Bekijk volle/desktop versie : wil je trouwen moet je eerst een



Pagina's : [1] 2

11-06-2004, 13:07
wil je trouwen moet je eerst een xxxx zijn geweest.

Kijk maar om je heen de rustige goeie meiden die trouwen niet zo snel of die moeten van marokko een man halen. Terwijl andere meiden die tig jongens gehad hebben uiteindelijk belanden met een leuke gozer.

Ik snap het niet meer jullie wel????


gr,

11-06-2004, 13:08


Tja, dat noemen ze elmektab

11-06-2004, 13:09
En dan? Ieder heeft toch zijn eigen mektab?
Wat moet jou dat uitmaken?

11-06-2004, 13:19
oke dus dat is mektab.


gr,

11-06-2004, 13:22


Waar maak je je nou druk om? Jouw tijd komt nog wel.

11-06-2004, 13:23

Citaat:
Origineel gepost door targuist1
wil je trouwen moet je eerst een xxxx zijn geweest.

Kijk maar om je heen de rustige goeie meiden die trouwen niet zo snel of die moeten van marokko een man halen. Terwijl andere meiden die tig jongens gehad hebben uiteindelijk belanden met een leuke gozer.

Ik snap het niet meer jullie wel????


gr,
nou die regel wil jij mischien in laten gaan maar nee meid je zit er helemaal naast
ik ben nooit een ho er geweest heb ook de perfecte man met wie ik ben getrouwd moet wel eerlijk zijn heb wel 2 jaar iets met hem gehad maar dat wisten mijn ouders dus nee het geld niet voor iedereen

11-06-2004, 13:23

Citaat:
Origineel gepost door LaLa_SoFiA
Waar maak je je nou druk om? Jouw tijd komt nog wel.
Ik ben al verloofd meid!!!
dus dat had ik jou ook kunnen vertellen
volgens mij zijn jullie van dat soort meiden.


gr

11-06-2004, 13:26
is het de dag van 100 dezelfde onderwerpen ofzo?????

11-06-2004, 13:27

Citaat:
Origineel gepost door targuist1
Ik ben al verloofd meid!!!
dus dat had ik jou ook kunnen vertellen
volgens mij zijn jullie van dat soort meiden.


gr
Ohw oke. Je bent verloofd. Gefeliciteerd en allah i kemel bel gir! Maar als je verloofd bent waar maak je je dan druk om? Jij hebt je mannetje toch al.
En wat je als laatste zei. Ken je mij om dat zomaar te zeggen? Maja het zal wel aan mij liggen!!


11-06-2004, 13:28



hihihihihihi....

11-06-2004, 13:54
hahaha targuist1 wollah ben helemaal met je eens
Ik zie het ook in mijn omgeving, ik dacht dat ik de enige was die er
achter is gekomen. Ja het hoeft niet altijd zo te zijn je hebt ook goede meiden die een lieve man hebben zoals bint_duh_bledie elhamdoelilah.


doeg Butter

11-06-2004, 15:00

Citaat:
Origineel gepost door IILLHHAAMM
ben ik dan een hooow? want kijk ik ben een moslima maar wil niet belanden met een of andere akampiew
beslama
Wallahilah !

11-06-2004, 15:27



Citaat:
Origineel gepost door LaLa_SoFiA
Ohw oke. Je bent verloofd. Gefeliciteerd en allah i kemel bel gir! Maar als je verloofd bent waar maak je je dan druk om? Jij hebt je mannetje toch al.
En wat je als laatste zei. Ken je mij om dat zomaar te zeggen? Maja het zal wel aan mij liggen!!

AAAAAAAAAAAAAA

11-06-2004, 16:49
Zie het vaak, lijkt wel of je een lange relatie moet hebben om te trouwen. En als " Goede meisje" wil je dat niet doen want dat mag weer niet. Maar ja zoals eerder gezegd is al moktab.

11-06-2004, 17:06

Citaat:
Origineel gepost door targuist1
Ik ben al verloofd meid!!!
dus dat had ik jou ook kunnen vertellen
volgens mij zijn jullie van dat soort meiden.


gr
salama alikoem...

wta ben je voor een man hoezo zeg je dat tegen haar jij bent hopeloos om een topic te opene over dat de goede vrouwen geen man krijgen terwijl je verloofd bent ewwa waar slaat het dan op om zo te reageren op schatje sofia als je een discussie opent en niet tegen kritiek kan!

walikoem salaam

Pagina's : [1] 2