Bekijk volle/desktop versie : Doden in Algerije door voetbaleuforie



Pagina's : [1] 2

21-11-2009, 01:26
ALGIERS - De euforie die woensdag in Algerije losbarstte na de plaatsing voor het WK door het Algerijnse voetbalelftal met een overwinning op Egypte, heeft talrijke slachtoffers gevergd. De Algerijnse autoriteiten deelden vrijdag mee dat er alleen al bij verkeersongelukken waar uitzinnige weggebruikers bij betrokken waren, veertien doden zijn gevallen.

Er zijn naar schatting 175 ongelukken gebeurd waarbij circa 250 gewonden vielen. Dat is exclusief de 145 hartaanvallen die de autoriteiten in het in een roes verkerende Noord-Afrikaanse land telden. Algerije won in de in Khartoem gespeelde wedstrijd met 1-0.

Het voetbalduel tussen Algerije en Egypte, dat nu voor het wereldkampioenschap in 2010 is uitgeschakeld, heeft rellen in Caïro en een abrupte diplomatieke afxxxxxng tussen beide landen veroorzaakt. De secretaris-generaal van de Arabische Liga, de Egyptenaar Amr Mussa, betreurt de Algerijns-Egyptische spanningen. Hij riep vrijdag in Dubai op de zaak tot normale proporties terug te brengen. Algerijnen en Egyptenaren zijn allemaal Arabieren en dit moet stoppen, aldus Mussa


21-11-2009, 01:30


stelletje mongolen! hoop dat ze snel zuid afrika gaan verlaten.

21-11-2009, 01:32
de wk is wel leuk om te kijken .

21-11-2009, 02:53

Citaat door kiwie:
ALGIERS - De euforie die woensdag in Algerije losbarstte na de plaatsing voor het WK door het Algerijnse voetbalelftal met een overwinning op Egypte, heeft talrijke slachtoffers gevergd. De Algerijnse autoriteiten deelden vrijdag mee dat er alleen al bij verkeersongelukken waar uitzinnige weggebruikers bij betrokken waren, veertien doden zijn gevallen.

Er zijn naar schatting 175 ongelukken gebeurd waarbij circa 250 gewonden vielen. Dat is exclusief de 145 hartaanvallen die de autoriteiten in het in een roes verkerende Noord-Afrikaanse land telden. Algerije won in de in Khartoem gespeelde wedstrijd met 1-0.

Het voetbalduel tussen Algerije en Egypte, dat nu voor het wereldkampioenschap in 2010 is uitgeschakeld, heeft rellen in Caïro en een abrupte diplomatieke afxxxxxng tussen beide landen veroorzaakt. De secretaris-generaal van de Arabische Liga, de Egyptenaar Amr Mussa, betreurt de Algerijns-Egyptische spanningen. Hij riep vrijdag in Dubai op de zaak tot normale proporties terug te brengen. Algerijnen en Egyptenaren zijn allemaal Arabieren en dit moet stoppen, aldus Mussa


.
waar blijft de trots, intellegentie, warmhartigheid, respect, van de arabieren.
het waren de arabieren die de cijfers hadden ondekt de medische wereld opgang hadden gezet.
met pijn in mijn hart volg ik dit drama.
de islam haat neemt toe , juist in deze moeilijke tijden zouden arabieren hand in hand moet gaan, niet mekaar afmaken.

21-11-2009, 03:40



Citaat door kiwie:
ALGIERS - De euforie die woensdag in Algerije losbarstte na de plaatsing voor het WK door het Algerijnse voetbalelftal met een overwinning op Egypte, heeft talrijke slachtoffers gevergd. De Algerijnse autoriteiten deelden vrijdag mee dat er alleen al bij verkeersongelukken waar uitzinnige weggebruikers bij betrokken waren, veertien doden zijn gevallen.

Er zijn naar schatting 175 ongelukken gebeurd waarbij circa 250 gewonden vielen. Dat is exclusief de 145 hartaanvallen die de autoriteiten in het in een roes verkerende Noord-Afrikaanse land telden. Algerije won in de in Khartoem gespeelde wedstrijd met 1-0.

Het voetbalduel tussen Algerije en Egypte, dat nu voor het wereldkampioenschap in 2010 is uitgeschakeld, heeft rellen in Caïro en een abrupte diplomatieke afxxxxxng tussen beide landen veroorzaakt. De secretaris-generaal van de Arabische Liga, de Egyptenaar Amr Mussa, betreurt de Algerijns-Egyptische spanningen. Hij riep vrijdag in Dubai op de zaak tot normale proporties terug te brengen. Algerijnen en Egyptenaren zijn allemaal Arabieren en dit moet stoppen, aldus Mussa



Toch vertegenwoordiging door een noord-afrikaanse land

Ik ken een Algerijn die zegt dat algerije geen arabisch land is, ik heb ook vaak gelezen dat er in algerije 40% Imazighen/Berbers wonen, dus keizer amr musa liegt..

Viva Maghreb! viva Marruk, Dzayer & Tunes
http://www.amazightv.net/nieuws/1575_maghrebijnen-boycotten-egyptische-winkels.html

21-11-2009, 06:58

Citaat door kiwie:
ALGIERS - De euforie die woensdag in Algerije losbarstte na de plaatsing voor het WK door het Algerijnse voetbalelftal met een overwinning op Egypte, heeft talrijke slachtoffers gevergd. De Algerijnse autoriteiten deelden vrijdag mee dat er alleen al bij verkeersongelukken waar uitzinnige weggebruikers bij betrokken waren, veertien doden zijn gevallen.

Er zijn naar schatting 175 ongelukken gebeurd waarbij circa 250 gewonden vielen. Dat is exclusief de 145 hartaanvallen die de autoriteiten in het in een roes verkerende Noord-Afrikaanse land telden. Algerije won in de in Khartoem gespeelde wedstrijd met 1-0.

Het voetbalduel tussen Algerije en Egypte, dat nu voor het wereldkampioenschap in 2010 is uitgeschakeld, heeft rellen in Caïro en een abrupte diplomatieke afxxxxxng tussen beide landen veroorzaakt. De secretaris-generaal van de Arabische Liga, de Egyptenaar Amr Mussa, betreurt de Algerijns-Egyptische spanningen. Hij riep vrijdag in Dubai op de zaak tot normale proporties terug te brengen. Algerijnen en Egyptenaren zijn allemaal Arabieren en dit moet stoppen, aldus Mussa



het is te triest voor woorden dat men zulke kouwe drukte maakt om een spelletje. wk of niet, lekker boeien

21-11-2009, 11:09
Pizatie stel je niet aan joh..


Maar goed..
''we zijn allemaal arabieren''

nu lokt hij het nog uit ook ..

de Algerijnen zijn onderverdeeld in :'t Berberse en Arabische volk.
om alle Algerijnen dan tot Arabieren te rekenen roept ook weer bepaalde gevoelens op bij de niet erkende Imazighen.
Maar goed. Verban Egypte voor de Afrikacup en dat zal ze leren.
Bij aankomst van 't Algerijns elftal in Egypte zijn ze ook al bekogeld door een grote massa. Snap niet dat ze daar niet voor berispt zijn..

21-11-2009, 11:13
Algerijnse supporters riepen 'Wij zijn Berbers'

De Arabische umma is een sprookje. Ik heb nooit zoveel haat gezien om een voetbalwedstrijd. De Algerijnen zijn behandeld als honden in Egypte. Zelf Israelische toeristen krijgen betere behandeling dan de Algerijnen in Egypte.

Laat dit een lesje zijn voor Algerije.

21-11-2009, 11:15

Citaat door Mister1979:
Algerijnse supporters riepen 'Wij zijn Berbers'

De Arabische umma is een sprookje. Ik heb nooit zoveel haat gezien om een voetbalwedstrijd. De Algerijnen zijn behandeld als honden in Egypte. Zelf Israelische toeristen krijgen betere behandeling dan de Algerijnen in Egypte.

Laat dit een lesje zijn voor Algerije.


21-11-2009, 12:46

Citaat door Mister1979:
Algerijnse supporters riepen 'Wij zijn Berbers'

De Arabische umma is een sprookje. Ik heb nooit zoveel haat gezien om een voetbalwedstrijd. De Algerijnen zijn behandeld als honden in Egypte. Zelf Israelische toeristen krijgen betere behandeling dan de Algerijnen in Egypte.

Laat dit een lesje zijn voor Algerije.

je bent echt een hond

gaat het hier om Algerijnen of berber of arabier

de Amazigh ummah is al helemaal een sprookje heeft nooit bestaan en zal nooit bestaan.

marokko is helemaal niet door gegaan omdat ze slecht zijn en dom zijn en hun trainers boefe zijn .

21-11-2009, 12:47

Citaat door Adeya:
Pizatie stel je niet aan joh..


Maar goed..
''we zijn allemaal arabieren''

nu lokt hij het nog uit ook ..

de Algerijnen zijn onderverdeeld in :'t Berberse en Arabische volk.
om alle Algerijnen dan tot Arabieren te rekenen roept ook weer bepaalde gevoelens op bij de niet erkende Imazighen.
Maar goed. Verban Egypte voor de Afrikacup en dat zal ze leren.
Bij aankomst van 't Algerijns elftal in Egypte zijn ze ook al bekogeld door een grote massa. Snap niet dat ze daar niet voor berispt zijn..



waar heb ik gezegd dat we allemaal arabieren zijn a jood ?

21-11-2009, 12:56

Citaat door kiwie:
waar heb ik gezegd dat we allemaal arabieren zijn a jood ?

Zeg het eens a algerijnse flikker die geen woord berbers kent, omdat je slaaf bent van je arabische meesters.
A vieze mongooltje ik had het over Amr Mussa. Aub doe jezelf een plezier en gooi jezelf uit het raam of gooi jezelf gewoon weg.
Trouwens wat moet jij met een foto van Truebeauty in jouw avatar.
Wil jij gewoon gedragen a viezerik.

21-11-2009, 13:03



Citaat door Adeya:
Zeg het eens a algerijnse flikker die geen woord berbers kent, omdat je slaaf bent van je arabische meesters.
A vieze mongooltje ik had het over Amr Mussa. Aub doe jezelf een plezier en gooi jezelf uit het raam of gooi jezelf gewoon weg.
Trouwens wat moet jij met een foto van Truebeauty in jouw avatar.
Wil jij gewoon gedragen a viezerik.



flikker is je broer die je toe laat op internet . schijnheilige ... riffia .

de arabieren zijn jullie meesters niet de mijne .


hoofddoek sle.t niet tegen mij praten . ben te hoog voor je

21-11-2009, 13:15

Citaat door Mister1979:
Algerijnse supporters riepen 'Wij zijn Berbers'

De Arabische umma is een sprookje. Ik heb nooit zoveel haat gezien om een voetbalwedstrijd. De Algerijnen zijn behandeld als honden in Egypte. Zelf Israelische toeristen krijgen betere behandeling dan de Algerijnen in Egypte.

Laat dit een lesje zijn voor Algerije.



6 Amazigh spelers in het team.

Daar kan Marokko wat van leren.

21-11-2009, 13:17

Citaat door HannibalBarca:
6 Amazigh spelers in het team.

Daar kan Marokko wat van leren.

1 team

marokko ? man die wint het nooit.

Pagina's : [1] 2