Bekijk volle/desktop versie : Bloedende Waarheid!



22-11-2009, 10:45
Hallo mensen ik stel me zelf even voor ik ben yasmin 19 jaar oud.
Ik begin nu zelf een verhaal dat waar gebeurt is.
Ik heb er heel lang over na gedacht of ik het nou wel of niet zou vertellen.
En hier ben ik dan heb mijn keuze gemaakt , heb besloten niet meer te treuren en mijn verhaal met jullie te delen!


Ik lig in mij bed en droog me trane, elke keer weer !!! alles speelt weer af in m'n hoofd. Nacht merries die me wakker houden over wat mij is overkomen. Was ik nog maar 3jaar nog maar een kleuter die geen liefde kent die alleen huilt om snoep en buiten spelen. Ik besloot maar om op te staan ik bekeek de spiegel. Licht bruine ogen keken me aan die imidels al rood zijn geworden door de trane Hoelang moet ik nog treuren Hoelang moet ik nog denken? pffff Ik keek naar buiten en het speelde zich weer af ik zag me zelf niet wetend wat ik moet doen weg lopen , huilen?

Zo gebeurde het!

Ik kreeg een smsje van m'n vriend
Hey yasmin het gaat vandaag niet door ik moet mijn vader helpen met z'n auto sorry schat ik beloof je dat ik het goed maak. Gefeliciteert alvast! xx

Moest dat nou op mijn verjaardag nouja maakt niets uit ik besloot mijn nicht maar op te bellen : heey schaat : gefeliciteeerd nou wat ga je op je verjaardag doen je zou toch iets met mo doen?: jaa nou dat gaat niet door hij moet z'n vader helpen : okeey nou spreken wij dan af rond 8 uur gaan we wat vieren. Pff okey is goed. Ik ging douchen en trok een lange witte blousje aan tot over me kont en had daar onder een panty aan deed me schoenen aan en hafida smste me( me nicht) en zij ik sta bij de metro ik vertelde haar dat ik er aan kwam . ik keek nog even snel van het raam om te zien of me moeder er al aan kwam opeens zag ik een auto hee? is dat niet mo de auto? hij had een zwarte golf 5 en bekeek de auto heel goed. ja dat is hem de kenteken klopt ? wat doet hij dan hier?? zou hij niet z'n vader helpen? ik rende snel naar beneden en zag een meisje in stappen en het was werkelijk de auto van mo ik had geen twijfels. stapte m'n auto in had pas em rijbewijs gehaald en zag m'n nicht al staan.

Stap snel in !! zij: wat is er gekkie doe rustig aan!
ik : nee ik moet even iets regelen ik zag de auto van mo en er stapte een meisje in zij: neee iwa ziedd achter de zemmer aan
hahah ik barste van het lachen ze ahd zoms van die gekke acties.
ik achtervolgde hem waar gaat ie nou naar toe Hafida : a zemmer we zitten je achternaa a zemmer wat flesh ej me nicht tfoo dat zou ik echt teggen hem willen zeggen haha
Ik : hij stopt bij bp hij gaat vast iets te drinken halen ik parkeer hier achter bp bij de wc zodat hij m'n auto niet ziet 5 min later zag ik hemw eer rijden ik reed hem achteraan en 10 min later stopte hij in een park en parkeerde z'n auto ik wist dta ie op die plek zou blijven dus besloot m'n auto ergens anders te parkeren. ik liep samen met me nicht en zag hem hij zij

Amina ik hou van je waarom doe laatste tijden raar Zij: je spreek niet meer af ik spreek je nauwlijks wat wil je dat ik denk mo?
wollah ik hou van je zij hij ik heb iets voor je ( hij gaf haar een doosje en zij opende die hetw as een goude ring hoorde ik haar zeggen. ik vergeef het je maar doe dit nooit meer. mijn hard brak!! in 1000000 stukjes trane rolde over m'n ogen. m'n nicht zij stap in ik rij ons wel naar huis. ik negeerde haar en zij ik wil naar hem toe zij zij NEEE YASMIN NEEE ZIE JE DAT NIET ALS HIJ VAN JOU HIELD WAS IE OP JOU EVRJAARDAG BIJ JOU !!! ZIE JE WEL!! STAP INNNN NUUU!! ik stapte in ik kon mij tranen niet beheersen. m'n ogen wareb rood ik zag dat hafida hun richting op reed en stopte ze zij blijf jij hier! Zij liep op hem af en zij a zemmer tfoo wat ben jij voor een jonge je hebt zeker met haar plannen voor 2012 ?? hij schrok en gaf haar een klap ik stapte snel uit en voor ik het wist......................


verder gaan of niet?











voor ik het wist gleed ik uit tfooo kk kxt weer kk schandee tfoo waarom dit weer ik werd helemaal rood dat meisje lachte me uit. ze kwam naar me toe en zij wat wil jij van mij vriend ?!! ik andwoorde snel jou vriend met jou had ie zeker plannen voor 2012 en met mij 2009 toch??!! mohim doe wat je wil vanaf nu is ie van jou. hij keek me met een raare blik aan. hafida was een gekek nicht nouja ze kan van die raare dingen zeggen ik hoorde haar zeggen waarom ben jij zemmel waarom waarom a leelijkert zij kan niet eens hakken bij jou dragen dan heb je een krukje nodig tfoo en gooije opeens haar lipglos naar hem .. uhhh waarom dat hafida: nouja het was toch leeg ik irriteerde me er aan. onderweg naar huis kreeg ik een ebricht er stond luister jij jij bent van mij en blijft van mij hahahah ik lacht hem uit ga je kont af vegen man hij zij wollah jij bent van mij hij zij of je nou wilt of niet. paar dagen later leek het alsof ik helemaal oevr hem heen was ik ontmoete een jonge genaamd hakim heel aardig we zaten samen wat te drinken en vertelde me dta ie me heel erg leuk vond . ik had net iets oevr me rug dus ik deed alsof het me helemaal niets kon schelen wta hij vond ik wou namelijk me hard die ik gelijmt had niet weer breken. elke keer spraken we weer af ik zag aan ehm dat z'n ogen helemaal glinsterde als ie me aan keer ik begon natuurlijk ook wat voor hem te voelen mar ik kreeg er geen goed gevoel over. hij zij : ik vind je echt leuk ik ehb veel meiden gehad maar ik dnek nu aan me toekomst ik wil jou het lijkt allemaal heel raar en snel maar ik vind ej ehct een leuk meid wat denk jij denk je dat ik een kans kan krijgen? : ik: Nou ik wil er eigenlijk niet aan beginnen sorry. hij vertelde me dat ie me ehct niet zal teleurstellen NEEE riep ik en liep weg ?? wat was er met mij???? omg schreeuwde ik nou net echt teggen hem ? ik keek om en zag dat ie me nog steeds aan keek hij stuurde me een bericht met. : Sorry als ik wat verkeerds zij het spijt me! ik liep terug en zat weer op me plek : sorry het spijt mij ik wist niet wat me bezielde. hij hield me hand vast en zij luister ik stel je niet teleur nu ik met jou omga kijk ik naar niemand ik zie jou in me toekomst ik wil jou als mn vrouw geef me de kans. ik weet dat iets je dwars zit maar geef me de kans. hij pakte me hand en gaf me een kus erop hij zij ik ga ik beschouwen als een princes ik doe alles voor je ik lachte en vertelde hem dat ik er vandoor moest gaan anders werd ik door midden gesneden en in marmita gelegt. haha hij bood me een lift aan maar ik weigerde en zij dat ik dat niet doe! ik liep dus naar huis wnat zo evr was het niet. een maal aangekomen thuis was het weer rwina me zusje zat te huilen broer en broertje verxchten om de pc en liep dus gewoon naar me kamer. zonder bij na te denken dacht ik de heledag aan hakim . zou hij dat nou echt menen zou hij me echt geen pijn doen? ik viel in slaap. tot ik wakker werd van een smsje . GEENNAAM: wacht maar als ik jou................

22-11-2009, 19:57


UppUpp(L) nieuwe fan...

22-11-2009, 20:00
ga verder meid je bent tog online