Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse jeugd zou vaker te maken hebben met seksuele dwang



27-11-2009, 18:39
Het is niet best gesteld met de seksuele gezondheid van allochtonen in Nederland. Staatssecretaris Bussemaker van Volksgezondheid geeft de GGD's daarom een miljoen euro extra voor voorlichting aan met name jongeren.

Bussemaker schrijft in een brief aan de Tweede Kamer dat Surinaamse en Antilliaanse jongeren een bovengemiddelde kans hebben om een geslachtsziekte op te lopen. De Turkse en Marokkaanse jeugd zou vaker te maken hebben met seksuele dwang dan autochtone jongeren. Ook is het taboe rond AIDS een stuk groter bij allochtonen.


Bron

27-11-2009, 20:33


Nou las ik ook iets van een huwelijk van een uurtje. Ik vond het al bijzonder als mensen er 3 huwelijken of meer op hadden zitten. Maar bij één per uur, kom je al snel op een aardige (en ietwat ongezonde) hoeveelheid ex-echtgenoten

27-11-2009, 20:41
titel klopt niet. dat huwlijk van uurtje is van hezboallah.

27-11-2009, 20:46
ow, oke . Weet niet of de titel daar op zag hoor, was gewoon het eerste verband dat ik had gelegd

27-11-2009, 20:48



Citaat door shentef:
Het is niet best gesteld met de seksuele gezondheid van allochtonen in Nederland. Staatssecretaris Bussemaker van Volksgezondheid geeft de GGD's daarom een miljoen euro extra voor voorlichting aan met name jongeren.

Bussemaker schrijft in een brief aan de Tweede Kamer dat Surinaamse en Antilliaanse jongeren een bovengemiddelde kans hebben om een geslachtsziekte op te lopen. De Turkse en Marokkaanse jeugd zou vaker te maken hebben met seksuele dwang dan autochtone jongeren. Ook is het taboe rond AIDS een stuk groter bij allochtonen.


Bron


Citaat door G2687:
ow, oke . Weet niet of de titel daar op zag hoor, was gewoon het eerste verband dat ik had gelegd

de titel van deze topic/

27-11-2009, 21:36
een en al bullshit ze komen alleen maar met bullshit en niks anders dan bullshit

27-11-2009, 21:59

Citaat door Habibtek__:
een en al bullshit ze komen alleen maar met bullshit en niks anders dan bullshit


Nou, als je hier en buiten oplet op veelal marokkaanse jongens van rond de 12 tot 20, zul je merken dat ze er naar eigen zeggen een vrij actief sex-leven op na houden met de moeders en zussen van bijna iedereen...

27-11-2009, 22:19

Citaat:
De Turkse en Marokkaanse jeugd zou vaker te maken hebben met seksuele dwang
zij worden vaker gedwongen? of ze passen vaker dwang toe?