Bekijk volle/desktop versie : over 14 dagen met schoonmoeder naar marokko!!



29-11-2009, 08:06
heb er zoooo een zin in!!

moest ik effe melden

29-11-2009, 10:22


ooh lekker sa3datek.
ik wou ook mop vakantie gaan.maar de school waar mijn kleine zit.zei nee anders mist hij te veel.terwijl hij nog geen 5 jaar is.

29-11-2009, 10:33

Citaat door zietelbaldia:
ooh lekker sa3datek.
ik wou ook mop vakantie gaan.maar de school waar mijn kleine zit.zei nee anders mist hij te veel.terwijl hij nog geen 5 jaar is.


ja heb er echt zin in.. even weg.. kun je niet in de kerstvakantie gaan? weetje wat het is je kindje is nog niet leerplichtig toch? maar ze kunnen het later tegen je gebruiken door te zeggen van hij of zij heeft nu een achterstand en we gaven al aan dat het niet verstandig was om hem of haar mee te nemen.. dus kun je het beter niet doen..je kan beter in de vakantie gaan dan kunnen ze ook niks zeggen..

29-11-2009, 10:36

Citaat door Kaoutar84:
heb er zoooo een zin in!!

moest ik effe melden

heerlijk meid besha
waar ga je naar toe ?
en hoe lang blijf je

29-11-2009, 10:39



Citaat door missmis:
heerlijk meid besha
waar ga je naar toe ?
en hoe lang blijf je


soekran schat naar tetouan inshallah en we gaan 16 dagen

29-11-2009, 10:41

Citaat door Kaoutar84:
soekran schat naar tetouan inshallah en we gaan 16 dagen

leuk hoor doe effe de groeten voor mij aan tetouan

29-11-2009, 10:45

Citaat door missmis:
leuk hoor doe effe de groeten voor mij aan tetouan



hahaha kom je daar vandaan?? ik zal tetouan de groeten doen van missmis ben in mei voor het laatst in tetouan geweest.. juni was ik weer naar marokko maar naar fes... tetouan is in de zomer gezellig in mei was tetouan ook super leuk.. ben benieuwd hoe het in december zal zijn zeker koud!!

29-11-2009, 10:52

Citaat door Kaoutar84:
hahaha kom je daar vandaan?? ik zal tetouan de groeten doen van missmis ben in mei voor het laatst in tetouan geweest.. juni was ik weer naar marokko maar naar fes... tetouan is in de zomer gezellig in mei was tetouan ook super leuk.. ben benieuwd hoe het in december zal zijn zeker koud!!

ik was er vorig jaar voor het laatst ook in dec, het is heeeeeeeel koud maar wel leuk, maar zou zeker ook richting tanger gaan, we hebben daar een huisje, mn man komt uit tetouan, ik kom uit casa
geniet ervan hoor meid

29-11-2009, 10:52
Waarom ga je alleen met je schoonmoeder?
Veel plezier....

29-11-2009, 11:00

Citaat door Ilhampje:
Waarom ga je alleen met je schoonmoeder?
Veel plezier....


soekran Ik zou eigenlijk niet gaan.. mijn schoonmoeder wilde er even tussenuit en wilde naar marokko en vroeg me mee.. ik zei natuurlijk meteen jaa is goedd maar dacht we moeten nog boeken enzo dus kijk wel.. nu heeft ze gister geboekt en mijn ticket betaald ik zo nee dat hoeft echt niet betaal het wel zelf.. ze zei nee ik vraag jou mee dus dan betaal ik.. want je had er vast niet op gerekend.. maar ik ben van plan om het gewoon terug te geven of daar in tetouan dingen te betalen enz.. mijn man moet werken dus die kan niet mee maar die zei gaaa.. het komt me wel goed uit want heb in de zomer een bruiloft en wilde nog een jurk laten maken.. en tegen marokko zal ik nooit nee zeggen

29-11-2009, 11:12

Citaat door Kaoutar84:
soekran Ik zou eigenlijk niet gaan.. mijn schoonmoeder wilde er even tussenuit en wilde naar marokko en vroeg me mee.. ik zei natuurlijk meteen jaa is goedd maar dacht we moeten nog boeken enzo dus kijk wel.. nu heeft ze gister geboekt en mijn ticket betaald ik zo nee dat hoeft echt niet betaal het wel zelf.. ze zei nee ik vraag jou mee dus dan betaal ik.. want je had er vast niet op gerekend.. maar ik ben van plan om het gewoon terug te geven of daar in tetouan dingen te betalen enz.. mijn man moet werken dus die kan niet mee maar die zei gaaa.. het komt me wel goed uit want heb in de zomer een bruiloft en wilde nog een jurk laten maken.. en tegen marokko zal ik nooit nee zeggen



Leuk hoor, en wat een lieve schoonmoeder!!
Geniet er van......

29-11-2009, 11:15

Citaat door Ilhampje:
Leuk hoor, en wat een lieve schoonmoeder!!
Geniet er van......


ja ze is super tof.. soekran schat

29-11-2009, 12:10


das wel aardig van je schoonmoeder.veel plezier meid.

29-11-2009, 12:17

Citaat door zietelbaldia:
das wel aardig van je schoonmoeder.veel plezier meid.



soekran schat