Bekijk volle/desktop versie : Verassing voor bruid & bruidegom



Pagina's : [1] 2 3 4 5

27-11-2009, 18:08
Hoii....

Binnekort gaat er een famillielid van mij trouwen (bruid).. We zijn heel erg close met elkaar en daarom wil ik graag een heel leuk verassing hebben voor haar & de bruidegom.

Het lijkt me ook superleuk om dit dan te laten zien tijdens de bruiloft zelf..

Alleen ik heb nog niets kunnen bedenken.. Vandaar dat ik het even op deze manier doe!!

Ik hoop dat jullie met hele goede ideeën zullen komen, misschien iets leuks dat jij toevallig ooit eens op een bruiloft heb gezien??

Groetjes Nesh

27-11-2009, 18:09


Dansact!

27-11-2009, 18:11

Citaat door Bogossa.:
Dansact!



haha, wat voor soort dans? We zyn namelijk wel van plan zoiets geks te doen.. maar daar weet ze van

27-11-2009, 18:21

Citaat door Nesh:
haha, wat voor soort dans? We zyn namelijk wel van plan zoiets geks te doen.. maar daar weet ze van


Op de bruiloft van mijn buurjongen hebben ze een punjabi (Indiaanse muziek) act gedaan. De dj verkondigde dat er een dansgroep gaat dansen en iedereen keek zo van: huh? . Opeens hoorde we indiaanse met Marokkaanse remix muziek en de zussen van het bruidspaar kwamen in een rij de zaal in. Ze gingen voor het bruidspaar dansen en later danste ze ook mee. Leuke verassing

27-11-2009, 18:23



Citaat door Bogossa.:
Op de bruiloft van mijn buurjongen hebben ze een punjabi (Indiaanse muziek) act gedaan. De dj verkondigde dat er een dansgroep gaat dansen en iedereen keek zo van: huh? . Opeens hoorde we indiaanse met Marokkaanse remix muziek en de zussen van het bruidspaar kwamen in een rij de zaal in. Ze gingen voor het bruidspaar dansen en later danste ze ook mee. Leuke verassing




wauw, dat is oook leuk inderdaad !!


Bedankt


Up:Meer ideëtjes?

27-11-2009, 18:59
Ik zou wel willen dat mensen dat op mijn bruidloft doen

27-11-2009, 19:57

Citaat door GreenPearl:
Ik zou wel willen dat mensen dat op mijn bruidloft doen



Nou, als het zo ver is... dan doe ik dat graag voor je samen met een leuke gezellige sfeermakende meidengroep!


27-11-2009, 20:00
ik had ooit gezien dat de zusjes van de bruidje een huwelijkreis als kado hebben gedaan en als verassing op de trouw hebben gegeven in een grote envelop

27-11-2009, 20:02

Citaat door adam_zina:
ik had ooit gezien dat de zusjes van de bruidje een huwelijkreis als kado hebben gedaan en als verassing op de trouw hebben gegeven in een grote envelop



Oh dat is ook heel leuk! Alleen hebben zij dat zelf waarschijnlijk al geregeld


Kom op.. nog meer leuke ideën aub!!

27-11-2009, 20:06

Citaat door Nesh:
Oh dat is ook heel leuk! Alleen hebben zij dat zelf waarschijnlijk al geregeld


Kom op.. nog meer leuke ideën aub!!


Eff denken


vuurwerk mischien op het einde

special effect bij de taart

27-11-2009, 23:42

Citaat door adam_zina:
Eff denken


vuurwerk mischien op het einde

special effect bij de taart


Ja, dat kan ook idd.. weet jij bij wie ik dat kan regelen? vuurwerk..

28-11-2009, 02:06
een hindoestaanse meid inhuren en haar een hindoestaanse dans act laten uitvoeren op hindoestaanse muziek, ik heb het 1 keer gezien op een bruiloft en vond het wel grappig

28-11-2009, 02:09



Citaat door Nesh:
Ja, dat kan ook idd.. weet jij bij wie ik dat kan regelen? vuurwerk..



Ik heb dat ook gedaan op mijn bruiloft, ik heb gewoon sterretjes gekocht bij de gamma, op de bruidstaart kwam zoiezo vuurwerk bij dat hoorde bij de catering die ik had, aan het einde van de avond bij mijn trouwjurk hebben de serveersters alle volwassenen een sterretje gegeven, de lichten gingen uit, en op het moment dat wij binnenkwamen werden alle sterretjes aangestoken en tijdens het taart snijden ging het vuurwerk af.. tis echt leuk als je dat doet, zeker als ze het niet verwacht

28-11-2009, 12:31

Citaat door Bride-Hollic:
Ik heb dat ook gedaan op mijn bruiloft, ik heb gewoon sterretjes gekocht bij de gamma, op de bruidstaart kwam zoiezo vuurwerk bij dat hoorde bij de catering die ik had, aan het einde van de avond bij mijn trouwjurk hebben de serveersters alle volwassenen een sterretje gegeven, de lichten gingen uit, en op het moment dat wij binnenkwamen werden alle sterretjes aangestoken en tijdens het taart snijden ging het vuurwerk af.. tis echt leuk als je dat doet, zeker als ze het niet verwacht



alle volwassenen, bedoel je echt alle bezoekers die gekomen zijn?

En hoe kunnen ze nou allemaal aan als de bruid binnekomt?

"t lijkt me wel heel mooi hooor, maar vraag me af hoe ze dat gedaan hebben?

28-11-2009, 13:17
Je loopt naar het bruidspaar toe, pakt een microfoon en zegt dat je een cadeau voor ze hebt omdat je zoveel van ze houd. Loop mee naar buiten (en de rest van de zaal) en daar wordt super mooie vuurwerk de lucht in geschoten

Pagina's : [1] 2 3 4 5