Bekijk volle/desktop versie : Trouwen met een nederlander/Nederlandse..??



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

28-11-2009, 15:09
wat vinden jullie daarvan, Je bent een jonge of meisje en heel serieus een relatie met een nederlander of nederlandse..... en jullie willen dus trouwen.. wat zouden jullie doen??
hihi

28-11-2009, 15:18


naja trouwen........
als het echt heel serieus wordt, en je zou willen trouwen'' .... wat zou je doen, doen of niet?

28-11-2009, 15:18
Ik zou er eerst 100 keer over nadenken of hij het wel waard is. Mijn ouders zouden het niet zomaar accepteren, ik weet zeker dat er eerst gezeik gaat komen.

28-11-2009, 15:21

Citaat door Soumiita:
Ik zou er eerst 100 keer over nadenken of hij het wel waard is. Mijn ouders zouden het niet zomaar accepteren, ik weet zeker dat er eerst gezeik gaat komen.


het word toch niet voor niks serieus tussen jullie?
ik snap niet waarom je er dan nog 100 keer over na moet denken.. zou je dat niet doen als het een marokkaan was?
ik snap ook niet waarom ouders het niet zouden accepteren.. moslim is moslim toch?

28-11-2009, 15:22



Citaat door lil_l0vertje_76:
naja trouwen........
als het echt heel serieus wordt, en je zou willen trouwen'' .... wat zou je doen, doen of niet?


of ik lees het verkeerd maar in je zin staat het antwoord toch al? als je wil trouwen omdat het serieus is geworden dan ga je toch trouwen? waarom niet?

28-11-2009, 15:24
..ik zou wel interesse hebben voor een nederlandse moslima...zonder hoofdoek een moderne meid met een goed beeld van de islam maar iemand die er niet in is doorgeschoten...een leuke vlotte blonde slanke nederlandse moslima.....een eutopie...

28-11-2009, 15:24

Citaat door NL-moslima:
het word toch niet voor niks serieus tussen jullie?
ik snap niet waarom je er dan nog 100 keer over na moet denken.. zou je dat niet doen als het een marokkaan was?
ik snap ook niet waarom ouders het niet zouden accepteren.. moslim is moslim toch?


Een relatie is leuk maar trouwen is anders. En je hebt ook gelijk moslim is moslim, maar de taal en gewoontes, de schoonfamilie enz vinden mijn ouders wel belangrijk. En mijn ouders komen op de eerste plaats.

28-11-2009, 15:24
Tegenwoordig is het beter om met een bekeerde Moslima te trouwen, maar mijn ouders zien liever een Marokkaanse. Ik moet zeggen dat een Marokkaanse ook mijn voorkeur heeft. Alleen weet ik niet of dat zo verstandig is.

Mijn neef is getrouwd met een bekeerde dame. En als ik haar dan vergelijk met de vrouwen van mijn andere neven is het een wereld van verschil.

28-11-2009, 15:26

Citaat door NL-moslima:
het word toch niet voor niks serieus tussen jullie?
ik snap niet waarom je er dan nog 100 keer over na moet denken.. zou je dat niet doen als het een marokkaan was?
ik snap ook niet waarom ouders het niet zouden accepteren.. moslim is moslim toch?




ouders van tegenwoordig kijken niet alleen naar het geloof wat ik heel stom vind
ze kijken naar waar die vandaan komt en of hij aitwayagher is of aitouzine
heel stom eigenlijk

28-11-2009, 15:27
ja dat kan een probleem zijn, maar alles valt toch te leren? ik ben bezig om arabisch te leren en de gewoontes zijn ook en kwestie van wennen, maar zoveel verschillen zijn er ook niet..
sommige tradities van jullie zijn niet islamitisch dus die hoef ik ook niet te leren en net zo als die van mijn cultuur zou ik af moeten leren hoe gezellig die ook zijn.

28-11-2009, 15:29

Citaat door GloriousBastard:
..ik zou wel interesse hebben voor een nederlandse moslima...zonder hoofdoek een moderne meid met een goed beeld van de islam maar iemand die er niet in is doorgeschoten...een leuke vlotte blonde slanke nederlandse moslima.....een eutopie...


een moderne moslima?
kun jij me uitleggen wat de moderne islam is?

28-11-2009, 15:30

Citaat door scarlett_:
ouders van tegenwoordig kijken niet alleen naar het geloof wat ik heel stom vind
ze kijken naar waar die vandaan komt en of hij aitwayagher is of aitouzine
heel stom eigenlijk


ja helaas wel

28-11-2009, 15:31



Citaat door NL-moslima:
een moderne moslima?
kun jij me uitleggen wat de moderne islam is?

..nee sorry...

28-11-2009, 15:31

Citaat door scarlett_:
ouders van tegenwoordig kijken niet alleen naar het geloof wat ik heel stom vind
ze kijken naar waar die vandaan komt en of hij aitwayagher is of aitouzine
heel stom eigenlijk


ja helaas wel

28-11-2009, 15:32
Ja dat is ook zo.. een hele goeie vriendin van me die wou ook met een nederlander trouwen, hij heeft zich laten bekeren in marokko en is daar elk jaar met de ramadan, haar ouders accepteerde hem eerst niet.. totdat hij met de imaam bij haar ouder kwam, nou zijn ze gelukkig getrouwd, en hij is nog steeds een moslim! echt tof, als je em zo ziet zou je dat echt niet zeggen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7