Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Vliezen zijn gebroken



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

01-12-2009, 13:27
Salaam dames,

Vandaag nadat ik anderhalf week in het ziekenhuis heb gelegen omdat mijn vliezen met 17 weken zijn gebroken ben ik thuis.

Ik zat gewoon op de bank en alles floepte er gewoon uit, het leek net een kraan dat niet wilde stoppen. Er werd me gelijk in het ziekenhuis verteld dat het niet goed was. Er werd me gelijk gezegd we kunnen het kindje eruit halen.

Ik heb ze toen en nu nog steeds duidelijk gemaakt dat zolang het hartje klopt ik mijn kindje er niet uithaal. Ik hoor in mijn omgeving steeds verschillende verhalen, vooral posetiefe dingen.

De dokters hebben gezegd dat al blijft het hartje gewoon kloppen dat ik uiteindelijk toch een kind krijg dat handicap zal zijn. Maar hamdollilah alles is welkom al heeft het 1 oog en 1 been

Ik vroeg me af of iemand dit ooit heeft meegemaakt of in haar omgeving??

Ik vetrouw op ALLAH en niemand anders. Hij geeft en neemt

01-12-2009, 13:30


veel sterkte incha allah komt alles goed.

01-12-2009, 13:30
subhanAllah!

krijg je nu wel steeds echo's om het vruchtwater op te meten??
hartfilmpjes enzo?

lijkt me heel eng...

ik heb juist weinig vruchtwater maar net voloende, maar is miner erg omdat ik op het einde loop

hoe liggen de kansen dan wanneer ze je kindje nu halen? ik snap eigenlijk niet waarom je hiervoor kiest maar ieder zijn keuzes en lot, vind het wel knap van je hoor

sterkte dame, allahi shafiek en wahkfa sahla inshAllah!

01-12-2009, 13:31

Citaat door moedertjelief2:
veel sterkte incha allah komt alles goed.



Inschallah

01-12-2009, 13:32


Subhanallah, wat erg voor je meid.

Hoe zit het dan met het vruchtwater, doet dat zich wel voldoende vernieuwen nu je vliezen zijn gebroken? Ienshallah komt alles goed en krijg je een gezond kindje. Er is hier wel een lid waarbij ook vroeg de vliezen zijn gebroken, en ze is nu best ver alhamdoelillah, ik dacht 34 weken.

01-12-2009, 13:33
Allay3awenkoem
moeilijk ts nog zo vroeg maar insah Allah komt het allemaal goed !

01-12-2009, 13:35

Citaat door Yasmina1:
subhanAllah!

krijg je nu wel steeds echo's om het vruchtwater op te meten??
hartfilmpjes enzo?

lijkt me heel eng...

ik heb juist weinig vruchtwater maar net voloende, maar is miner erg omdat ik op het einde loop

hoe liggen de kansen dan wanneer ze je kindje nu halen? ik snap eigenlijk niet waarom je hiervoor kiest maar ieder zijn keuzes en lot, vind het wel knap van je hoor

sterkte dame, allahi shafiek en wahkfa sahla inshAllah!



Ja ik krijg nog steeds echos en ik voel het kindje duidelijk bewegen. Ik heb helemaal geen vruchtwater meer

Die artsen kunnen me veel vertellen over of mijn kindje het uiteindelijk haalt of niet maar alles ligt in de handen van Allah.

Ik kies hier voor om dat ik hoe dan ook, al is het superklein en niet gezond niet om mijn kindje te vermoorden. Omdat ik net over de 17 weken zit noemen ze het niet abortus maar spontane bevalling.

Toen de arts mij die woorden vertelde gingen de haartjes op mijn armen overeind, ik zou nooit abortus laten plegen en ik zou nooit een kindje dat nog in mijn buik leeft weg kunnen halen. Daarom heb ik gekozen om af te wachten en kijken wat het lot mij brengt

01-12-2009, 13:36

Citaat door new_mommy:
Subhanallah, wat erg voor je meid.

Hoe zit het dan met het vruchtwater, doet dat zich wel voldoende vernieuwen nu je vliezen zijn gebroken? Ienshallah komt alles goed en krijg je een gezond kindje. Er is hier wel een lid waarbij ook vroeg de vliezen zijn gebroken, en ze is nu best ver alhamdoelillah, ik dacht 34 weken.



Ja het maakt zich elke keer weer aan, de baby neemt er slokjes van en de rest komt eruit

01-12-2009, 13:38

Citaat door vis_meisje:
Ja het maakt zich elke keer weer aan, de baby neemt er slokjes van en de rest komt eruit



Lieverd, ik zal je nu pm'en met de naam van die lid, dan kun je haar pmen. Zij kan je erover vertellen hoe het bij tot nu toe is gegaan. Ik leef echt met je mee!



01-12-2009, 13:39
Ya rabi, wat erg.. Moge allah je deze zwangerschap zoveel mogelijk laten (vol)dragen
Er kwam echt een brok in me keel toen je zei dat je je kindje nog voelt bewegen enz...
Subhanallah..

Heel veel sterkte..

01-12-2009, 13:39

Citaat door vis_meisje:
Ja ik krijg nog steeds echos en ik voel het kindje duidelijk bewegen. Ik heb helemaal geen vruchtwater meer

Die artsen kunnen me veel vertellen over of mijn kindje het uiteindelijk haalt of niet maar alles ligt in de handen van Allah.

Ik kies hier voor om dat ik hoe dan ook, al is het superklein en niet gezond niet om mijn kindje te vermoorden. Omdat ik net over de 17 weken zit noemen ze het niet abortus maar spontane bevalling.

Toen de arts mij die woorden vertelde gingen de haartjes op mijn armen overeind, ik zou nooit abortus laten plegen en ik zou nooit een kindje dat nog in mijn buik leeft weg kunnen halen. Daarom heb ik gekozen om af te wachten en kijken wat het lot mij brengt

Heel verstandig.

01-12-2009, 13:39
Je hebt een goede keuze gemaakt :goezo: vind ik zelf vertrouw op Allah en alles komt goed inshaAllah.

01-12-2009, 13:43



Citaat door new_mommy:
Lieverd, ik zal je nu pm'en met de naam van die lid, dan kun je haar pmen. Zij kan je erover vertellen hoe het bij tot nu toe is gegaan. Ik leef echt met je mee!





Dank je wel lieverd, de rest ook jullie woorden doen mij goed

01-12-2009, 13:44
ik snap niet dat ze je niet opnemen, zo kunnen ze je continue in de gaten houden

wat is de overlevingskans op dit moment buiten en binnen de baarmoeder dan?

ik respecteer je keuze echt, vind het heel moedig maar voor zover ik weet is het niet goed voor een baby wanneer er helemaal geen vruchtwater is

de placenta en navelstreng werken nog goed? hoe vaak controleren ze dis nu?

01-12-2009, 13:44

Citaat door vis_meisje:
Dank je wel lieverd, de rest ook jullie woorden doen mij goed



Heb je gepmt, ik vind ook dat je een verstandige keuze hebt gemaakt. Moge allah het voor jou vergemakkelijken en je zegenen met gezond vroom nageslacht, ienshallah.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10