.Het zorgt er voor dat je niet meer nuchter kan kijken naar de zaken en je bent ook niet zo allert..je gaat maar mee met dat gevoel niet wetende dat sommige mensen er zijn om dat juist uit te buiten..

been there done that!!

01-12-2009, 13:39
Verliefdheid is gewoon bla.

01-12-2009, 13:41
Vertel mij wat! Ik ben ook maar 1 keer in me leven echt verliefd geweest en dat liep uit tot een hel daarna.
Maar goed anderhalf jaar later ben ik smoorverliefd en ben zoals je zegt helemaal niet meer allert. Toch probeer ik me gevoelens te koesteren want ik wil niet weer hetzelfde mee maken.

Maar goed incha Allah gebeurd dat ook gewoon niet meer. Niet altijd je gevoel gebruiken, maar ook een keer je verstand!





Citaat door insaf21:
ik heb dus echt vrees voor verliefdheid,ben het tot zo ver maar 1x geweest en nu weer,ik heb er echt zoveel angst voor omdat ik weet wat verliefdheid inhoud.Het zorgt er voor dat je niet meer nuchter kan kijken naar de zaken en je bent ook niet zo allert..je gaat maar mee met dat gevoel niet wetende dat sommige mensen er zijn om dat juist uit te buiten..

been there done that!!

01-12-2009, 13:41
Super heerlijk gevoel, maar indd die keerzijde, ik weet niet of die verliefdheid dat wel waard is....

PIJN eyemaa inou, dat is toch afschuwelijk. Geef mij maar lichamelijk een aantal zware mishandelingen, dan dat ik ooit binnensuit moet lijden...

01-12-2009, 13:42


Wacht maar tot je echt een keer verliefd wordt


Citaat door SFYE:
Verliefdheid is gewoon bla.

01-12-2009, 13:42

Citaat door siham__1985:
Super heerlijk gevoel, maar indd die keerzijde, ik weet niet of die verliefdheid dat wel waard is....

PIJN eyemaa inou, dat is toch afschuwelijk. Geef mij maar lichamelijk een aantal zware mishandelingen, dan dat ik ooit binnensuit moet lijden...



zeg dat niet aub.

01-12-2009, 13:43
vooral dat gevoel wanneer je met elkaar gaat sexen WOW!

Pagina's : [1] 2