Bekijk volle/desktop versie : Mijn Keiharde Mening Over Palestina!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

24-11-2009, 15:32
[FONT="Franklin Gothic Medium"]Al Salam Aleikom wah Ramahtallah wa barakato inshallah.

Ik ben het spuugzat wat er allemaal met de palestijnen gebeurd!
Onze broeders en zusters oma's en opa's onze islamtische families onze heilige plaatsen in palestina oh palestina! Huil niet! Allah staat jullie bij!
Oh Palestina en ik bid bij Allah, Moge Allah adjaWaZjal ''israel'' Vernietingen noch doen vervloeken en hun het zelfde lot doen geven als wat er is gebeurd met de farao's in egypte!YA ALLAH YA KBIER YA ALLAH YA AL KARIM !
Allah SWT HELP ONS OH ALLAH! OH HAMAS jullie waren goed van 1987 tot en met 2005! Oh hamas jullie die goed zijn in eten van zonnebloempitten en het eten van noten! en het trappen op de bloed van de shohada! YA HAMAS!
wat is erm et jullie GEBEURD? WORD WAKKER YA HAMAS! oh jullie bezitters der bommenvesten WAAROM DOEN JULLIE NIKS? WAAR ZIJN DE ZELFMOORD AANSLAGEN OH HAMAS? ya abdel aziz al Rantissi jij was de man! jij was de held! was jij niet oh rantissi toen ik klein was mij het bloed liet zien van de varkens in tel aviv in de bussen ya rantissi?! YA AHMAD YASIN! oprichter van hamas! Was jij niet die gene die mij ook het bloed liet zien in tel aviv van de varkens in de bus? YA ISMAIL HANIYAH YA GAJIN! was jij niet die gene die de bommenvesten liet liggen!? en mij liet zien hoe jij de noten op Aljazeera at? YA HANIYAH YA GAIN! YA FALASTIEN! YA HAIFA! YA JAFFA! YA! AL QUDS! ALLAH HU AKBAR! ZEG MIJ NA MENSEN WANEER JULLIE DIT LEZEN! LA ELLAH HA ILLA LAH!! MOHAMMEDAL RASOULALAH! EN HERHAAL DIT MINSTENS 10 X! EN ZEG MIJ NA! '' Oh Allah bevreid palestina eerst van de Verraders ya Allah! almachtige! schepper van ons en de wereld! '' Vernietig en doe een beving neer dalen naar de verraders! ''
Ya allah schenk elke martelaar de zevende hemel! oh barmhartige !
YA ALLAH SUBHANALLAH! WIJ HEBBEN DE KRACHT OM PALESTINA TE VEROVEREN MET DE VESTEN! maar de verraders verpesten het Oh ALLAH!
VERNIETIG HUN DOE EEN BEVING NEER DALEN! LA ILLAHA ILLA LAH!!!!
Deze ''israliërs'' Die jullie daar Zien in PALESTINA zijn allemaal Imigranten(Bezetters) uit Afrika! Amerika! Europa! VEEL UIT HOLLAND! AZIE! DE SOVJET UNIE! dit zijn geen burgers! zij verdienen de hardste straf! EN IK GUN ZE DE AL AMALYAT AL ISTISHADIYA! YA ALLAH HELP ONS! YA ALLAH GEEF ONZE KRIJGERS DE KRACHTEN OM ZICH ZELF TE KUNNEN BLAZEN NAAR DE 7E HEMEL YA ALLAH! HEEL PALESTINA IS VAN ONS!
ALLES IS GESTOLEN! ONZE HUIS IN HAIFA! WIJ HEBBEN NOG DE SLEUTEL NOCH DE PAPIEREN! Wij willen terug keren! Maar hetgeen is onmogelijk!


JEWISH LAND DUS GEBIED DAT AAN DE JODEN WAS GEGEVEN ZODAT ZIJ DAAR KONDEN WONEN EN DUS GEEN ''ISRAEL'' WIJ ERKENNEN GEEN ISRAEL!


Een jood die zegt dat er in de Torah is verteld door god dat zij geen staat mogen. ZIE!
http://www.youtube.com/watch?v=M9OIqy6md9w

Kom op mensen! hoeveel martelaren zijn er al gevallen? NOEM HUN GEEN DODEN! DIT ZIJN GEEN DODEN! INDIEN GIJ EEN MOSLIM BENT!
[FONT="Fixedsys"][B]:9 When ye sought help of your Lord and He answered you (saying): I will help you with a thousand of the angels, rank on rank. (8:9) "A thousand of the angels"
How many angels fought for Muhammad?
8:10 Allah appointed it only as good tidings, and that your hearts thereby might be at rest. Victory cometh only by the help of Allah. Lo! Allah is Mighty, Wise. [/FONT]
Ik schaam me diep als palestijn wij strijden niet voor ons land..
Neem een voorbeeld aan andere landen die wel vochten voor hun land!
Wij hebben helaas verraders als '' leiders ''!

IK BID TOT ALLAH SWT DAT DE OVERWINNING AAN ONS ZAL ZIJN EN DAT DE JODEN VAN DE KAART WORDEN GEVEEGD INSHALLAH.[/B][/FONT]

24-11-2009, 15:48



Citaat door Boudia:
Ik ben pro Palestijnse maar atheist...
Kan ik mee oorlogje voeren tegen de zionisten??


Dan kan je volgens mij deelnemen aan een vrijheijdsbeweging maar je kan ook helpen via de media de universiteit hoog onderwijs om kennis op te bouwen,

24-11-2009, 16:06
Allaahuma ameen!!!!

24-11-2009, 16:20
inshallah ameen!

24-11-2009, 16:43


http://www.youtube.com/watch_popup?v=Ov4cTTUUA8g

24-11-2009, 18:17
dat bedoel ik de hele tijd al..wat kunnen we doen dan?nee geen geld ,dat doen we al zo iezo...wat een hufters,ik geloof het niet nou de holucaust,mijn mening..

24-11-2009, 18:19
Zijn jullie in moskee tawheed geweest het afgelopen weekend?

24-11-2009, 18:21
we moeten bidden,ze de dood wensen.dat mag hoor Allah zal je daar niet op aanspreken..want zulke mensen moet je gewoon de dood wensen,of wreede ziektes..zoals SHARON de duivel,brand je lekekr SHARON de varken..ik hoor je gillen als een varken..brand heel erg he de hel.waar is jou macht SHARON gebleven??kom op dan vraag d eduivel om je te redden doie het dan.want hier op aarde geloofde je in hem.maar nu je daar zi t heeft hij je in de steek gelaten toch.....sorry mensen ik voel me raar in mijn hoofd.

24-11-2009, 18:23
..hitler dat was pas een man,eerlijk waar.ik ben het met hem eens....hij had ze allemaal moeten uitmoorden hufters zionisme klootzakken zijn het.meer niet..ik zou niks met een jood willen hebben echt waar,slechte mensen die alleen maar aan een ding denken de macht op aarde.tfoeee op jullie moeders vuile zionistische fucking honden zijn het.....

24-11-2009, 18:25

Citaat door OneNote:
Zijn jullie in moskee tawheed geweest het afgelopen weekend?
nee ben er niet geweest..wat was er dan broeder?

24-11-2009, 18:32
..het doet mijn pijn als ik zie dat hun land ingepikt woord...waar blijf je fucking amerika..maar koeweit ging je renend erna toe he?we zullen jullie pakken achter elke muur,we zullen jullie dooden....met de hulp van de engelen..AMIEN!

24-11-2009, 18:39
Allemaal bedankt voor de reacties, maar even duidelijk ik wilde graag laten weten dat er momenteel wel mujahedeen zijn maar niet strijden met dank aan hamas helaas. want die willen alleen maar dit '' allemaal even goed kijken '' simsalabim daar komt die ''

helaas! free palestina! back 2 palestine! ALLAH HU AKBAR WA BI ILLAHIL HAMD!

24-11-2009, 18:44


hoop dat jullie mij snappen inshallah

24-11-2009, 18:45

Citaat door AlAqsA48:
[FONT="Franklin Gothic Medium"]Al Salam Aleikom wah Ramahtallah wa barakato inshallah.

Ik ben het spuugzat wat er allemaal met de palestijnen gebeurd![/FONT]
Aangezien je moslim bent, is dat niet zo verrassend. Zouden de Palestijnen niet in meerderheid moslim zijn, dan had het je natuurlijk niet geinteresseerd. Wat je eigenljk wilt zeggen is dat je het heel normaal vindt dat moslims heersen over niet-moslims en dat je het niet kunt verdragen dat de rollen omgekeerd zijn.

24-11-2009, 18:45
..iran zal israel pakken,nu of later.dat gevoel heb ik steeds ,al maanden loop ik ermee in mijn hoofd..en geloof mij nou maar dat israel het in zijn broek het doet....want wie niet gelooft wilt graag leven toch?en wie wel geloofd wilt graag als maartelaar dood gaan..dus ze winnen het nooit van de moslims,is het hier niet,dan pak ik je daar.schuld moet afgelost worden...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17