Bekijk volle/desktop versie : Barça VS. Inter champions league 24-11-2009



Pagina's : [1] 2 3 4

23-11-2009, 16:50
Barca móét morgen winnen van Inter om door te gaan in de champions league.

Hoe zien jullie de kansen voor Barça?? die te kampen heeft met nogal blessures en ziekte bij de spelers.

Guardiola stelt de prioriteiten op de wedstrijd tegen Inter, hij vind de wedstrijd El Clasicó minder belangrijk. Hahah hij weet die gaan ze sowiesooo winnen met 1 oog dicht

[Ik zet alles in op Barça]

23-11-2009, 16:54


Barca wint wel, inter speelt geen mooi voetbal ik weetnie waarom ze kampioen worden

23-11-2009, 16:55
Barca gaat het morgen heel moelijk krijgen Henry is niet helemaal 100% Ibra doet denk ik ook niet mee en Messi ook niet, dus Barca kan Iniesta,Pedro en Krkic inzetten dan hebben ze het beste kans.

23-11-2009, 17:00
Weten jullie of Sneijder bij Inter al is hersteld van zijn blessure?

23-11-2009, 17:07



Citaat door RAJE7:
Weten jullie of Sneijder bij Inter al is hersteld van zijn blessure?


ja a mattie
ik schat de kansen van Barça wel hoog in ...

23-11-2009, 17:08
Een mooie wedstrijd.
Inter gaat op 6 versnelling spelen

Barca op lichte handrem

23-11-2009, 17:09

Citaat door Whiteshadow-:
Een mooie wedstrijd.
Inter gaat op 6 versnelling spelen

Barca op lichte handrem


eerlijk is eerlijk ... Barça mist cruciale spelers, bijv op het middenveld Touré... tank die je niet 1,2,3 voorbij komt... en natuurlijk de spitsen ...

máár los van dat? denk ik dat xavi, iniesta en pedro elkaar wel prima gaan vinden...

de verdediging lijkt mij geen probleem

23-11-2009, 17:12
barca verliest, de leeuw is terug in camp nou en deze keer gaat hij zijn vroegere garde pijn doen jongens, ik blijf het zeggen: samu is de gevaarlijkste nr 9 die rondloopt vandaag de dag

23-11-2009, 17:14
Scoren zal Inter toch niet doen, maar ik denk dat het 0-0 wordt

23-11-2009, 17:15

Citaat door Fascinatie:
barca verliest, de leeuw is terug in camp nou en deze keer gaat hij zijn vroegere garde pijn doen jongens, ik blijf het zeggen: samu is de gevaarlijkste nr 9 die rondloopt vandaag de dag


dé gevaarlijkste? eerder 1 ván ... in het begin dacht ik dat de ruil tussen Ibra en Eto'o een misruil was... máár Ibra heeft zich prima bewezen, hij heeft zich in korte tijd wel aangepast hoor

en als je de doeltreffendheid van elkaar vergelijkt, Ibra 7 en Eto'o 6
geen groot verschil toch?

23-11-2009, 17:17

Citaat door yassinova:
ja a mattie
ik schat de kansen van Barça wel hoog in ...


Dat betekend knallen voor Sneijder als ie speelt, hij kan gevaarlijk uit de hoek komen.
Maar zelf denk ik wel dat Barça morgen de volle punten neemt

23-11-2009, 17:20

Citaat door Fascinatie:
barca verliest, de leeuw is terug in camp nou en deze keer gaat hij zijn vroegere garde pijn doen jongens, ik blijf het zeggen: samu is de gevaarlijkste nr 9 die rondloopt vandaag de dag


Barça mag en kan het zich morgen niet permitteren om in eigen huis te verliezen.

Ik heb vandaag nog ergens op een site gelezen dat Messi morgen gewoon mee zal spelen, hij heeft vandaag met de hele groep meegetraind.

23-11-2009, 17:21



Citaat door RAJE7:
Dat betekend knallen voor Sneijder, hij kan gevaarlijk uit de hoek komen.
Maar zelf denk ik wel dat Barça morgen de volle punten neemt


moet wel a kameraad, titelverdediger eruit in eerste ronde? zou een vreselijke scenario zijn man ...

in voorgaande CL duels had Barça echt geen geluk, bij Rubin Kazan letterlijk alles geraakt, paal, lat, maar toch wallou, 1x zelfs in eigen huis verloren... helaas

en nu deze week, de zwaarste week voor Barça voor de winterstop...

morgen tegen Inter en zondag El Classico...

ik hoop dat ze morgen winnen


"Volgens de Italiaanse pers is er door Inter zo goed als gewonnen, voor Inter die niet alleen wil winnen maar dit ook wil doen om Barça op zijn plaatst te zetten ongeacht of het basis team er staat of niet daar malen de italianen niet om! Het gaat om de titel eer en trots en als men Barca voor 120duizend bezoekers en miljoenen wereldwijd te kijk kan zetten is het sprookje over en uit voor FC Barcelona! Jose Mourinho wil van zijn spoken af waar hij al jaren mee rondloopt en volgens hem is dinsdag de uitverkoren dag om met zijn kwelgeesten af te werken!"

23-11-2009, 17:28

Citaat door yassinova:
moet wel a kameraad, titelverdediger eruit in eerste ronde? zou een vreselijke scenario zijn man ...

in voorgaande CL duels had Barça echt geen geluk, bij Rubin Kazan letterlijk alles geraakt, paal, lat, maar toch wallou, 1x zelfs in eigen huis verloren... helaas

en nu deze week, de zwaarste week voor Barça voor de winterstop...

morgen tegen Inter en zondag El Classico...

ik hoop dat ze morgen winnen


"Volgens de Italiaanse pers is er door Inter zo goed als gewonnen, voor Inter die niet alleen wil winnen maar dit ook wil doen om Barça op zijn plaatst te zetten ongeacht of het basis team er staat of niet daar malen de italianen niet om! Het gaat om de titel eer en trots en als men Barca voor 120duizend bezoekers en miljoenen wereldwijd te kijk kan zetten is het sprookje over en uit voor FC Barcelona! Jose Mourinho wil van zijn spoken af waar hij al jaren mee rondloopt en volgens hem is dinsdag de uitverkoren dag om met zijn kwelgeesten af te werken!"


Ja mattie dat zou dus echt een Fucked up scenario zijn. Door al die blessures en ziektes bij Barça ziet Inter zijn grote kans om Barça te pakken.

Maar barcelona zal het inter morgen best zuur maken.

23-11-2009, 17:32

Citaat door yassinova:
dé gevaarlijkste? eerder 1 ván ... in het begin dacht ik dat de ruil tussen Ibra en Eto'o een misruil was... máár Ibra heeft zich prima bewezen, hij heeft zich in korte tijd wel aangepast hoor

en als je de doeltreffendheid van elkaar vergelijkt, Ibra 7 en Eto'o 6
geen groot verschil toch?


Maar eto'o past gewoon meer bij de spaanse competitie dan ibra

Jullie zeggen ook bij Rubin had Barca het geluk niet mee, ze kwamen daar op het eind nog goed wel met een gelijkspel, die Rubin was op het eind nog heel gevaarlijk.

Pagina's : [1] 2 3 4