Bekijk volle/desktop versie : Het westen probeert ons te brainwashen!!



27-11-2009, 15:58

Citaat door Sensitive_:

Sub7anallaah!! Misschien hebben sommigen van jullie er al over gehoord, of over gezien. Maar ik heb vandaag zelf eens gekeken en ik sta perplex!! Hoe wij gebrainwashed worden!! Onze broertjes, zusjes, vader, moeder en wijzelf en later onze kinderen!! Allaahie 7fad!!

Bekijk deze documantaire eens

http://wakeupproject.com/VList.asp?Series=1

Als je een stukje naar beneden scrollt zie je alle afleveringen. Ze duren niet superlang, en het is ontzettend interessant.

Zie het als een waarschuwing beste broeder of zuster!!
De Dajjal zal komen en d.m.v. de documantaire zal je zien hoe de mensheid nu al de dajjal aan het helpen is!!

Hou jij ook zo van al die pop en filmsterren van tegenwoordig!! Kijk, en zie zelf wat voor duivelaanbidders sommigen zijn!! Hoe wij worden beinvloed door de tv etc. Look and see it yourself!!

Sub7anAllah moge Allaah Sub7anahu wa Ta3ala ons hiervoor behoeden! Ameen!!

.

27-11-2009, 16:03


Nu vraag ik mij een beetje af: hoever gaat dit volgens jou nou precies? Je zegt dat filmsterren duivelsaanbidders zijn. Stel dat dat waar is, zou ik eerlijk gezegd wel eens willen weten wat een filmster nou eigenlijk precies is? In mijn ogen is een filmster namelijk 'slechts' een succesvol acteur. Je kunt ook acteren bij een toneelvereniging. Toneelverenigingen vind je in zo'n beetje iedere stad hier in het land. Dat maakt, als ik je goed begrijp, een hoop mensen tot duivelsaanbidders?
Dan heb ik het overigens nog even niet gehad over alle mensen die muziek maken (popsterren? ;-) )

27-11-2009, 16:07

Citaat door Papiertje:
Nu vraag ik mij een beetje af: hoever gaat dit volgens jou nou precies? Je zegt dat filmsterren duivelsaanbidders zijn. Stel dat dat waar is, zou ik eerlijk gezegd wel eens willen weten wat een filmster nou eigenlijk precies is? In mijn ogen is een filmster namelijk 'slechts' een succesvol acteur. Je kunt ook acteren bij een toneelvereniging. Toneelverenigingen vind je in zo'n beetje iedere stad hier in het land. Dat maakt, als ik je goed begrijp, een hoop mensen tot duivelsaanbidders?
Dan heb ik het overigens nog even niet gehad over alle mensen die muziek maken (popsterren? ;-) )



27-11-2009, 16:49

Citaat door Sensitive_:
IK BEN BY THE WAY NEDERLANDS BEKEERD

Dus niet stoer doen met je verhuis blabla dit dat..
want als ik de mogenlijkheid had en het geld had dan ging ik

Maar als je me zo graag weg wilt hebben wil ik je mijn rek.nr wel geven hoor Kan je me helpen..




28-12-2009, 03:53


O, dees heb ik al gezien.
Een echte must-see!
We moete wakker wordeeee!!

Tnq for sharing

28-12-2009, 13:02
Gelijkhebjemeidd!