Bekijk volle/desktop versie : marokanen en trouwen



11-06-2004, 16:09
Salaam mensen,

Ik vraag me af waarom sommige marokaanse meisjes wanhopig worden en maar met iemand gaan trouwen die ze nog niet kennen,

Ik denk dat ze bang zijn dat ze over blijven!!!

Ik hoor verhalen van meiden die ik ken: dat als zij andere vrouwen tegenkomen en ze vragen je hoe oud je bent en je zegt een 20 jaar of ouder en je bent niet getrouwd dan kijken ze je aan of je een ziekte hebt.
Ik ken ook dames die ouder zijn en die dan maar wanhopig met hun neef gaan trouwen of met een jongen die ze kennen via via en 1 a 2 keer gezien hebben en dan in het huwelijksbootje stappen....

Zo, ook een nicht van mij uit marokko, die gaat trouwen met een jongen uit haar buurt omdat ze 24 jaar is en andere over haar roddelen, ze zegt als ik nu niet met hem trouw, dan ben ik straks te oud!! 24 jaar en te oud, ik wist niet wat ik hoorde!!!
Ik vroeg haar: hou je van me, zegt ze: nog niet, maar ik heb geen keus... Nou vraag ik jullie!!!!?????



Ik den altijd trouw uit liefde!!
Want als je dat niet doet, dan denk ik dat diegene echt ongelukkig gaat worden.. maar wie weet???

Wat bezielt ons marokanen toch????
maar goed, ik ben benieuwd naar jullie reacties.......



salaam,

11-06-2004, 16:14


Er wordt zoveel gepraat, dat mensen echt alles doen om roddels te voorkomen..

Helaas...

11-06-2004, 16:19
Hoi,

jah, je hebt echt gelijk....

Zijn er nog uberhaupt marokaanse dames die met andere bezig zijn behalve met trouwen??????? OF is het alleen maar, shit ik ben al 20,21,22,23,24,25,26 en ouder , ik moet alles vergeten en maar snel een kandiaat gaan zoeken!!!!!

groetjes,

11-06-2004, 16:42
marokkanen schrijf je met dubbel K

trouw uit liefde? niet iedereen is zo bevoordeeld als jij om eerst een langdurige relatie te hebben om dan te ontdekken of hij wel of niet wat voor is je is

Als je wil trouwen zoek dan niet als eerst liefde maar zoek islaam en jkarakter eigenschappen

11-06-2004, 16:48


goh, ik zal er voortaan op letten MAROKKANEN met dubbel KK

bedankt

11-06-2004, 16:54

Citaat:
Origineel gepost door MuzzyAA
marokkanen schrijf je met dubbel K

trouw uit liefde? niet iedereen is zo bevoordeeld als jij om eerst een langdurige relatie te hebben om dan te ontdekken of hij wel of niet wat voor is je is

Als je wil trouwen zoek dan niet als eerst liefde maar zoek islaam en jkarakter eigenschappen
Ik ben het helemaal met je eens...maar wat je nu ook heel vaak ziet is dat jonge meiden met imaams trouwen of relevanten daar van.....
Is op zich mooi....want je gaat ervan uit dat hij qua islam goed praktiserend is maar ik vraag me toch echt af of dat genoeg is.

euuh wat ik duidelijk probeer te maken is dat je een balans moet vinden...je moet je keuze niet alleen op het uiterlijk baseren maar zeker ook niet alleen op het innerlijk.

11-06-2004, 19:20
wil even zeggen dat ik het helemaal eens ben met muzzy aa. de meeste meiden van tegenwoordig proberen de jongens eerst uit om te ontdekken of hij wel de juiste is. ONZIN denk je dat je een jongen van tevoren echt goed leert kenne?? dacht het niet. ik heb zelf 5 zussen waarvan 4 getrouwd en 1 verloofd is drie van de getrouwde zussen zijn met iemadn getrouwd die ze niet kenden en raad eens......... zielsgelukkig ze hebben schatten van mannen en leuke kinderen. en ze zijn allemaal pas getrouwd na hun studie. dus de meiden dsie zeggen dat anderen zo wanhopig zijn dat ze maar met een vreemde trouwen zijn waarschijnlijk zelf wanhopig dat ze op deze manier een reden zoeken om het voor zichzelf goed te praten . als je een goede meid bent wat maakt het dan uit hoe oud je betn want uiteindlijk zal er echt wel iemadn jou kant op komen die de meoite waard is. maar ja als je slecht bezig betn met andere jongens ja wat denk je zelf dat er gaat gebeuren dan ku nje wachten tot je een ons weegt geen seriueze vent die naar je omkijkt.

11-06-2004, 19:38

Citaat:
Origineel gepost door MuzzyAA


Als je wil trouwen zoek dan niet als eerst liefde maar zoek islaam en karakter eigenschappen
je haalt de woorden uit mijn mond...

11-06-2004, 20:02
24 is zekers te oud!! En zekers voor ne vrouw!! Da's bijna bejaard!!!
Maar uit wanhoop gaan trouwen komaan KOMAAN kan het nog zieliger? Ja het kan vast wel. Maar wel grappig uit wanhoop trouwen whahahha dan liever eeuwig vrijgezel.

11-06-2004, 20:07

Citaat:
Origineel gepost door majdaj
Salaam mensen,

Ik vraag me af waarom sommige marokaanse meisjes wanhopig worden en maar met iemand gaan trouwen die ze nog niet kennen,

Ik denk dat ze bang zijn dat ze over blijven!!!

Ik hoor verhalen van meiden die ik ken: dat als zij andere vrouwen tegenkomen en ze vragen je hoe oud je bent en je zegt een 20 jaar of ouder en je bent niet getrouwd dan kijken ze je aan of je een ziekte hebt.
Ik ken ook dames die ouder zijn en die dan maar wanhopig met hun neef gaan trouwen of met een jongen die ze kennen via via en 1 a 2 keer gezien hebben en dan in het huwelijksbootje stappen....

Zo, ook een nicht van mij uit marokko, die gaat trouwen met een jongen uit haar buurt omdat ze 24 jaar is en andere over haar roddelen, ze zegt als ik nu niet met hem trouw, dan ben ik straks te oud!! 24 jaar en te oud, ik wist niet wat ik hoorde!!!
Ik vroeg haar: hou je van me, zegt ze: nog niet, maar ik heb geen keus... Nou vraag ik jullie!!!!?????



Ik den altijd trouw uit liefde!!
Want als je dat niet doet, dan denk ik dat diegene echt ongelukkig gaat worden.. maar wie weet???

Wat bezielt ons marokanen toch????
maar goed, ik ben benieuwd naar jullie reacties.......



salaam,
diha f rasek!

11-06-2004, 20:10
Wojow ik voel me oud ben net 23 geworden....
Dammnn ik had toch maar ja moeten zeggen tegen die jongen die voor
het laatst mijn hand kwam vragen!!

Waarom ik nog niet getrouwd ben:
Ik wil eerst mijn master halen..en als ik er klaar voor ben (want ik kan nu de verantwoordelijkheid van trouwen niet aan ) dan pas ga ik ja zeggen...(en niet tegen de eerste de beste Hassan)

EN trouwens Koelshi bel Makatib a Allah

11-06-2004, 20:46

Citaat:
Origineel gepost door majdaj
Salaam mensen,

Ik vraag me af waarom sommige marokaanse meisjes wanhopig worden en maar met iemand gaan trouwen die ze nog niet kennen,

Ik denk dat ze bang zijn dat ze over blijven!!!

Ik hoor verhalen van meiden die ik ken: dat als zij andere vrouwen tegenkomen en ze vragen je hoe oud je bent en je zegt een 20 jaar of ouder en je bent niet getrouwd dan kijken ze je aan of je een ziekte hebt.
Ik ken ook dames die ouder zijn en die dan maar wanhopig met hun neef gaan trouwen of met een jongen die ze kennen via via en 1 a 2 keer gezien hebben en dan in het huwelijksbootje stappen....

Zo, ook een nicht van mij uit marokko, die gaat trouwen met een jongen uit haar buurt omdat ze 24 jaar is en andere over haar roddelen, ze zegt als ik nu niet met hem trouw, dan ben ik straks te oud!! 24 jaar en te oud, ik wist niet wat ik hoorde!!!
Ik vroeg haar: hou je van me, zegt ze: nog niet, maar ik heb geen keus... Nou vraag ik jullie!!!!?????



Ik den altijd trouw uit liefde!!
Want als je dat niet doet, dan denk ik dat diegene echt ongelukkig gaat worden.. maar wie weet???

Wat bezielt ons marokanen toch????
maar goed, ik ben benieuwd naar jullie reacties.......



salaam,
salaam alikoem...

trouw omdat je bang bent ongehoorzaam te zijn...
trouwe om je leven verder te helpen....
en trouw om wille van allah....
uit al deze dingen zal allah je leifde geven van je man...

11-06-2004, 21:29


Gewoon geen zorgen over maken, alles is moekteb