Bekijk volle/desktop versie : doe aub dou'a voor mijn zusje



Pagina's : [1] 2 3

01-12-2009, 13:12
Salaam oe 3aleikoem wara7matoeallahi wa barakatoe lieve broeders en zusters,



Een kleine zuster van ons lijdt aan kanker. Zij is mashaAllah 5 jaar oud en lijdt hier al twee jaar aan, soeb7aneAllah. Zij heeft deze aandoening aan haar linkeroog. Het kan zo zijn dat dit haar hersenen kan aantasten, wa Allah 7fedha.



Ik wil jullie vragen dua’s te verrichten voor onze kleine, lieve, mashaAllah onschuldige zuster.



Moge Allah swt onze lieve zuster sabr schenken, Moge Allah swt haar pijn doen verzachten, Moge Allah swt haar zonden doen vergeven, Moge Allah swt haar bijstaan, Moge de engelen inshaAllah over haar waken inshaAllah. Moge Allah swt haar inshaAllah genezen. Moge Allah swt haar een plekje in dzjannat lfirdaus schenken. Moge allah swt haar een mooi toekomst schenken, Moge Allah swt haar naasten sabr schenken. Moge Allah swt haar zuster nog vele jaren vol zegeningen schenken Moge Allah swt haar de geur van het paradijs schenken en haar beschermen. Moge Allah swt haar een plekje in dzjannat lfirdaus schenken.



Allahoema amien yarab!!! Verricht aub veel dua’s voor onze zuster.



Gedenk haar en inshaAllah zal Allah swt jullie gedenken. Moge Allah swt jullie rijkelijk belonen inshaAllah. Moge Allah swt jullie een plek in dzjannat lfirdaus schenken. Moge Allah swt jullie doen slagen in dit leven. Moge Allah swt jullie leiden inshaAllah. Moge Allah swt voor altijd in jullie harten voortleven. Moge Allah swt jullie imaan versterken en jullie gezichten met nour verlichten.





Oh Allah laat het slechte weggaan oh Heer van de mensheid, en genees het, want U bent de Genezer, er is geen genezing behalve Uw genezing, en (zonder dit) zal de ziekte niet weggaan.







De waarde van een Dua

Allah Zegt in de Koran

Smeek tot Mij en Ik zal uw smeekbede verhoren
(Koran 40:60)

En wanneer Mijn dienaren je over Mij vragen,zeg dan; ,,Ik ben nabij;Ik verhoor het gebed van de smekeling.wanneer hij Mij aanroept.Daarom moeten zij naar Mij luisteren en in Mij geloven,zodat zij geleid worden”
(Koran 2:186)

‘As’alu Allaah al-'aziem rabb al-‘arsh il-‘aziem an yashfiyaka’ (Ik vraag Allah, Heer van de machtige Troon, om jou te genezen)





Wa salaam oe 3aleikoem,

01-12-2009, 13:30


Asalaam alikoum,
Lieve meid, ik weet welke strijd je zusje aan het leveren is tegen de slopende ziekte en hoe de familieleden zich nu voelen. Je voelt je machteloos en het liefst wil je in het lichaam van je zusje kruipen om de ziekte op te vangen zodat zij niet meer hoeft te lijden. Ik voel met je mee ook al ken ik je niet. Allah ejib eshiffa inshallah! We moeten tevreden zijn met Alles wat Allah ons geeft hoe moeilijk het ook is. Alhamdoellah..... ik wens je zusje en je familie alle sbar toe en zal een dua maken voor iedere zieke op de wereld...

01-12-2009, 13:33

Citaat door Bounty78:
Asalaam alikoum,
Lieve meid, ik weet welke strijd je zusje aan het leveren is tegen de slopende ziekte en hoe de familieleden zich nu voelen. Je voelt je machteloos en het liefst wil je in het lichaam van je zusje kruipen om de ziekte op te vangen zodat zij niet meer hoeft te lijden. Ik voel met je mee ook al ken ik je niet. Allah ejib eshiffa inshallah! We moeten tevreden zijn met Alles wat Allah ons geeft hoe moeilijk het ook is. Alhamdoellah..... ik wens je zusje en je familie alle sbar toe en zal een dua maken voor iedere zieke op de wereld...




jah precies enige wat we kunnen doen is dou'a voor haar doen.
soms wil ik echt gekke dingen doen maar dan houw ik me in voor haar en vooral als je haar hoort praten je hart breekt walakin gair insh'allah alles is van allah

dankjwel meid

01-12-2009, 13:36
Sub7anallaah. Azhu bil ba'sa rabba annaas washfi, anta ashaafi, laa shifaa'a illaa shifaa'uk. Shifaa anlaa yughaadiro saqamaa.

Allahi shafeeha, insha'Allaah. Hoop dat haar genezing spoedig verloopt.

Onthou ; Walhamdoulillaah 3alaa koulli haal.

Veel sterkte .

01-12-2009, 13:38



Citaat door Prodigy:
Sub7anallaah. Azhu bil ba'sa rabba annaas washfi, anta ashaafi, laa shifaa'a illaa shifaa'uk. Shifaa anlaa yughaadiro saqamaa.

Allahi shafeeha, insha'Allaah. Hoop dat haar genezing spoedig verloopt.

Onthou ; Walhamdoulillaah 3alaa koulli haal.

Veel sterkte .




amine op je dou'a
dankjwel

01-12-2009, 19:03
Moge Allah soebhana wa ta3ala het voor haar vergemakkelijken en een poort voor haar openen naar het paradijs

Allahoem Amien

01-12-2009, 19:07
Allaahumma Rabb an-naas, adhab al-baas, washfi anta Shaafi, laa shifaa' illaa shifaa'uk, shifaa'an laa yughaadiru saqama.

Allaahumma Rabb an-naas, adhab al-baas, washfi anta Shaafi, laa shifaa' illaa shifaa'uk, shifaa'an laa yughaadiru saqama.

Allaahumma Rabb an-naas, adhab al-baas, washfi anta Shaafi, laa shifaa' illaa shifaa'uk, shifaa'an laa yughaadiru saqama.

Allaahumma Rabb an-naas, adhab al-baas, washfi anta Shaafi, laa shifaa' illaa shifaa'uk, shifaa'an laa yughaadiru saqama.

Allaahumma Rabb an-naas, adhab al-baas, washfi anta Shaafi, laa shifaa' illaa shifaa'uk, shifaa'an laa yughaadiru saqama.

Allaahumma Rabb an-naas, adhab al-baas, washfi anta Shaafi, laa shifaa' illaa shifaa'uk, shifaa'an laa yughaadiru saqama.

Allaahumma Rabb an-naas, adhab al-baas, washfi anta Shaafi, laa shifaa' illaa shifaa'uk, shifaa'an laa yughaadiru saqama.

Ameen.

01-12-2009, 19:10

Citaat door Afrah:
Allaahumma Rabb an-naas, adhab al-baas, washfi anta Shaafi, laa shifaa' illaa shifaa'uk, shifaa'an laa yughaadiru saqama.

Allaahumma Rabb an-naas, adhab al-baas, washfi anta Shaafi, laa shifaa' illaa shifaa'uk, shifaa'an laa yughaadiru saqama.

Allaahumma Rabb an-naas, adhab al-baas, washfi anta Shaafi, laa shifaa' illaa shifaa'uk, shifaa'an laa yughaadiru saqama.

Allaahumma Rabb an-naas, adhab al-baas, washfi anta Shaafi, laa shifaa' illaa shifaa'uk, shifaa'an laa yughaadiru saqama.

Allaahumma Rabb an-naas, adhab al-baas, washfi anta Shaafi, laa shifaa' illaa shifaa'uk, shifaa'an laa yughaadiru saqama.

Allaahumma Rabb an-naas, adhab al-baas, washfi anta Shaafi, laa shifaa' illaa shifaa'uk, shifaa'an laa yughaadiru saqama.

Allaahumma Rabb an-naas, adhab al-baas, washfi anta Shaafi, laa shifaa' illaa shifaa'uk, shifaa'an laa yughaadiru saqama.

Ameen.



Hellaas ken ik geen doe3a maar ik heb deze voor je zusje opgelezen.

I koun lghair inshallah!

01-12-2009, 20:08
Moge Allah subhana wa tal`ala haar doen genezen Allahoemma Amien

01-12-2009, 20:20
breng haar naar een imam, kan t niet zo zijn dat dit door het boze oog komt. Heb weleens eens gelezen dat mensen zijn genezen van deze ziekte alhamdullilah! Ik hoop dat je zusje inshaAllah ook beter wordt en haar gezondhed krijgt, emien!

01-12-2009, 20:25
Moge Allah soubana wa ta ala je zusje genezen en al haar naasten bijstaan. Moge Allah soubana wa ta ala je zusje de kracht geven en haar pijn doen verzachten. Ik wens jullie veel sterkte, lijkt me vreselijk maar weet dat Allah er voor jullie is.

Ghair insh'allah
Amra

01-12-2009, 21:01
Moge de Heer van de werelden genade met haar ziel doen hebben en haar verlossen van alle leed.

amien

01-12-2009, 21:04


Ik hoop dat ze gauw beter zal worden inshAllah. Allahy Shafeeh! Ik zal haar zeker gedenken tijdens mijn gebed.

Wa aleikum salam.

01-12-2009, 23:10

Citaat door Dina_lady:
breng haar naar een imam, kan t niet zo zijn dat dit door het boze oog komt. Heb weleens eens gelezen dat mensen zijn genezen van deze ziekte alhamdullilah! Ik hoop dat je zusje inshaAllah ook beter wordt en haar gezondhed krijgt, emien!




dat dachten wij ook maar het is niet zo
we hebben haar al naar een imaam naar marokko gebracht en hij zei dat ie niks kon doen

01-12-2009, 23:10

Citaat door Informatiebalie:
Ik hoop dat ze gauw beter zal worden inshAllah. Allahy Shafeeh! Ik zal haar zeker gedenken tijdens mijn gebed.

Wa aleikum salam.



insh'allah dankwjel

Pagina's : [1] 2 3