Bekijk volle/desktop versie : AGOVV wil minimaal een miljoen voor goudhaantje Chadli



25-11-2009, 16:00
De kans dat Nacer Chadli AGOVV binnenkort gaat verlaten lijkt groot, maar geïnteresseerde clubs hoeven zich geen illusies te maken dat zij voor een dubbeltje op de eerste rang kunnen zitten. In Voetbal International laat clubvoorzitter Victor Doorn weten dat de Apeldoorners minimaal een miljoen euro verlangen voor de Belgische aanvallende middenvelder.

Het weekblad weet te melden dat Chadli zelf een voorkeur heeft voor FC Utrecht, waarmee hij al eens om de tafel zat. “Nacer is met zijn zaakwaarnemer op eigen houtje bij clubs langsgegaan”, bevestigt Doorn. “Zoiets hou je niet tegen, het is een spel. Maar als clubs serieus willen praten, dan moeten ze zich eerst melden bij ons. Nacer is pas 21 en heeft nog tot een contract voor anderhalf jaar.”

In Apeldoorn wil men voorkomen dat de 21-jarige oud-speler van Standard Luik en MVV voor een prikje de deur uitloopt, zoals dat bij Dries Mertens het geval was. “We noemen geen vraagprijs maar hij gaat niet weg voor minder dan 1 miljoen euro. We hebben ons lesje wel geleerd met Dries Mertens. Die ging veel te goedkoop naar FC Utrecht. Nacer wil misschien weg in de winterstop, maar wij hebben geen haast.”

25-11-2009, 16:30


is tie waard

25-11-2009, 16:35
Marokko slaapt

25-11-2009, 16:41
1 miljoen is niks als ik een Eredivisie club was dan wist ik het wel

Bond moet al met hem praten voordat Belgie het doet

25-11-2009, 16:42



Citaat door snorro91-:
Marokko moet deze man snel oproepe voordat die Dick Advocaat t voor ons verpest



Hij was volgens mij opgeroepen voor dat tournooi in Pescara maar dat ging om 1 of andere reden niet door

25-11-2009, 16:43
Is een waalse belg he?