Bekijk volle/desktop versie : pabo-rekentoets



27-11-2009, 17:55
Hoi,

Ik doe de Pabo maar ben niet zo goed in rekenen. Wie kan mij hierbij helpen alsjeblieft?

Gr. Anissa

28-11-2009, 12:53


Heey meid ik moet die toets ook maken

Ik heb zo'n boekje gehaald waar je uit kunt oefenen
Pabo Basisvaardigheden Rekenen

verder is deze site is ook wel handig

http://www.thiememeulenhoff.nl/documentenservice/pagina.asp?pagkey=64880

heel veel succes meid

Inshallah haal je hem

28-11-2009, 20:54

Citaat door YedjiesOumazigh:
Heey meid ik moet die toets ook maken

Ik heb zo'n boekje gehaald waar je uit kunt oefenen
Pabo Basisvaardigheden Rekenen

verder is deze site is ook wel handig

http://www.thiememeulenhoff.nl/documentenservice/pagina.asp?pagkey=64880

heel veel succes meid

Inshallah haal je hem



Dankjewel.. Ok dankjewel het is wel handig voor mij om ook zo een boek te kopen! En ik ga ook op die site kijken.

Hartstikke bedankt..

en jij ook veeeel succes en hopelijk worden we nog collega´s

30-11-2009, 19:52
Héé, je weet, dat je naast je rekentoets (de wiscat), ook nog je rekenvaardigheid moet maken? Als je je rekenvaardigheid niet haalt, mag je ook niet verder op de PABO, de rekenvaardigheid is pittiger. Is op HBO niveau.

Wel is het zo, dat je 4 herkanzingen hebt.
In het eerste jaar krijg je er 2, haal je hem niet, geen P. in het tweede jaar nogmaals 2, haal je hem niet.. val ik weer in herhaling.

Ik zou zeggen, volg alle peercoaching! En pak alle beetjes tijd die je hebt om te oefenen. Want de toetsen zijn pittig.


Good luck !

30-11-2009, 21:56


hoii dames en heren heeft er iemand van jullie nog een pop/pap die ik mag inzien voor leerdoelen ik heb er 9 nodig maar kan maar op niets komen.

Alvast bedankt.
(Opleiding: onderwijsassistente leerjaar 2)

30-11-2009, 22:05

Citaat door OumaimatOen:
Héé, je weet, dat je naast je rekentoets (de wiscat), ook nog je rekenvaardigheid moet maken? Als je je rekenvaardigheid niet haalt, mag je ook niet verder op de PABO, de rekenvaardigheid is pittiger. Is op HBO niveau.

Wel is het zo, dat je 4 herkanzingen hebt.
In het eerste jaar krijg je er 2, haal je hem niet, geen P. in het tweede jaar nogmaals 2, haal je hem niet.. val ik weer in herhaling.

Ik zou zeggen, volg alle peercoaching! En pak alle beetjes tijd die je hebt om te oefenen. Want de toetsen zijn pittig.


Good luck !


Toen ik die opleiding deed kwamen er andere meiden die voor hun vriendinnen die toetsen gingen maken. De survaillant kent je toch niet..

30-11-2009, 23:03

Citaat door OumaimatOen:
Héé, je weet, dat je naast je rekentoets (de wiscat), ook nog je rekenvaardigheid moet maken? Als je je rekenvaardigheid niet haalt, mag je ook niet verder op de PABO, de rekenvaardigheid is pittiger. Is op HBO niveau.

Wel is het zo, dat je 4 herkanzingen hebt.
In het eerste jaar krijg je er 2, haal je hem niet, geen P. in het tweede jaar nogmaals 2, haal je hem niet.. val ik weer in herhaling.

Ik zou zeggen, volg alle peercoaching! En pak alle beetjes tijd die je hebt om te oefenen. Want de toetsen zijn pittig.


Good luck !



Hellow,

Rekenvaardigheid hoef ik niet te maken op mijn school... Gelukkig maar!
Ik ben ook al hard aan het oefenen en ik boek toch wel vooruitgang (ook al zeg ik het zelf.)

Bedankt voor je reactie!

Gr.

30-11-2009, 23:05

Citaat door lallamagribia:
bedoel je de 21 plusers toets?



Nee, ik bedoel de 'beruchte rekentoets' van de pabo, die je moet behalen om verder te kunnen met de opleiding.

01-12-2009, 14:22

Citaat door anissssa:
Nee, ik bedoel de 'beruchte rekentoets' van de pabo, die je moet behalen om verder te kunnen met de opleiding.


Schaf het boek "basisvaardigheden rekenen" aan. Het is een boek. Als het goed is komt er ook een cd bij waarmee je op de pc kunt oefenen en kunt zien op welke gebieden je uitvalt. Ik heb er zelf veel aan gehad.

Succes ermee!!

01-12-2009, 19:56

Citaat door Flower__:
Toen ik die opleiding deed kwamen er andere meiden die voor hun vriendinnen die toetsen gingen maken. De survaillant kent je toch niet..




Oowh, nou, op mijn school ging dat toen der tijd niet hoor.
Je komt het lokaal in, je meldt je bij de survuillant, met je schoolpas, vervolgens controleert hij of het klopt, want hij heeft zelf ook een lijst met namen + foto's. Ik weet niet hoe dat op jou school gaat?

01-12-2009, 19:57

Citaat door anissssa:
Hellow,

Rekenvaardigheid hoef ik niet te maken op mijn school... Gelukkig maar!
Ik ben ook al hard aan het oefenen en ik boek toch wel vooruitgang (ook al zeg ik het zelf.)

Bedankt voor je reactie!

Gr.


Jaa, dat is wel lekker.
Maar hoe zit het dan met je Propedeuse?

01-12-2009, 19:58

Citaat door Flower__:
Toen ik die opleiding deed kwamen er andere meiden die voor hun vriendinnen die toetsen gingen maken. De survaillant kent je toch niet..



Maar je zegt trouwens 'deed'? Heb je hem succesvol afgerond?

01-12-2009, 20:32



Citaat door OumaimatOen:
Maar je zegt trouwens 'deed'? Heb je hem succesvol afgerond?


Bij ons had ie lijst met namen, maar geen foto's.

Ja, deed. Ben er mee gestopt. Was niks voor mij. Ben daar te zakelijk voor.