Bekijk volle/desktop versie : Safi, k bel nooit meer naar Marokko...



Pagina's : [1] 2

30-11-2009, 20:18
Met l3ied wilde in ze3ma anghafer 3la l'3aila, nou 1000x vociemail gehad... Shabakat 3olbat lictroni of wtf die vrouw allemaal zei... Kom ik boos bij mn ouders aan, omdat k d8 dat k verkeerde nummers heb gekregen, wordt er verteld dat ik de extra 6 van mobiel en extra 5 van huistel ben vergeten Nou, probeer k het nog een x, krijg k een Oma aan de lijn, die 3x achter elkaar Alo, Alooooo, Aloooooooooooooo zei en ophing...& een Opa die aan het vechten was met z'n L7awli, k hoorde gwn heel de dag door BE33333333 klinken in mn oren...

Ewa Fhem Ben benieuwd naar mn tel rekening...

30-11-2009, 20:21


Owja, heb het natuurlijk de volgende dag weer geprobeerd, zeiden ze, xxxNAAMxxx, mien xxxNAAMxxx, miente3nieth... Ik zo van ana Bent Flan oe Flana men Hollanda, zeggen ze: Ewa ara li bak/mok...Hallo, ik ben degene die belt, gaat ook goed met mij hoor

& toen kreeg ik het varhaal van waarom heb je nog geen kinderen, ik zo van bellati shwieja, k studeer nog, zij natuurlijk weer wrm ben je nog niet klaar met je studie, ah bent zjara heeft haar bakaloria al op zak, bla die bla

30-11-2009, 20:24

Citaat door AZC:
Owja, heb het natuurlijk de volgende dag weer geprobeerd, zeiden ze, xxxNAAMxxx, mien xxxNAAMxxx, miente3nieth... Ik zo van ana Bent Flan oe Flana men Hollanda, zeggen ze: Ewa ara li bak/mok...Hallo, ik ben degene die belt, gaat ook goed met mij hoor

& toen kreeg ik het varhaal van waarom heb je nog geen kinderen, ik zo van bellati shwieja, k studeer nog, zij natuurlijk weer wrm ben je nog niet klaar met je studie, ah bent zjara heeft haar bakaloria al op zak, bla die bla




hahahhah ze hebben altijd over bent flen oe flen oe flen

30-11-2009, 20:34
Mensen vanuit Marokko zijn altijd lachen

Vallah hea, k lach mijn ma altijd uit als ze naar Maroc belt, de ene oor uit dr hoofddoekkie en schreeuwen netof het van de ene berg nij de andere berg moet aankomen... Nou je moest mij horen praten, uuh t was eerder schreeuwen Gaat echt automatisch

30-11-2009, 20:46


me moeder zegt ALTIJD maar dan ook echt ALTIJD

allo, allo
blablabla

ewa weet je wie ik ben?
blablabla

xxxx uit Nl... uit NL, gekkie



daar ging weer een euro aan alleen maar gesprek openene!

30-11-2009, 20:48
hahaahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahahah

30-11-2009, 20:51

Citaat door tooto7moe:
me moeder zegt ALTIJD maar dan ook echt ALTIJD

allo, allo
blablabla

ewa weet je wie ik ben?
blablabla

xxxx uit Nl... uit NL, gekkie



daar ging weer een euro aan alleen maar gesprek openene!


Zo ging het dit x ook bij deze l'3robia, ze wisten niet wie k was, terwijl k met elke l3ied bel & bezoek ze elk jaar weer tijdens de zomervakantie...Toch houd k van ze

Ana bent Flen oe Flena men Hollanda, ki7777ki7ki7

30-11-2009, 20:54
Kijk hoe lief k ben, omdat k weet dat ik ze niet meer zal spreken...& ze pas in de zomervakantie zal zien, heb k ze gevraagd wat ze willen...

Mijn Opa, Gansja djel L'floes

Mijn Oma: Ronde kaas met rode folie. Mijn Oma is met L3awda terug naar maroc, dus ze weet over welke merken kaas ze het heeft & ze wilde Douwe Egberts Koffie meskiena

Mijn tante: Pindakaas en Mayonaise voor dr zoon van bijna 30, zo droog Makro & marjan verkopen dat ook

Mijn Oom: Werkschoenen voor in de bouw

30-11-2009, 20:59

Citaat door AZC:
Kijk hoe lief k ben, omdat k weet dat ik ze niet meer zal spreken...& ze pas in de zomervakantie zal zien, heb k ze gevraagd wat ze willen...

Mijn Opa, Gansja djel L'floes

Mijn Oma: Ronde kaas met rode folie. Mijn Oma is met L3awda terug naar maroc, dus ze weet over welke merken kaas ze het heeft & ze wilde Douwe Egberts Koffie meskiena

Mijn tante: Pindakaas en Mayonaise voor dr zoon van bijna 30, zo droog Makro & marjan verkopen dat ook

Mijn Oom: Werkschoenen voor in de bouw



mayonaise van maroc is smaakloos!!


lachen jij

30-11-2009, 21:12

Citaat door tangia26:
mayonaise van maroc is smaakloos!!


lachen jij



Das waar K d8 in mezelf, vraag be3da om een vrouw voor m te regelen, watnou mayo en pindakaas


30-11-2009, 21:43
[B] kapot lachen [/B]

01-12-2009, 16:01
Marokkanen hea, altijd Humor

01-12-2009, 16:04



Citaat door AZC:
Das waar K d8 in mezelf, vraag be3da om een vrouw voor m te regelen, watnou mayo en pindakaas





Jij bent echt leuk!

01-12-2009, 16:06



Mayonaise, kaas, en pindakaas is ook altijd iets wat ik mis als ik op vakantie ben.

01-12-2009, 16:09
je bent echt grappig lach altijd met je topics

Pagina's : [1] 2