Bekijk volle/desktop versie : Hoofddoek tijdens het autorijden?



Pagina's : [1] 2

27-11-2009, 15:44
Ik vraag mij het volgende af: hoe staan jullie ten opzichte van het autorijden met een hoofddoek? Ik ervaar namelijk het probleem dat ik mijn hoofd niet goed kan draaien als ik een hoofddoek draag tijdens het autorijden. Hoe lossen jullie dit op? Dit is ook niet helemaal ideaal!

27-11-2009, 16:06


Hoe draag jij in hemelsnaam je hoofddoek meid????? Maak je em zo stevig op 20 plekken vast ofzo.

Draag ook een hoofddoek, maar kan met gemak draaien hoor. Nooit problemen mee gehad!

27-11-2009, 16:07
Woehaha, is dit een excuus om je hoofddoek af te mogen doen? Serieus, hoe verzin je het?

27-11-2009, 16:07
Volgens mij maak je 'm dan veel te strak vast

27-11-2009, 16:08


Pardon als ik onduidelijk overkwam; ik kan inderdaad wel draaien, maar ik heb redelijk wat moeite met álles te zien. Ik bedoel hiermee dat ik flink wat moeite moet doen met de dode hoeken (links achter en rechtsachter de auto); als ik draai, zitten de zijkanten van mijn hoofddoek redelijk in de weg. Vandaar mijn vraag!

27-11-2009, 16:08
Draag je hoofddoek gewoon wat losser zodat je je hoofd goed kan bewegen. Op je hoofd doe je je hoofddoek strakker en bij je nek doe je die wat losser..

27-11-2009, 16:13

Citaat door Papiertje:
Pardon als ik onduidelijk overkwam; ik kan inderdaad wel draaien, maar ik heb redelijk wat moeite met álles te zien. Ik bedoel hiermee dat ik flink wat moeite moet doen met de dode hoeken (links achter en rechtsachter de auto); als ik draai, zitten de zijkanten van mijn hoofddoek redelijk in de weg. Vandaar mijn vraag!



Oh op die manier. Probeer je flappen tijdens het rijden vast te spelden?

27-11-2009, 16:59
Wat een topic

27-11-2009, 18:36
Je draagt je hoofdoek dan wel erg los


Ik heb dat probleem niet hoor. Je geeft aan dat je problemen hebt met dode hoek, ik denk dat je echt je hoofddoek wat strakker moet maken aan de zijkanten van je hoofd, en niet dat ze bijna je ogen bedekken, en ernaast bij je nek wat losser zetten je hoofddoek.

27-11-2009, 18:44
Tja, daar had men destijds met die kamelen nog geen last van.


Trouwens leuke forumnaam; papiertje.

27-11-2009, 18:45
misschien doe je hem te strak??

27-11-2009, 22:33
Ik kan gewoon heel normaal draaien met mijn hoofd. Je hebt van die meiden die 'm echt hartstikke strak zetten, en daardoor niet het hoofd kunnen draaien.

Conlusie: Zet je hoofddoek wat losser.

27-11-2009, 22:41



Citaat door Papiertje:
Ik vraag mij het volgende af: hoe staan jullie ten opzichte van het autorijden met een hoofddoek? Ik ervaar namelijk het probleem dat ik mijn hoofd niet goed kan draaien als ik een hoofddoek draag tijdens het autorijden. Hoe lossen jullie dit op? Dit is ook niet helemaal ideaal!



Ik heb dat ook soms,
als ik mijn kapje te strak vastmaak,
zet hem wat losser,
dan kun je je hoofd beter omdraaien.

(Beter gezegd dan gedaan, ahahaha, ik heb hetzelfde probleem meid)

28-11-2009, 12:10
ik kan gewoon goed bewegen met een hoofddoek

28-11-2009, 17:36

Citaat door Leonidas:
Tja, daar had men destijds met die kamelen nog geen last van.


Trouwens leuke forumnaam; papiertje.


Denk jij dat je nu grappig bent? waarom plaats jij zo een dom bericht? probeer deze meid gewoon te helpen, Kan je nergens bij opkomen, Dan hoef je ook niet zo dom te reageren, Jou intelligentiequotiënt (IQ) = 60? ik denk van wel ja. stomme spammer. Reported @ moderators.

--

ONTOPIC!

Salam ocht,
Ik hoop dat je slaagt, Ik denk dat je het beste je hoofddoek waarschijnlijk wat losser kan zetten, zorg wel dat je haar gewoon bedekt is, Zet hem op de turkse manier, Maar dan wel bedekt. Probeer een andere, Draag een minder strakke jas of vest? zorg dat alles bedekt is. Ik hoop dat je slaagt, Moet wel een oplossing zijn hoor. Of anders vraag je naar een vrouw instructeur desnoods een moslima.

Veel succes toegewenst inshallah.

Pagina's : [1] 2