Bekijk volle/desktop versie : Een mooi cadeau voor schoonma in marokko.



29-11-2009, 21:35
Salaam allemaal,

Graag zou ik een cadeau willen kopen voor mijn schoonma in Marokko, maar ik weet niet precies wat. Een familielid gaat met de auto naar marokko, dus het moet niet te groot zijn ivm ruimtegebrek. Ik wilde een mooi horloge kopen, maar ze kan geen klokkijken, dus dat lijkt mij geen goed idee. Ik ben zo slecht in cadeautjes kopen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen

29-11-2009, 21:39


Een mand met allemaal leuke spullen in. Stof, parfum, sjaals, schoenen ev, een enveloppe met geld etc etc, gebruik je fantasie

29-11-2009, 21:40
ben er ook slecht in cadeaus kopen mss gewoon geld geven ofz

29-11-2009, 21:46
een mooie warme badjas - kamerjas plus een envelop

29-11-2009, 21:58


ik zou sjaals doen, badjas, schoenen, pantoffels en tas. Wat moet ze met horloge? is leuk voor jonge dame.

29-11-2009, 22:04
hoezo wat moet ze met horoge ,... oudere dames dragen ook horloges hoor

maar omdat ze al zei dat ze geen klok kan kijken ...

29-11-2009, 22:15
Bedankt voor het meedenken. Een badjas heeft ze al gekregen van mij. En schoenen, ik zou niet weten welke maat haar dan precies zou passen. En stof heeft ze ook een keer gekregen, met geld erbij om er wat van te maken, maar dat had ze na een jaar nog in de kast zei ze. Ze wilde er geen geld aan uitgeven hihi. Maar een leuke mand is wel een idee. En dat vullen met spulletjes.

29-11-2009, 23:05
..Ik weet t!!































Een dikke drol in een piepklein envelopje!!

29-11-2009, 23:09
Weet je waar schoonmama's GEK op zijn- naast gewoon een paar pakketjes opgerolde eurobiljetten..?
Een mooi servies....
Een stel mooie koffiebekers en borden uit 'Ollanda...
Of een pizzapan..

29-11-2009, 23:12

Citaat door niesj:
Weet je waar schoonmama's GEK op zijn- naast gewoon een paar pakketjes opgerolde eurobiljetten..?
Een mooi servies....
Een stel mooie koffiebekers en borden uit 'Ollanda...haedzo:
Of een pizzapan..


Zoals jullie aan mijn vorige reactie wel kunnen lezen ben ik in een melige bui.... maar toen ik jouw ot las.... ging ik helemaal plat hahahahaha

29-11-2009, 23:42
een klein zak vullen met handoekken of een badjas, shampoo parfum hoofddoek oma schoentjes of slippers/pantoffels, zeep bodycreme pakje snoep of kauwgum een tas of stof witte stof, kralen kettings.
een tapijtje om te bidden of sebha etc etc