Bekijk volle/desktop versie : Er zijn geen goede meisjes meer..



Pagina's : [1] 2 3

11-06-2004, 20:08
Er is een jongen die ik ken, hij is 30 jaar oud. Heeft echt alles. Hij is Super knap, als je hem ziet, dan blijf je hem echt aankijken. Heeft een Schitterende auto, mooie huis. En nog veel meer....
Hij zegt......Er zijn geen goeie meisje meer.....Hij zei, niemand kent marokaanse meisjes zo goed als ik.........

11-06-2004, 20:10


Ja juist want hij was een grote player en heeft ze allemaal gehad DAAG


Citaat:
Origineel gepost door aardbei100
Er is een jongen die ik ken, hij is 30 jaar oud. Heeft echt alles. Hij is Super knap, als je hem ziet, dan blijf je hem echt aankijken. Heeft een Schitterende auto, mooie huis. En nog veel meer....
Hij zegt......Er zijn geen goeie meisje meer.....Hij zei, niemand kent marokaanse meisjes zo goed als ik.........

11-06-2004, 20:13
Goede mannen zijn voor goede vrouwen en slechte mannen zijn voor slechte vrouwen..

11-06-2004, 20:16
er zijn ook geen goeie mannen meer.............

11-06-2004, 20:18



Citaat:
Origineel gepost door sexywoman
er zijn ook geen goeie mannen meer.............
Jawel hoor...

11-06-2004, 20:21

Citaat:
Origineel gepost door Lady_moi
[B]Ja juist want hij was een grote player en heeft ze allemaal gehad DAAG [/B]
hahahaah die is goed!!!!!!!!!!!!!

11-06-2004, 20:25
Het is echt een goede jongen.....Heeft zelf geen rare dingen gedaan. Van z´n werk gaat hij sporten, van sporten gaat hij naar huis. Hooguit gaat hij wat drinken met vrienden, Is zeker voor 24.00 uur thuis. Het is niet zomaar iemand die dit zegt....Hij is echt een goede jongen....

11-06-2004, 20:27

Citaat:
Origineel gepost door aardbei100
Het is echt een goede jongen.....Heeft zelf geen rare dingen gedaan. Van z´n werk gaat hij sporten, van sporten gaat hij naar huis. Hooguit gaat hij wat drinken met vrienden, Is zeker voor 24.00 uur thuis. Het is niet zomaar iemand die dit zegt....Hij is echt een goede jongen....
wat is zijn nummer ........

11-06-2004, 20:27
Hij kent de verkeerde meisjes dan
er zijn genoeg goed meisjes en genoeg slechte jongens

11-06-2004, 20:31

Citaat:
Origineel gepost door mazhar
Hij kent de verkeerde meisjes dan
er zijn genoeg goed meisjes en genoeg slechte jongens
Dit keer ben ik het met je eens!!!!!!!!!!!
Enne jij vindt pharell toch ook nice of niet?
Niemand in mijn omgeving vindt hem nice, ik ben de enige, maar jij ook toch?

11-06-2004, 20:34
de meeste goede meisjes zijn niet op straat te vinden die zitten meestal thuis

11-06-2004, 20:38

Citaat:
Origineel gepost door aardbei100
Er is een jongen die ik ken, hij is 30 jaar oud. Heeft echt alles. Hij is Super knap, als je hem ziet, dan blijf je hem echt aankijken. Heeft een Schitterende auto, mooie huis. En nog veel meer....
Hij zegt......Er zijn geen goeie meisje meer.....Hij zei, niemand kent marokaanse meisjes zo goed als ik.........
Misschien is hij wel iets voor jou???

11-06-2004, 20:40



Citaat:
Origineel gepost door sensibel
Dit keer ben ik het met je eens!!!!!!!!!!!
Enne jij vindt pharell toch ook nice of niet?
Niemand in mijn omgeving vindt hem nice, ik ben de enige, maar jij ook toch?
jeeeeeeeeeuj
Pharell is sow mooi singen, so mooi dansen
:verliefd: :verliefd:

11-06-2004, 20:44

Citaat:
Origineel gepost door aardbei100
Er is een jongen die ik ken, hij is 30 jaar oud. Heeft echt alles. Hij is Super knap, als je hem ziet, dan blijf je hem echt aankijken. Heeft een Schitterende auto, mooie huis. En nog veel meer....
Hij zegt......Er zijn geen goeie meisje meer.....Hij zei, niemand kent marokaanse meisjes zo goed als ik.........
nou dta maakt hem perfect! whahahahahah met andere woorden hij weet hoe elke meid in elkaar zit volgens mij kun je dat aleen uit ervaring zeggen,,,,behada hij is 30

11-06-2004, 21:14
Dat hij geen 'goede' Marokkaanse meisjes zegt te kennen, zegt eerder iets over zijn sociale contacten en milieu dan iets over Marokkaanse meisjes.

Trouwens als hij van andersmans zusjes was afgebleven en de rest van het manvolk idem dito, dan hadden we deze discussie niet hoeven voeren...

Maar ja...Het vlees is zwak...Schijnt.

Pagina's : [1] 2 3