Bekijk volle/desktop versie : eenzame mensen die geen 3ied sfeer hebben



Pagina's : [1] 2

28-11-2009, 19:26
Heb echt medelijden met mensen die geen familie/vrienden/kennissen hebben en alleen de offerfeest moeten vieren.
geloff het of niet maar die zijn er wel.
zo ken ik iemand die helemaal alleen is en eenzaam. elke 3ied is die persoon verdrietig omdat familie uit elkaar is gegroeid.

28-11-2009, 19:37


Waarom ga jij haar niet gezelschap houden? Dan heeft ze tenminste nog iemand.

28-11-2009, 19:39
waarom melden die mensen zich hier niet??? ik ben op zoek naar mensen die geen vlees hebben deze elhied? kan iemand me eraan helpen?

28-11-2009, 19:41
ik ben ook benieuwd wie nog vlees kan gebruiken.

28-11-2009, 19:49


Er zijn zat mensen die geen vlees hebben...
Asielzoekerscentrum...opvang voor vrouwen...
Bejaardencentra s voor moslimouderen...waarvan sommige geen familieleden hebben etc...etc..en nog vele anderen die geen familie hebben hier en alleen zijn of andere omstandigheden..

Alleenstaande moeders...weduwen..
Kijk om jullie heen mensen en geef sadak...want sommige van deze groeperingen hebben niks of weinig met elgied...velen geen vlees om hun kinderen te verblijden,iets wat voor velen vanzelfsprekend is.terwijl anderen zich volstoppen en er overmatig vlees is ......en mensen gaan er niet zelf om vragen ...zoek deze mensen zelf op...

EN anders kun je ook voor volgend jaar doneren in marokko aan arme gezinnen...er zijn zat mogelijkheden...

Elghair insjahallah..

28-11-2009, 19:49

Citaat door ezinariffi:
Waarom ga jij haar niet gezelschap houden? Dan heeft ze tenminste nog iemand.


ik ben geweest.

28-11-2009, 19:51
mensen jullie begrijpen het verkeerd. het is niet dat ze geen vlees hebben.
maar dat ze niemand meer hebben. geen familie niks. die hadden ze wel maar wegens familieomstandigheden is de hele familie uit ééngegroeid.

28-11-2009, 19:55

Citaat door waterijs:
mensen jullie begrijpen het verkeerd. het is niet dat ze geen vlees hebben.
maar dat ze niemand meer hebben. geen familie niks. die hadden ze wel maar wegens familieomstandigheden is de hele familie uit ééngegroeid.


Ik begrijp je wel hoor. Het is echt in en in triest dat mensen op deze dag alleen zijn en geen familie om zich heen hebben. Goed dat je gegaan bent, insha Allah zal je daar je beloning voor ontvangen. Ik ken niemand die alleen is. Maar als ik iemand kan helpen met wat vlees te geven, wil ik dat heel graag.
Ook al kijk ik om me heen, ik ken niemand die echt behoeftig is en wij hebben hier geen asielzoekerscentrum of vrouwenopvang.

28-11-2009, 19:55

Citaat door waterijs:
mensen jullie begrijpen het verkeerd. het is niet dat ze geen vlees hebben.
maar dat ze niemand meer hebben. geen familie niks. die hadden ze wel maar wegens familieomstandigheden is de hele familie uit ééngegroeid.

ik denk dat de meesten je wel snapten alleen we zijn n beetje offtopic gegaan sorry daarvoor
ikheb al een andere topic geopend voor mensen die GEEN Vlees hebben

28-11-2009, 20:09

Citaat door zina-yasmina:
Ik begrijp je wel hoor. Het is echt in en in triest dat mensen op deze dag alleen zijn en geen familie om zich heen hebben. Goed dat je gegaan bent, insha Allah zal je daar je beloning voor ontvangen. Ik ken niemand die alleen is. Maar als ik iemand kan helpen met wat vlees te geven, wil ik dat heel graag.
Ook al kijk ik om me heen, ik ken niemand die echt behoeftig is en wij hebben hier geen asielzoekerscentrum of vrouwenopvang.



Amin, heel goed van je meid dat je ook aan andere behoeftigen denkt.

28-11-2009, 20:11

Citaat door Rach_:
ik denk dat de meesten je wel snapten alleen we zijn n beetje offtopic gegaan sorry daarvoor
ikheb al een andere topic geopend voor mensen die GEEN Vlees hebben


geeft niet.
ik ga voor je uppen.

28-11-2009, 20:44
Ik heb genoeg familie hier, maar voor ons is het gewoon niet meer zoals vroeger....... Vroeger kwam iedereen bij 1 iemand! dat waren echt 60 mensen ofzo.. echt gezellig!!!

Nu is ieder voor zich

28-11-2009, 20:47


ik snap wat je bedoelt

wij hebben dat ook. we gaan naar onze ouders en that's it. vrienden hebben hun eigen familie natuurlijk. alleen ik en mijn gezin en mijn zusje en mijn ouders. zelfs mijn broertjes liggen toch de hele dag te rotten in bed.

je maakt er het beste van en klaar. ik had graag gewild dat ik ook een vol huis had of dat wij ergens heen gingen waar meer mensen bij elkaar komen maar het is toch meer een familiefeest en geen vriendenfeest.

heeft die persoon nog geen eigen gezin? hij zal zoveel mogleijk zjin best moeten doen om het feest om zijn gezin heen te bouwen en het niet laten afhangen van het aantal mensen om je heen

28-11-2009, 20:56
Noona heeft helaas gelijk, vooral de eerste dag is het een familiefeest!
de een moet naar schoonouders de ander naar ouders
etc etc
uiteindelijk zitten we dan toch met alleen het gezin..
en hoewel ik altijd dacht dat anderen het veel leuker en gezelliger hadden, blijkt dat bijna iedereen het zelfde gevoel heeft ... helaas!

28-11-2009, 20:59
je ziet wel vriendenclubjes bij elkaar komen maar dat zijn ook weer vaste stekjes allemaal

Pagina's : [1] 2