Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft dit ook..



Pagina's : [1] 2

27-11-2009, 19:35
[Ondanks genoeg familie en vrienden om me heen (alhamdoulilah) heb ik me vandaag nog nooit zo eenzaam gevoeld.. Ben de hele dag thuis gebleven en mn telefoon uitgezet omdat k in niemand zin heb.. Heb gewoon de drang mn spullen te pakken en voor n lange tijd weg te gaan zonder om te kijken.. Er is helemaal niks gebeurd maar toch zo'n klotegevoel.. Heeft iemand anders dit ook?]

27-11-2009, 19:38


Ik voelde me vandaag ook eenzaam maar ben gezellig met mijn mamsie de hele dag geweest. Filmpje gekeken, gewinkelt, boodschappen gedaan, gekookt. Toch nog een familiegevoel.

27-11-2009, 19:38

Citaat door Nedurlandse:
Ik voelde me vandaag ook eenzaam maar ben gezellig met mijn mamsie de hele dag geweest. Filmpje gekeken, gewinkelt, boodschappen gedaan, gekookt. Toch nog een familiegevoel.

besaha meid, ik gun t je van harte!

27-11-2009, 19:40

Citaat door mavala:
besaha meid, ik gun t je van harte!

Laytek sa7a, wel jammer dat jij het minder had.. Inch'Allaah volgend jaar beter..

27-11-2009, 19:49


Ben ook gewoon de hele dag thuis. Mijn vader, broertje zijn ziek en de sfeer is er niet echt zoals gewoonlijk, maar elhamdoulilah. Volgend jaar beter incha allah.. Mabrouk el3aid allemaal.

27-11-2009, 19:50

Citaat door mavala:
[Ondanks genoeg familie en vrienden om me heen (alhamdoulilah) heb ik me vandaag nog nooit zo eenzaam gevoeld.. Ben de hele dag thuis gebleven en mn telefoon uitgezet omdat k in niemand zin heb.. Heb gewoon de drang mn spullen te pakken en voor n lange tijd weg te gaan zonder om te kijken.. Er is helemaal niks gebeurd maar toch zo'n klotegevoel.. Heeft iemand anders dit ook?]

Me 2

27-11-2009, 19:52
Khoop t Om eerlijk te zijn heeft t niet alleen met el 3ied te maken.. Wat dan wel, geen idee

27-11-2009, 19:53
Ik heb juist vandaag een leuke dag gehad en morgen moet ik weer gaan werken.

27-11-2009, 19:54

Citaat door mr.niceguy:
Ik heb juist vandaag een leuke dag gehad en morgen moet ik weer gaan werken.

besahtek!

27-11-2009, 20:05
Doe niet zo zielig en hou op met die zelfmedelijden. Je hebt familie en vrienden om je heen, besef wat je hebt en wees dankbaar. Je moet jezelf geen eenzaamheid aanpraten omdat je geen relatie hebt, want dat doen de meesten. Je hebt dat niet nodig, zeg hamdollah en kijk uit naar morgen.

27-11-2009, 20:06

Citaat door Morati:
Doe niet zo zielig en hou op met die zelfmedelijden. Je hebt familie en vrienden om je heen, besef wat je hebt en wees dankbaar. Je moet jezelf geen eenzaamheid aanpraten omdat je geen relatie hebt, want dat doen de meesten. Je hebt dat niet nodig, zeg hamdollah en kijk uit naar morgen.

Een relatie, heb je me dat horen zeggen Allatief dat zou de overgang naar een depressie zijn ja.. Een man is t laatste waar k nu behoefte aan heb

27-11-2009, 20:09

Citaat door Divalicious.:
met wie vier jij el3ied je bent toch hollands?

Vorige jaren gewoon bij vriendin thuis of ging wat leuks doen, dit jaar met me moeder.

27-11-2009, 20:11


bij mij komt dit gevoel vaak als 't slecht weer is.

27-11-2009, 20:36

Citaat door QueenLatifah_:
bij mij komt dit gevoel vaak als 't slecht weer is.

dan weet je wat je te doen staat

27-11-2009, 23:40
het weer is lastig om iets leuks te gaan doen.... en omdat het l3ied is wil je wat speciaals doen ipv dat je gewoon je normale dingen doet zoals met vrienden gaat chilen of zo.. gaan veel mensen thuis zitten en w8en tot iets gebeurt.. in jouw geval nog erger je. je doet je telefoon en zo uit... ewa dan gun je jezelf niet echt wat leuks denk ik .... gewoon open staan voor dingen en doen... het is wat je er zelf van maakt he..
en eerlijk gezegd een dagje thuis is ook lekker

Pagina's : [1] 2