Bekijk volle/desktop versie : Personeel gezocht



26-11-2009, 21:04
Objectleider m/v

Met mensen werken, aansturen, motiveren, zelfstandigheid. Iets voor jou?

Wat bieden wij?

Een aantrekkelijke werkomgeving binnen een jonge, sterk groeiende organisatie. Een gezellige werksfeer, leuke collega’s én je krijgt de mogelijkheid om door te groeien tot Rayonmanager.

Wat zijn je taken?

Jouw verantwoordelijkheid is zorgen voor de correcte invulling en uitvoering van het schoonmaakcontract bij de opdrachtgever. De tevredenheid van de opdrachtgever staat bij jou centraal en daarom streeft je naar de hoogst mogelijke kwaliteit. Als Objectleider bent je de hoogst leidinggevende aanwezig op het pand. Je stimuleert de Voorwerkers eigen verantwoordelijkheid te dragen en rapporteert direct aan de Rayonmanager.

Wie zoeken wij?

Ben je niet bang om initiatief te nemen en ben je in staat de medewerkers te motiveren? Dan zijn wij op zoek naar jou! Je bent flexibel, coachend en houdt van werken met mensen.

•tenminste MBO werk- en denkniveau
•twee jaar ervaring in de schoonmaak
•een jaar ervaring in een aansturende positie
•goede beheersing Nederlandse en Engelse taal

Herken je jezelf hierin en ben je bereid in het weekend te werken? Solliciteer!

Interesse? Stuur mij een PM.

27-11-2009, 09:42


Waar is de werkplek? Welke stad/steden?

27-11-2009, 12:44
wat zijn de verdienste??

27-11-2009, 17:03

Citaat door Zorgeloosje:
Waar is de werkplek? Welke stad/steden?


Schiphol.

27-11-2009, 17:04



Citaat door Maroc_Tresure:
wat zijn de verdienste??


In overleg te bepalen.

28-11-2009, 10:20

Citaat door emad:
part time?

Nee, fulltime.

28-11-2009, 10:20

Citaat door emad:
part time?


Nee, fulltime.

28-11-2009, 20:20
Is het ook mogelijk te solliciteren met een commercieel achtergrond?
Verder ben ik net een maandje begonnen als floormanager. Zou het dan nog kunnen denk je?

28-11-2009, 20:58

Citaat door moslima_meisje:
Is het ook mogelijk te solliciteren met een commercieel achtergrond?
Verder ben ik net een maandje begonnen als floormanager. Zou het dan nog kunnen denk je?


Enig ervaring in de schoonmaak en leidinggevende capaciteit is wel gewenst.

28-11-2009, 21:37
Iedereen kan schoonmaken. Daar zijn geen problemen mee. Maar ik heb pas sinds kort een leidinggevende functie, dan denk ik dat het voor mij niet bepaald relevant meer is om te solliciteren. Aangezien er in de vacature zowel hier als op de website niet staat dat het een pre. Dus zie ik dat als eis.

Bedankt voor de moeite!

Mvg,

moslima_meisje

03-12-2009, 23:57

Citaat door Centraal:
In overleg te bepalen.



alleen als het boven de 2400 euro bruto is anders blijf ik gewoon zitten waar ik zit.

04-12-2009, 18:28

Citaat door moslima_meisje:
Iedereen kan schoonmaken. Daar zijn geen problemen mee. Maar ik heb pas sinds kort een leidinggevende functie, dan denk ik dat het voor mij niet bepaald relevant meer is om te solliciteren. Aangezien er in de vacature zowel hier als op de website niet staat dat het een pre. Dus zie ik dat als eis.

Bedankt voor de moeite!

Mvg,

moslima_meisje


Klopt, iedereen kan een schoonmaakdoekje vasthouden. Voor de rest snap ik weinig van je respons.

Geen dank.

04-12-2009, 18:30



Citaat door Maroc_Tresure:
alleen als het boven de 2400 euro bruto is anders blijf ik gewoon zitten waar ik zit.


Dat is natuurlijk afhankelijk van jouw onderhandelingsvaardigheden. Ik zou zeggen: Solliciteer!

08-12-2009, 11:35

Citaat door Centraal:
Dat is natuurlijk afhankelijk van jouw onderhandelingsvaardigheden. Ik zou zeggen: Solliciteer!


Ik ga ervan uit dat er een minimale inkomen en een maximale aan verbonden zit?