Bekijk volle/desktop versie : Serieuss helpp!!



24-11-2009, 11:49
Dag Lieve Dames,
ik heb jullie hulp nodig.
ik heb een Iraanse vriendin die geen contact meer heeft met haar ouders vanwege omstandigheden.zij wilt heel graag contact opnemen met haar moeder maar die wil dat niet,en haar vader wilt dat wel maar die moeder die wilt ook niet dat hij contact met haar op gaat nemen.
het meisje is nu verloofd,
maar ze willen binnenkort gaan trouwen op een halal manier.
hoe moet zij nu verder?
dan heb ik het over de trouwacte enzoo want dan moet de vader of een oom met haar mee.
haar andere familie woont in Iran,hier heeft ze niet zoveel Familieleden?

ik hoop dat jullie haar kunnen helpen.

Alvast bedankt

25-11-2009, 12:17


Ze moet haar ouders bellen en dan een keer gewoon langsgaan als hij vader niet thuis is, ze houden vast nog wel van haar.

25-11-2009, 12:31

Citaat door Soumiita:
Ze moet haar ouders bellen en dan een keer gewoon langsgaan als hij vader niet thuis is, ze houden vast nog wel van haar.


haar moeder wilt dat echt niet ze hebben dat zovaak geprobeerd, de ouders van die jongen willen met hen gaan praten maar ze willen niet

25-11-2009, 12:34
Nee niet die ouders. De dochter zelf moet bellen en dan gewoon langsgaan en als dat echt niet lukt dan bij die vader proberen. Een van hun moet toch wel zn hart open hebbe voor deze meid.

25-11-2009, 13:51



Citaat door Soumiita:
Nee niet die ouders. De dochter zelf moet bellen en dan gewoon langsgaan en als dat echt niet lukt dan bij die vader proberen. Een van hun moet toch wel zn hart open hebbe voor deze meid.



Lieve schat dat is juist het probleem, haar moeder wilt niet dat die jongen met haar dochter gaat trouwen,maar dat kan zij niet ze houden teveel van elkaar.de moeder zei je zal mij aps spreken als je weg bij hem ebnt. dit is al een tijdje aan de hand snapje, ze wilt nu gewoon gaan trouwen ze wilt geen haram realtie meer en ik wist niet wat ik hiermee moest dus ik vroeg haar zal ik het op m.nl plaatsen misschien dat iemand weet hoe je verder moet. en dat vond zij goed snapje??

01-12-2009, 10:06
niemand anderss??

01-12-2009, 10:12
Weglopen van huis, bij haar vriendje gaan wonen en nu zogenaamd “halal’ willen doen? Tazz

01-12-2009, 10:16

Citaat door Just_Khalid:
Weglopen van huis, bij haar vriendje gaan wonen en nu zogenaamd “halal’ willen doen? Tazz


ECHT EH.

01-12-2009, 18:59

Citaat door Just_Khalid:
Weglopen van huis, bij haar vriendje gaan wonen en nu zogenaamd “halal’ willen doen? Tazz


ze is niet weggelopen meneertje,!!!
je weet niet eens wat er aan de hand is dus bespaar die haat reacties!
enneeh ik vroeg niet wat je er van vindt!