Bekijk volle/desktop versie : *Changes



Pagina's : [1] 2 3

12-06-2004, 01:45
Hey allemaal,

Ik begin zelf ook aan een verhaal:xChanges.
Het gaat over een marokkaanse meisje dat Samira heet. Ze heeft veel vrienden/innen. Ze is altijd blij en ze is een hele goede leerling. Iedereen vind haar aardig. Maar dan komt ze een opeens een jongen tegen en dan veranderd alles....

Nou hoop dat jullie et leuk vinden daag!!

12-06-2004, 02:01


xChanges.

De wekker gaat. Samira zet de alarm uit en slaapt rustig verder: nog vijf minuutjes nog vijf minuutjes. Een half uur later roept haar moeder: Sam snel snel anders kom je te laat! Sam kijkt op de wekker en springt wakker. Ze gaat snel douchen, trekt haar kleren aan en gaat ervandoor. Precies als ze de school binnenloopt gaat de bel. Pff net op tijd, denkt ze. Ze loopt naar het lokaal Nederlands. Inge komt meteen naar haar toegerend. 'Hey lieverd hoe gaat het?' 'Jah gaat goed, met jou?' 'Ook.' Ze lopen de klas in en kletsen nog wat verder. De rest van de klas loopt ook naar binnen. Samir zegt opeens: 'Mensen!! Nieuwe start!! Dat had ik wel nodig!!' Echt weer iets voor Samir. Samir is vorig jaar bijna van school afgetrapt.Je denkt vast wat doet zo een dom kind als hij dan op Havo? Hij haalt wel goede cijfers. Hij zegt wel nieuwe start maar na een week is hij weer de oude. 'Samira, hoe gaat het?' zegt hij. 'Goed met jou?' 'Super!' Leraar Nederlands loopt naar binnen. Iedereen gaat zitten op hun plek en Samir blijft Samira lang aankijken

Eindelijk 3 uur! Ik mag naar huis! De eerste dag voorbij en ik ben meteen kapot. We hebben gelukkig geen huiswerk. Morgen krijgen we een nieuwe leerling in de klas. Ik ben benieuwd!! Ik word zo opgehaald door Yassin, Kim,Louiza en Mohamed. We zouden samen even naar de stad gaan. Een beetje rondhangen. Ik heb ze in de zomervakantie heel erg gemist allemaal. Al me vrienden. Jamila heb ik gelukkig wel gezien in de vakantie. Dat is mijn beste vriendin. Ze is heel tof. Ik beschouw haar als mijn zus. Ze doet echt alles voor en ik alles voor haar. Ik zou nooit iets verborgen houden voor haar dat hebben we elkaar beloofd!!

Ding Dong!! Ooh de bel...!! Ik doe mijn schoenen aan, pak mijn tas en ga er vandoor. De stad is niet zo vol. Gelukkig maar..!! We gaan even de Miss Sixty in maar de jongens vervelen zich. Daarna gingen we toch maar naar de bios. Er draaide een hele leuke film!! De film was om 8 uur afgelopen. Ik moest snel naar huis voordat me moeder flipte. Ik kwam thuis en ze begon me meteen te ondervragen. Daarna ging ik eten. Ik ging nog een beetje msn-en en toen douchen. Tijdens het luisteren van muziek viel ik in slaap. In een hele diepe slaap

12-06-2004, 11:21
P.S.:Ga snel verder....ben benieuwd.

12-06-2004, 12:23
Leuk Begin, Ga Gauw Door

12-06-2004, 14:58


2)) De volgende ochtend werd ik vroeg wakker. Ik liep de douche in. De lekkere warme straal viel op mijn rug. Heerlijk!! Ik bleef heel lang douchen totdat me vader riep. Je komt te laat!! snel snel!! Ik moest weer heel snel omkleden.. Me vader bracht me in de auto helemaal boos...!!

Toen ik naar binnen liep bleek dat ik toch ruim op tijd was. Ik ging naar de kluisjes daar zag ik twee meisjes uit Vwo4: Vivienne en Anouk. Ik praatte heel lang met hun totdat een jongen mij opeens aantikte. Hij vroeg: 'weet jij waar het lokaal van Wiskunde is 317?' 'Jah daar moet ik ook heen zo. Je kan dan even met me meelopen. Ben jij de nieuwe leerling?' 'Jah, ik ben Redouan.' 'Ik ben Samira.' De meisjes gingen weg en ik bleef nog een hele tijd met Redouan praten. Hij woonde in Amsterdam en nu is ie naar Utrecht verhuist. Hij woont bij zijn hele strenge oom. Hij moet daar een tijd blijven omdat ze hem zat waren zegt ie. Ik heb verder er niet naar gevraagd. Hij lijkt me heel aardig. En hij is nog knap ook!
Even later komt Samir aangelopen. 'Hey Samira!' zegt ie. 'Hey, dit is Redouan.' zeg ik.' 'Hoi.'zegt Redouan. 'Hoi, ik ben Samir.' Ze praten nog even met elkaar en dan gaat de bel. We lopen met z'n drieen naar Wiskunde.

Hehe Pauze. Ik ben echt moe! We zijn de hele gymles rondjes om het grote veld achter school gaan rennen. Dat moest van de leraar. Dat komt door Samir. Samir en Redouan waren aan het praten totdat Samir Redouan opeens sloeg. De leraar wou niks zeggen daarvoor in de plaats strafte hij de hele klas. Rare vent!
We zitten met z'n allen buiten op het bankje. We hebben weer afgesproken om naar de stad te gaan. Ik, Samir, Jamila en Redouan gaan. Samir wou bijna niet meegaan omdat Redouan meeging maar we hebben hem overgehaald.
We kletsen heel veel totdat Redouan opeens een pakje sigaretten uit z'n zak pakt. Hij steekt een sigaret op. Wie wil er nog meer? vroeg hij. Niemand wou en hij stopte het pakje weer in z'n zak.

We lopen met z'n vieren door de stad. Ik en Jamila gingen meteen de Bijenkorf in. Met zakken vol kleren liepen we weer naar buiten. De jongens verveelden zich dood. We gingen even ergens wat drinken. 'Doe ons maar allemaal een colaatje.' zei ik. Toen zei Redouan: 'Nee ik hoef geen cola.' 'Wat wil je dan?' 'Een grote glas bier.' Ik, Jamila en Samir keken hem heel raar aan. Dat komt ook omdat toen we nog 9 of zo waren hebben we elkaar beloofd nooit te roken of drinken en dat is nu nog zo. 'Doe maar voor hm een glas bier dan.'
We dronken onze drinken en liepen daarna weer verder. Het was zes uur. 'Hey, het is tijd. zegt Samir, Kom we gaan.' 'Gaan jullie nu al? vraagt Redouan. Kom op joh, de dag begint net.' 'Ik moet echt naar huis, zegt Jamila.' 'Blijf jij dan Samira.' zegt hij. Ik denk heel diep na. Shit me moeder word echt boos. 'Blijf maar Samira, zegt Jamila, ik zeg wel dat je bij mij doet maar niet te lang blijven hoor. Anders krijgt me moeder iets door.' 'Je bent een schat.' 'Niet doen Samira, zegt Samir.' en hij trekt me mee. Hij zegt: 'Die jongen is gek. Hij rookt en drinkt en hij zei iets heel raars tegen me bij gym. Je moet niet met hem gaan. Hij is echt gek.' Ik werd boos op Samir. 'Ook al rookt ie en drinkt ie. Hij is wel aardig en daar gaat het mij om. Dat wij nou niet roken en drinken betekend niet dat hij dat ook niet moet doen!' Boos pakte ik Redouans hand vast en liep ik weg. Ik keek nog even om. Toen zag ik Samir's gezicht. Ik kreeg er spijt van. Hoe hij me aankeek. Alsof hij teleurgesteld was. Ik was vanaf mijn twaalfde verliefd op hem. Vorig jaar nog steeds zelfs! Nu niet meer, denk ik. Jamila weet ervan. Ik heb het nooit durven zeggen tegen hem omdat ik dacht dat hij me toch heel hard zou afwijzen.

12-06-2004, 17:19
3))
Ik en Redouan liepen de hele stad af. Er was niets te beleven. Toen zagen we opeens een disco. Er was een r&b party. 'Kom we gaan daarin.' zegt Redouan. 'Neej joh, zeg ik, Het is 16 jaar en ouder. Ik ben 15. Jij bent wel 16. Ga maar. Ik ga niet.' 'Kom op, het wordt echt leuk! Ze merken er niets van, echt niet.' Ik twijfelde. Wat moest ik nou doen? Toen herinnerde ik me wat Samir zei. Ik zei oke. En we liepen naar de rij. Redouan betaalde voor me. De grote, sterke man aan de deur bleef me heel lang aankijken. En zei daarna: ga maar naar binnen.

Het was heel groot. Iedereen danste en er draaide leuke muziek. 'Kom we bestellen eerst wat te drinken,zegt Redouan.' We lopen naar de bar.' 'Twee rode wijn.' zegt Redouan. 'Ik wil geen wijn.' 'Tuurlijk wel, hier neemt iedereen alcohol. Kom op het is maar voor één keer.' Ik moet weer denken aan mijn belofte met de rest. Ik kon het echt niet maken. 'Ze zijn er nu toch niet. Kom op nou!' 'Oke.'
Ik kreeg een glas in mijn handen geschoven. Redouan dronk hem helemaal in één keer op. Ik nam mijn eerste slok. Ik spuugte het meteen uit. Redouan moest heel erg lachen. De barman ook. Hij pakte mijn glas dronk hem op en trok me mee de dansvloer op. Ik voelde me een beetje ongemakkelijk. Redouan was zichzelf niet meer. Of is dit eigenlijk de echte Redouan? Ik danste met hem mee. We dansten uren. Er kwamen twee meisjes rond Redouan heen dansen. Redouan pakte ze vast en begon een van hun te kussen. Toen de andere. Ik kon het niet geloven hoe erg hij was en dan die meiden. Ze hadden een strakke witte mini-rokje aan Met een topje waar alles doorheen scheen. Het werd mij te veel en ik ging snel weer aan de bar zitten. Even later kwam Redouan weer naar me toe. 'Sorry, zei hij.' 'Ik wil naar huis, zei ik.' 'Oke, maar ik wil je nog één ding laten zien.'
We liepen een trap op. Daar was het wat rustiger. Er waren allemaal banken. Daar zaten een groep jongens met allemaal halfnaakte meiden om hun heen. 'Samira dit zijn mijn vrienden uit Rotterdam. Ze komen hier altijd feesten.' 'Hey lekkertje!' zei één van hun tegen mij. 'Skoet skoet, zei Redouan, Hia djelie (stil stil, ze is van mij). Ik keek hem heel raar aan. En iedereen begon te lachen. Ik voelde me helemaal niet op mijn gemak. Redouan ging zitten en trok mij ook naar beneden. Hij sloeg een arm om me heen. De jongens waren allemaal aan het blowen. Stelletje gekken. 'Jij ook een trekje Redouan?' zegt één van hun. 'Geef maar, zegt Redouan.' Redouan nam een lange trek en zei daarna heerlijk. 'Geef je vriendin ook wat.' zei de jongen. Hij gaf me de peuk. Ik bleef er heel lang naar kijken. Moet ik het nou doen? 'Kom op neem één trekje.' 'Nee, ik hoef niet en ik gaf hem terug.' Redouan gaf de peuk teleurgesteld terug aan zijn vriend.

Er stond een man bij de trap. Hij keek naar één van de jongens. De jongen stond op en liep naar de man. Ze schoven wat in elkaars handen en toen liep de jongen terug. Hij fluisterde zacht: 'jongens ik heb twee xtc-pillen.' Iedereen schreeuwde geef mij er één. Zelfs de meiden. Ook redouan! Ik wou nou echt weg. De jongen zei: 'Ik neem er zelf één en de andere krijgt Samira.' Hij gaf me de pil. 'Samira je bent een geluksvogel, zei Redouan.' 'Ik wil niet.' De jongens riepen allemaal: tzzz!! neem die pil!' Ik schrok ervan. 'Weet je, zei de jongen, hou hem maar en neem hem als je er aan toe bent.' en hij knipoogte naar me. Ik stopte de pil in mijn zak. Ik stond op en zei: 'Redouan ik ga weg.' Kom op hbiba blijf. Ik wil nog niet gaan.' Ik keek hem aan en liep weg. Hij kwam me achterna. We liepen de disco uit.
Het luchte vreselijk op. Er hing eigenlijk een hele erge drankgeur daar! Redouan zei: ' Sorry schat. Het was helemaal niet zo bedoeld.' Ik zei gewoon ja. Veel kon ik niet doen. Het was middennacht en hij en ik waren helemaal alleen op straat. Je hoorde de harde muziek buiten nog. 'Ik wil nu gewoon gaan.' 'Ik breng je wel thuis voordat je lastiggevallen word.' 'Ik ga naar Jamila anders krijgt mijn moeder te veel door.' 'Dan breng ik je daar.' Hij zette me voor het huis af. Ik was blij dat hij weg was. Ik liep de achtertuin van in van het huis van Jamila en haar ouders. Ik tikte rustig op de ruit van haar kamer. De gordijn schoof open. Ik zag een slaperige hoofd van Jamila voor de raam staan. Ze schrok toen ze mij zag. Ze deed haar raam open en ik klom naar binnen.

12-06-2004, 17:37


Echt kapot mooi verhaal meid :hoedaf:, ga zo door :verliefd:

Boesa kbira van een nieuwe fan

12-06-2004, 18:23
4))
Jamila schrok toen ze mijn gezicht zag. Ik was helemaal bleek. Dat kwam door de vieze geur van het drank en de peukjes. Iedereen lag al te slapen bij haar thuis. Stilletjes liepen we de trap op en we liepen de badkamer in. Ik friste me op terwijl zij me aan het ondervragen was. 'Wat is er gebeurd?' 'Ik en Redouan zijn naar een disco geweest voor 16 jaar en ouder.' 'Ben je gek of zow wat hebben jullie daar gedaan?' 'Ik dacht dat het er niks kon gebeuren. Maar op de één of ander manier heeft Redouan me overgehaald om te drinken. Ik heb één slok genomen en ik spuugte het meteen uit.' 'Maar we hadden het elkaar beloofd.' Ik deed de kraan uit en keek haar aan. ' Ik weet het en het spijt me heel erg. Je moet niets tegen de rest zeggen alsjeblieft anders gaan ze Redouan allemaal haten.' 'Die jongen is gek, Samira, heb je het dan niet door!' 'Hij is niet gek! Hij is gewoon anders.' 'Oke, Oke rustig vertel verder.' 'Toen gingen we dansen en toen begon hij te zoenen met twee meisjes.' 'Ik wou meteen naar huis maar hij haalde me over om nog even naar boven te gaan.' 'Whoo whoo wacht! zei Jamila, Zijn jullie naar die disco geweest waar vanvond een r&b party zou zijn, Entrance?' 'Ja, is dat zo erg?' 'Ja joh, je weet niet wat ze daar allemaal doen! Drugs alles, er is een hele grote rechtzaak geweest maar ze hadden geen bewijzen.' 'O nee wat heb ik gedaan.' Toen herinnerde ik me die pillen weer. Ik pakte de pil uit mijn zak. Jamila schrok. Ze pakte de pil uit mijn handen. 'Heb je er al één genomen?' 'Nee, nee echt niet. De vriend van Redouan gaf me deze.' 'De vriend van Redouan? Wacht eens even: Heeft Redouan een vriend die in drugs handelt?' 'Ja, maar Redouan doet het niet!' 'Wou Redouan deze pil?' Opeens begon het me allemaal duidelijk te worden. 'Jah,' zei ik stil. Jamila schrok ervan.
'Dit ga ik de rest vertellen.' 'NEE, niet doen! Je hebt het me beloofd! Jamila niet doen!' 'De jongen is gek, Samira loop hem niet zo te verdedigen.' 'Alsjeblieft iedereen maakt wel eens fouten.' 'Samira!!! Hoor je wel wat je zegt!' Opeens horen we een zachte stem.
Het was Jamila's moeder! 'Jamila, chket hmel(wat doe je)? 'Ken hdar m3he Samira. He pchet et n3es. (Ik praat met Samira. Ga maar weer slapen.) 'Waga da3a pchi et nhes(oke snel weer gaan slapen).
'waga.' 'Wejoo nog net!' 'Maar Samira, ik zeg niets tegen de rest maar alsjeblieft, doe geen rare dingen meer want anders doe ik echt wat.' 'Oke oke.' en ik omhelste Jamila. Ik vond het lief dat ze zich zo zorgen maakte. Echt iets voor Jamila. We liepen de badkamer uit en gingen naar de kamer. We gingen op bed zitten. We konden allebei niet slapen om wat er was gebeurd. Toen zei ik opeens: 'Waar heb je de pil gedaan!?' 'Shit, die ben ik vergeten in de badkamer!' 'Ik haal hem wel,' zei ik. Rustig liep ik de trap op en liep de badkamer in. Ik zag de pil liggen op de rand van het bad. Ik pakte hem op en keek er naar. Waarom wouden ze die pil allemaal? Ik bleef nog heel lang ernaar kijken. De pil kwam steeds dichterbij mijn mond en toen zat ie erin. Ik slikte hem door en ik trekte de wc door zodat Jamila zou denken dat ik hem had doorgetrokken.
Toen liep ik weer naar de kamer. 'Ik heb hem doorgespoeld,' zei ik. Maar toen merkte ik dat Jamila al lag te slapen. Ik wou de licht uit doen maar toen viel ik opeens bijna flauw. Ik zag allemaal kleurtjes en alles vervaagde om me heen. Ik ging op de grond liggen. Ik kon bijna geen adem meer halen. Ik bleef liggen en viel in slaap op de grond.

12-06-2004, 18:25

Citaat:
Origineel gepost door MiZzIe16


Echt kapot mooi verhaal meid :hoedaf:, ga zo door :verliefd:

Boesa kbira van een nieuwe fan
tnxx liefiej...ben blij dat jullie et leuk vinden..ik ga zo snel mogelijk door!!
bye!!

12-06-2004, 18:40

Citaat:
Origineel gepost door Nada_kisses
tnxx liefiej...ben blij dat jullie et leuk vinden..ik ga zo snel mogelijk door!!
bye!!
Graag gedaan hbiba, een mooi verhaal verdient reacties

Oke dan, egt gauw doorgaan is supa spanend

boesaa

12-06-2004, 18:58
5)) De volgende ochtend maakt Jamila mij wakker. 'Wat doe je daar op de grond joh gekkie!? We moeten naar school.' Ik open mijn ogen. Alles is wazig. Ik voel niets meer. Ik weet niet eens waar ik ben. Ik kijk omhoog en ik zie Jamila's gezicht. 'Gaat het wel, zegt ze.' 'Jah, ik ben gisteren gewoon te laat naar bed gegaan.' 'Oke.' Jamila zegt: 'Hier heb je wat leuke kleren van mij.
De kleren van gisteren stinken helemaal naar drank.' 'Bedankt.' Ik sta op van de grond. Rustig loop ik naar het bed waar de kleren liggen. Ik viel bijna weer flauw maar ik steunde nog net tegen de muur. Jamila zag dat niet en ik ging weer recht staan. 'Ik ga even douchen, zegt ze, Jij kan de badkamer op de zolder gebruiken. 'Bedankt.' Ik loop de trap op. Ik hou me heel stevig vast. Ik zie de broer van Jamila: Walid. 'Whoo wat zie jij eruit zeg.' en hij lacht. Ik lach met mijn laatste beetje kracht en ik ga verder naar boven. Ik ben bij de zolder. Daar is de werkkamer van hun vader en daar doen ze ook altijd hun huiswerk. Ik loop de hoek om en en ga de badkamer in. Ik doe de kraan aan. Het voelde heerlijk na zo een nacht. Ik ging zitten en liet het water over me heen komen. Na een kwartiertje was ik al klaar en ik kleedde me om. Ik en Jamila gingen uitgebreid ontbijten en we liepen naar school. Gelukkig woonde Jamila dicht bij school anders zou ik het echt niet volhouden.

De tweede les is bezig: Aardrijkskunde. Ik voelde me nu stukken beter. Ik was helemaal blij. Redouan is er vandaag niet. Opeens kreeg ik een trap van Samir van onder de tafel. Hij fluister: 'Opletten.' 'Samira, weet je het antwoord nou!' zegt Mevrouw Oskam. Ik schrik op en val van mijn stoel. Bijna iedereen moest lachen. Samir hielp me omhoog. Ik was boos en rende de klas uit. Ik stond op de gang en ging op de stoel zitten. De lerares liep naar buiten en zei: 'Ik snap dat je boos bent, blijf maar even hier zitten. Ik stuur wel even iemand naar je toe die je gezelschap houd.' 'Bedankt,' zeg ik.
Ik hoor haar in de klas zeggen: 'Samir ga jij maar dan is het eindelijk een stuk rustiger hier. Iedereen ging lachen en Samir liep de gang op. 'Hey chicky, zegt hij, Lekker geslapen in de klas?' Ik moest lachen. 'Haha heerlijk.' Hij ging naast me zitten en we bleven stil. De hele tijd totdat de bel ging. Alle kinderen kwamen de klas uit druk pratend. Een hele groep rende meteen naar ons toe. Yassin zei meteen: 'En hoe gaat het met de tortelduifjes?' Iedereen begon te lachen. Ik zag dat Samir rood werd. Ik moest er wel om lachen. Yassin had een arm om Siham heen. Die twee zijn onafscheidelijk. Dat noem ik nog eens echte liefde. Zij zijn al jarenlang 'de koppel van het jaar'. Iedereen praat erover. Ik hoop dat ik ooit zo een relatie krijg en dat iedereen erover praat. Dat zal wel niet.
Mo zei: 'Sorry hé chicky, dat ik zo ging lachen'. Iedereen zei: 'ik ook.' 'Maak niet uit hoor. Ik was gewoon een beetje door de war.' Toen moest ik weer denken aan de pil die ik had ingeslikt. Ik was hem helemaal vergeten. Hoe kon ik zoiets doen. Kom we gaan naar beneden. We lopen naar de trap en dan zie ik opeens Redouan daar staan aan de trap. Hij zegt: Kan ik je even spreken?

12-06-2004, 19:11
Weer een top vervolg gagauw door meisiej

12-06-2004, 19:18


6)) Ik verstijfte helemaal. Toen sprong Jamila opeens voor me: 'Nee, ze kan je niet spreken. We gaan naar buiten.' 'Ja, zegt Samir, kom op Samira. Ik kijk naar Samir en Jamila en toen naar Redouan. 'Sorry jongens, het is belangrijk.' Jamila kijk me boos aan. Samir kijk weer met die blik. 'Ik dacht dat wij vriendinnen waren, zei Jamila, beste vriendinnen.' 'Zijn we ook, zei ik.' 'Nou, nu dus niet meer.' Boos loopt ze de trap af. Samir kijk me nog met die blik, schud nee en rent Jamila achterna.
De rest van de groep gaat mee. Ik moet bijna huilen. Redouan trekt mij mee.
Hij zegt: Chicky, sorry van gisteravond. Ik was mezelf niet en ik had te veel gedronken.' Ik keek hem aan. Hij keek zo hulpeloos, zo verdrietig. Het leek alsof hij elk moment in tranen kon uitbarsten. 'Ik wil je niet kwijt, zegt hij, Jij bent de enige nog op deze school die een echte vriendin is.
Je bent alles voor me. Alsjeblieft.' Ik kijk hem lang aan en zeg: 'Het is al goed.' Hij is blij en wou me omhelzen maar ik deinsde snel achteruit. Hij zuchte en zei:'Ben je nou nog boos?' 'Nee, het is gewoon een reflex. Ik heb gewoon even nergens zin in.' 'Oke, zegt hij, hey heb je trouwens die pil nog genomen?' 'Nee, zeg ik. 'Oh oke, nou ik moet weer gaan, zegt hij.'
'Waar ga je heen?' 'Naar vrienden!' 'En school dan?' 'Jezus je lijkt mijn moeder wel. Juist als wij op school moeten zijn is het leven buiten.' 'Kom anders mee.' 'Nee joh.' 'Kom op het word leuk. Je hebt het nog nooit gedaan. Één keer kan geen kwaad. Niemand die het merkt.' 'Oke, zeg ik.'
We lopen naar buiten. Daar zit iedereen op het bankje. Redouan loopt naar een skooter. 'Is ie van jou?' 'Nee, niet echt, zegt hij.' 'Van wie dan?' 'Ik heb geen idee.' Ik weet meteen wat hij bedoeld. Hij heeft hem gestolen! Hij gaat op de skooter zitten. Klim achterop. Ik kijk naar de rest. Ze kijken me heel raar aan. Ik twijfel nog even. Dan zie ik Samir boos naar ons toe rennen.

12-06-2004, 19:33
Ga door --------> Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!! Ik wil mega vervolg!!

:blauwkus:

ps: was weer een goed vervolg

12-06-2004, 20:33
7)) Hij rent naar Redouan toe. Hij gaat dichtbij hem staan. En zegt: 'Waar denk je dat je mee bezig bent?! Wat wil je met haar gaan doen!?' 'Samir, zeg ik.' 'Bemoei je er niet mee, zegt hij.' 'Whoo Samir doe eens rustig, zegt Redouan.' De groep komt er bij staan. Er komen steeds meer en meer mensen. Samir gaf hem een stomp in z'n gezicht. Redouan gaf er één terug.
Toen werd Samir boos en gaf hem trappen, stompen alles! Redouan deed hetzelfde. Ik schrok helemaal en wist niet wat ik moest doen. Ik begon te huilen en wist niet wat ik moest doen. Toen kwamen er twee jongens uit de zesde en ze hielden ze uitelkaar. Woest maakte Redouan zich los. Hij sprong op zijn scooter en reed weg.
De directeur kwam aangerend maar Redouan was al weg. De directeur zegt: Samir, nou is het afgelopen! Jij gaat hier weg! Ik en Jamila schrikken ons kapot. Samir gaat met de directeur mee. En iedereen blijft geschrokken staan. Jamila ging naast me staan en omheslde me. We huilden allebei. Iedereen huilde zelfs Mo die nooit huilt. De leraren wisten dat wij geschrokken waren dus zijn we al uit. Het had toch geen zin om les te hebben. Ik en Jamila gingen niet naar huis. We bleven op het bankje zitten. 'Sorry van toen, zei ik.' 'Ik snap het wel, je bent jezelf gewoon niet.' Ik wou er verder niet op in gaan anders kreeg ik weer ruzie en we omhelsten elkaar.
'No more lies, zei Jamila.' 'No more lies, zei ik.'

We bleven nog een uur zitten. Toen gingen we allebei naar huis. Ik vertelde mijn moeder niets alleen dat Samir weer heeft gevochten en dat ie van school is gestuurd. Mijn moeder belde meteen de moeder van Samir. Ik was bang dat Samir iets had gezegd. Me moeder zou me nooit meer vertrouwen. Me moeder legte de telefoon neer. Ze moest bijna huilen. 'Ik heb zo een medelijden met die vrouw. Ze moest bijna huilen, Meskina. Hij heeft gevochten omdat hij Redouan zat was en dat hij gewoon niet kon. Hij moest het doen, zei hij. Maar het is nog niet zeker dat ie wordt weggestuurd. Ze moeten weten waar Redouan uithangt ze kennen zijn kant niet.' 'Gelukkig!! Ik vloog mijn moeder om dr nek en ging meteen naar boven.
Ik pakte mijn mobiel die ik nooit gebruik en belde meteen Jamila op. 'Liefie, het is niet zeker dat ie wordt weggestuurd,' zei ik. 'Echt waar!?' 'Jaaaaaaaaaaaa,' schreeuwde ik. Ik danste helemaal mijn kamer rond. Aan de andere kant van de lijn was Jamila ook helemaal aan het schreeuwen. 'Hey, kom je vandaag bij mij logeren vroeg ik. 'Jah is goed,' zei ze. 'Ik kom eraan.' Daag.' Daag.'
Ik voelde me nu opeens zo gelukkig. Ik was mezelf weer. Maar blijft dat zo? Ik werd weer een beetje angstig. Ik heb mezelf niet meer in de hand. Ik moest weer denken aan het moment dat ik flauw viel. Ik kneep mijn ogen heel hard dicht. Ik wil niet meer aan denken. Niet meer. Niet meer. Ik viel in slaap op bed.

'Chicky, chicky leef je nog?' Het waren Jamila en Mo. 'Hey slaapkop!' zei Mo. 'Heey, Mo wat doe jij hier?' 'Kijken hoe het met jou gaat.' 'gaat prima joh.' 'Oke, nou jullie hebben dus weer vrienden.' 'Jah,' zeiden ik en Jamila tegelijk. En we lachten. 'Maar Samira, zei Mo, ik wil nog een ding zeggen. Laat niet met je sollen. Let op mijn woorden: ik bescherm jou hé..Niet meer met die Redouan omgaan. Wollah hij is gek. Ik en Jamila hebben nog even re-search naar hem gedaan. Hij is van school 3 scholen getrapt in Rotterdam. Hij kreeg pas problemen na de dood van zijn moeder. Zijn vader was elke avond aan de drugs met z'n vrienden. Toen hij wat ouder werd kreeg hij eindelijk door wat het was. Hij kreeg ook van zijn vader. Zijn vader is doodgegaan en hij bleef alleen over. Toen woonde hij in Rotterdam bij zijn tante. Hij raakte ook verslaafd maar ze kwamen er op tijd achter.
Hij zat toen in een afkick-kliniek. Op zijn 13e kwam hij eruit.
Hij was een slimme jongen en kwam op de havo terecht. Zijn reputatie was goed. Totdat het weer 3 jaar was dat zijn vader dood was. Op die dag werd hij weer erg en kreeg problemen op school. Nu is hij heer beland omdat zijn tante hem niet meer aankon. Zijn oom let helemaal niet op hem. Die is elke dag weg. Hij werkt tot zes uur en gaat dan weer uit. Soms blijft hij nachten lang weg.'

'Wejoo, hoe weten jullie dit allemaal.' 'We hebben gebeld alles wat we maar konden doen,' zei Jamila. 'Wat een leven zeg,' zei ik. 'Ja, heel erg,' zei Jamila. 'We moet toch maar wel aardig voor hem zijn maar gewoon niet met je laten sollen, oke Samira?' zei Mo. 'Oke Mo, bedankt.' Ik gaf me een kus op mijn wang en ging weg. 'Wat is ie lief hé,' zei Jamila. 'Vind je hem leuk?' Jamila zei niets en werd rood. Toen moesten we lachen! 'Echt waar? hahahahaha!' 'Hij is wel heel lief hoor, echt.' zei ik. 'Ja, zei Jamila, en wij weten allemaal dat jij Samir leuk vindt.' 'Samir? Nee joh. Hij is verleden tijd.' Jamila geloofde me niet. We deden muziek aan en gingen rustig huiswerk maken. Toen dacht ik opeens bij mezelf: Of is hij geen verleden tijd? Ik schudde gauw nee en ging rustig verder.

Pagina's : [1] 2 3