Bekijk volle/desktop versie : sgoer?



11-06-2004, 19:48
hallo mensen....


ik heb een probleempje nou niet ik maar een vriend van mij...


het is nogal een grooot verhaal maar het komt erop neer dat de beste vriendin van zijn vriendin hem leuk vond maar hij haar niet ...ewa toen heeft ze sgoer bij zijn vriendin gedaan en zodra mijn goede vriend bij zijn vriendin in de buurt komt...haat ze hem...en als hij niet in de buurt is dan is ze gek op hem....begrijpen jullie het?....wat kunnen ze hieraan doen? want ze houden beiden erg veel van elkaar!


aub help ze....mienfadliek ze weten het echt niet meer...ze probeert het wel maar iets houd haar tegen..


maga salaam

P.S : prive reageren mag ook...alvast bedankt

11-06-2004, 19:51


Naar een rifki gaan ....

11-06-2004, 20:08
help dat denk je?...dat heeft ze al geprobeerd....naar een waarzegster sagara om te vragen en niet om te sagar..is dat garam?

11-06-2004, 20:54
salaam alikoem

neeeeeeeeeeeee geen waarzegster dat is de grootste zonde die er is|!!! dat is shirk!!! echt waar ik heb nu geen bewijs maar neem het van me aan echt waar...

ze moet na een imaam die haar verhelpt met de quraan inshallah

11-06-2004, 20:57


Dag meneer!

Die vriend van jou en die meid die hebben 1 heel groot probleem!
Dit heb ik dus ook meegemaakt en bij mij heeft mijn eigen familie het gedaan om mij bij mijn verloofde weg te halen en dat is ze gelukt ook!
Maar ik zou zeggen zoek een goeie refki op en die kan je het beste in marokko vinden! Een ga nooit zomaar naar iemand toe die veel geld vraagt ofzo want dat zijn leugenaars want een refki hoort geen geld te vragen, je mag hem ZELF zoveel geven als je wilt!
Ga nooit naar een sahara (waarzegster) want dat is super haram!
Op zo een moment denk je er niet aan want ik ben er ook heen geweest en ik weet alleen dat ze het nog erger had gemaakt! Maar hamdoelilah!
En heb vertrouwen in ALLAH want uiteindelijk is alleen hij die hun kan helpen!
En 1 ding he. mijn god ik vraag me af wat deze mensen willen bereiken hiermee, okee je kan iemand hiermee kapot maken maar die mensen denken alleen aan deze leven, ze weten niet wat ze nog te wachten staat!

El mohim zoek een goede refki op en dan kan vast en zeker wel wat sabab doen! Ik wens jullie heel veel succes en kijk voortaan heel goed uit want dat soort mensen zijn overal en vertrouw niemanddddddd!!!!!!!
beslama!

11-06-2004, 23:37
Als je naar een waarzeger of zo gaat dan is dat Shirk en als je gelooft wat diegene zegt dan bega je de grootste zonde....

ga na een imam die helpt je met alles...je hebt ook doe3a's die je met soehr hebben ik ken veel mensen die soehr hebben..en insha allah zal Allah diegene straffen met de Hel die dit doen...

12-06-2004, 00:10
inchallah agie...is moeilijk als je diegene ziet waar je van houd zo raar doet.....sagieb bezaf.....

12-06-2004, 00:34
maar kent niemand ene goede imam of iets dergelijks?

12-06-2004, 00:56

Citaat:
Origineel gepost door minga
maar kent niemand ene goede imam of iets dergelijks?
Ik hoorde over een imam in Amsterdam-oost.
Hij schijnt goed te zijn ofzo.
Wens je vriend en zijn vriendin maar heel veel sterkte..........

12-06-2004, 01:30

Citaat:
Origineel gepost door minga
maar kent niemand ene goede imam of iets dergelijks?
ik ken een imaan ;
pm me als je ernaar toe wilt komen ,

het is mss voor jou of je vriend een verre afstand,
maar ben er zeker van dat het de moeite waard zal zijn ,
incha allah