Bekijk volle/desktop versie : Ben jij in staat om voor jezelf te kiezen?



23-11-2009, 00:23
In een staat van verdriet, ellende, manipulatie etc.

Er zijn hier veel vrouwen die zichzelf niet overzien. Midden in een moeilijke situatie zitten waarvan zij beweren het slachtoffer te zijn en alsnog niet voor zichzelf kiezen.

Daar bedoel ik mee; doen wat goed voor JOU is. Ondanks dat je verdriet hebt. Wat is er mis met deze vrouwen dat ze niet de juiste beslissingen kunnen maken.

Ik snap ook wel dat je verdrietig bent. En veel van iemand houd. Maar moet je dan maar jezelf wegcijferen?! Respecteer jij jezelf niet goed genoeg? Hebben jullie geen zelfreflectie, onderontwikkeld?! Wat is dat precies? Wat is er mis met jullie

Ik spreek van een deffect, omdat er zeker iets mis is met deze vrouwen. NORMAAL GESPROKEN, zet je alle gevoelens opzij om op ratio gebaseerde gedachten een beslissing te maken. Omdat je weet (als het goed is) dat gevoelens van korte duur zijn, een goede beslissing zijn vruchten zal werpen in de toekomst.

Normale mensen doen dat!

't is maar dat jullie t weten. Er is iets mis met jullie geklaag. Het is geen normaal gedrag! In tegendeel, het is frustrerend en ziek makend! ZELFS voor degenen die het lezen.