Bekijk volle/desktop versie : catch him and keep him



Pagina's : [1] 2

30-11-2009, 19:01
Een boek van Christian Carter, ik denk ik ga het maar proberen..........Ik negeerde hem totaal en wat blijkt.....die shiit werkt gewoon


Dus dames play hem gewoon, want mannen houden niet van eerlijke meisjes, sla ze met hun eigen stok,

30-11-2009, 19:03


Ben geen freaking hond dat je met een stok moet gaan slaan.

Ahya mafkees.

30-11-2009, 19:09

Citaat door Diema_nashet:
Ben geen freaking hond dat je met een stok moet gaan slaan.

Ahya mafkees.

Gooi een zak chips, en spring erachteraan

30-11-2009, 19:10

Citaat door salima85:
Gooi een zak chips, en spring erachteraan

Hobbel hobbel

30-11-2009, 19:10


Wat een mentaliteit.

Maar je komt jezelf wel tegen.

30-11-2009, 19:10

Citaat door Diema_nashet:
Hobbel hobbel


30-11-2009, 19:16

Citaat door R_achida:
Ben jij echt van bouwjaar 1985?

doe niet zo schijnheilig.....je doet het zelf ook.

30-11-2009, 19:27

Citaat door R_achida:
Schijnheilig? Wat heeft dat er nu weer mee te maken? Dat jij nog steeds spelletjes hanteert, om zgn de "liefde" van een man voor je te winnen is hooguit pathetic. En no offence, maar vergelijk je liever niet met mij. Er is geen man op deze aarde, die zal kunnen getuigen ook maar één blik van me waardig geweest te zijn laat staan verder. Jij moet nodig een beetje zelfrespect aanschaffen, meisje...


er is zeker geen man op deze aarde die jou een blik waardig vindt

30-11-2009, 19:37

Citaat door R_achida:
Nee meid, nu verwar je jezelf met moi. Ik bedoel maar, jij schaft zelf een boek aan om hopeloos iets van aandacht te kunnen scoren


Ik heb het niet aangeschaft, het is gratis en voor niks op internet, by the way volgende keer moet je niet hier komen janken van hij heeft me gedumpt
Dit is je kans om het eerder te doen

30-11-2009, 19:45

Citaat door R_achida:
Tuurlijk of nee, het werd jezelf per ongeluk in de schoot toegeworpen. Was je wanhopigheid zelf van zo'n afstand te ruiken?

Maar ff serieus gereageerd meid, dit is niet de correcte wijze om een goede man te treffen. Je zult alleen schofties en playertjes aantrekken, die de spelletjes en al die ongein idd nog wel leuk vinden. Waardeer jezelf gewoon, focuse je op de belangrijkere zaken in je leven en vertrouw op Allah swt. Er is waarlijk niets wat je niet zal gegund worden, als je oprecht vertrouwen meedraagt (hier bestaat een hadieth over). Khair inshaAllah en moge Allah swt je spoedig een goede man schenken, om je verdere teleurstellingen en hartzeer te besparen...


30-11-2009, 19:47

Citaat door Diema_nashet:
Ben geen freaking hond dat je met een stok moet gaan slaan.

Ahya mafkees.


Vooral letterlijk opvatten.

30-11-2009, 20:23

Citaat door Boodschappentas:
Vooral letterlijk opvatten.

He? Dus wacht! Ik word niet echt met een stok geslagen? hahaha, ik was er echt met beiden benen ingetuind Wat voel ik mij toch doemmmmm.

30-11-2009, 20:25



Citaat door Diema_nashet:
He? Dus wacht! Ik word niet echt met een stok geslagen? hahaha, ik was er echt met beiden benen ingetuind Wat voel ik mij toch doemmmmm.




30-11-2009, 20:30

Citaat door Diema_nashet:
He? Dus wacht! Ik word niet echt met een stok geslagen? hahaha, ik was er echt met beiden benen ingetuind Wat voel ik mij toch doemmmmm.


Geeft niet.


30-11-2009, 20:40
Soms vraag ik me echt af wat voor soort jochies jullie tegen komen. Jullie weten toch wel dat niet iedere man een hond is?

Pagina's : [1] 2