Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk De 'Wat te doen tegen Beschadigd haar' Topic



Pagina's : [1] 2

24-11-2009, 00:44
Hallo dames
ik heb heel erg beschadigd haar dit komt door relaxen verfen en stylen
het is echt dood!
ik verzorg het wel goed maar ik zie niet echt resultaat
dus leek me het handig om een topic te starten waarin we tips en ervaringen kunnen uitwisselen


24-11-2009, 00:46


Ik begin maar
ik zelf gebruik nu in mijn haar alleen Amla olie en Andrelon perfecte puntjes creme (om de amla-olie geur weg te werken)

als masker gebruik in 1 keer in de 2weken knoflookolie dus olijfolie met gestampte knoflook erin

24-11-2009, 00:49
Kokosmelk helpt ook mijn haar word er lekker zacht van.

24-11-2009, 00:50
waar kan je amlaolie kopen? heb er vaker positieve reacties over gehoord

24-11-2009, 01:08



Citaat door Kroelaaa-:
waar kan je amlaolie kopen? heb er vaker positieve reacties over gehoord
in die tokos

24-11-2009, 10:40
Amla olie helpt echt mijn zus gebruikt het nu 3maanden en haar haar is echt dikker en lang geworden...alleen het stinkt zo

24-11-2009, 10:56
Wanneer je beschadigd haar hebt, lijkt het me ook verstandig om alle dode punten eraf te knippen. En vervolgens alleen gebruik maken van natuurlijke producten. Want van alles wat om alleen alles er goed uit te laten zien, is echt niks voor je haar. Ik heb binnen een tweetal maanden weer geheel mijn lengte terug. Van mijn schouders tot aan mijn onderrug, Alhamdoulilah!

24-11-2009, 11:15
Kokosmelk! Pure uit de Ah. Voor 1 euro.

Ook goed voor je haargroei.

Amla-olie gebruikte ik in Marokko. Vond het totaal niet stinken.

24-11-2009, 12:23

Citaat door Sissa:
Kokosmelk! Pure uit de Ah. Voor 1 euro.

Ook goed voor je haargroei.

Amla-olie gebruikte ik in Marokko. Vond het totaal niet stinken.

die kokosmelk laat je dat gewoon erin zitten? hoe ziet het eruit zit het in een flesje?

24-11-2009, 12:24

Citaat door Sissa:
Kokosmelk! Pure uit de Ah. Voor 1 euro.

Ook goed voor je haargroei.

Amla-olie gebruikte ik in Marokko. Vond het totaal niet stinken.

je hebt verschillende amla olie die pure stinkt wel hoor misschien gebruikte jij die ene met jasmijn-olie erbij

24-11-2009, 12:30

Citaat door Yasmoena:
die kokosmelk laat je dat gewoon erin zitten? hoe ziet het eruit zit het in een flesje?


Bij de Ah. Gewoon vragen bij die mensen.
Nee, als masker. Ermee slapen, of gewoon overdag. En dan douchen.

24-11-2009, 12:31

Citaat door esmamacitaaa:
je hebt verschillende amla olie die pure stinkt wel hoor misschien gebruikte jij die ene met jasmijn-olie erbij

Nee, ik gebruikte het in Marokko bij me nichtje. Maar niet met Jasmijn-olie. Gewoon ik vond het niet stinken, snapje ahaha.

24-11-2009, 13:17



Citaat door Sissa:
Bij de Ah. Gewoon vragen bij die mensen.
Nee, als masker. Ermee slapen, of gewoon overdag. En dan douchen.

Die ga ik proberen

btw je ot is echt grappig hahaha

24-11-2009, 13:21

Citaat door AyourInou.:
Wanneer je beschadigd haar hebt, lijkt het me ook verstandig om alle dode punten eraf te knippen. En vervolgens alleen gebruik maken van natuurlijke producten. Want van alles wat om alleen alles er goed uit te laten zien, is echt niks voor je haar. Ik heb binnen een tweetal maanden weer geheel mijn lengte terug. Van mijn schouders tot aan mijn onderrug, Alhamdoulilah!

binnen 2maanden van je schouders naar je onderrug gegroeid.. lijkt me sterk je haar kan per maand toch maximaal 2cm groeien

24-11-2009, 13:22

Citaat door Sissa:
Kokosmelk! Pure uit de Ah. Voor 1 euro.

Ook goed voor je haargroei.

Amla-olie gebruikte ik in Marokko. Vond het totaal niet stinken.


HEEY! Wat doe jij met mijn broertje als avatar?

Pagina's : [1] 2