Bekijk volle/desktop versie : exman wil terugkomen na 2 en half jaar.ik weet niet wat ik doen moet



23-11-2009, 16:31
hem kans geven/alles laten voor wat het is

23-11-2009, 16:34


laat het...

23-11-2009, 16:35
Ik denk dat jij hem het beste kent. Hoe kunnen wij je advies geven met dit kleine beetje informatie dat je ons geeft?

23-11-2009, 16:37

Citaat door WATKIJKJIJ-:
Ik denk dat jij hem het beste kent. Hoe kunnen wij je advies geven met dit kleine beetje informatie dat je ons geeft?



hijslaat en drinkt hij is gestopt met drinken ,slaan belooft niet te doen meer

23-11-2009, 16:40



Citaat door deklutskwijt:
hijslaat en drinkt hij is gestopt met drinken ,slaan belooft niet te doen meer


Het blijft moeilijk meid! Dit soort dingen bepalen de rest van je leven, of een deel daarvan. Ik kan moeilijk zeggen: Ja stop ermee!

Jij kent hem. Als hij iets belooft, komt hij die belofte dan na of niet? Als dat meestal niet zo geweest is, dan heeft het denk ik geen zin.

Ghair, ik wens je veel sterkte!

23-11-2009, 16:42
Meid je bent niks voor niks weg bij hem . Ik zou het nooooiiiiiiiiit doen .. kifesch watvoor toekomst heb je met hem???
Ik zit zelf ook in een scheiding .. en ook mede door dit en nog veel meer"!!!

23-11-2009, 17:02
De eerste klap is het begin van een jarenlange mishandeling nooit de laatste.

Dus de vraag die jij jezelf moet stellen is; "Kan ik ermee leven als mijn man me slaat?" Als jouw antwoord hierop ja is dan is zou ik je aanraden hem terug te halen in je leven. Nee, dan weet je het antwoord al meid.

23-11-2009, 17:24

Citaat door disclaimer:
De eerste klap is het begin van een jarenlange mishandeling nooit de laatste.

Dus de vraag die jij jezelf moet stellen is; "Kan ik ermee leven als mijn man me slaat?" Als jouw antwoord hierop ja is dan is zou ik je aanraden hem terug te halen in je leven. Nee, dan weet je het antwoord al meid.



Is toch duidelijk genoeg ...

Wat als hij drinkt , slaat , laat thuis komt of helemaal niet wie zegt dat hij dat niet weer gaat doen ..

het is heel makkelijk voor hem om die belofte aan te maken , maar kan hij het ook wel waarmaken ..

Ik zou hem niet geloven ik bedoel als je al 2.5 jaar weg bent bij hem dan moet je hetgewoon zo laten ..

en als je wel naar hem terug gaat dan is het je eigen schuld ..
ik bedoel is leuk en aardig om voor iemand te gaan maar het moet niet ten koste van jezelf gaan ...