Bekijk volle/desktop versie : S7or, si7er blaadje??????????????????????



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

20-11-2009, 23:57
Ik was net bij me nicht en ze vond onder haar tapijt voor de de deur (buitendeur) een blaadje dat 10 a 20 x was gevouwen en er stond op houmad talak (houmad scheiden) ze schrok er eerlijk van en heeft het aan mij laten zien, ik kon het niet laten om die gevouwen brief open te doen en er waren in het arabisch met bruine inkt in het arabisch geschreven eerlijk het zag er echt freakky uit.

en paar weken geleden hadden ze op de achterdeur van zijn vrachtwagen(haar man) een vieze ei neergelegd, dus een ei heel maar dan vies,
zou het wat kunnen betekenen.

eerlijk ik let nu ook voortaan op mijn achter deur enzo, voordat ik ook shie boekje vind met koran tekst of wat het ook wel is, niet normaal meer echt

21-11-2009, 00:04


wejooow dat is echt freaky!

21-11-2009, 00:07
wat stond er nog meer behalve dat van scheiden?

21-11-2009, 00:08
Daar moet je toch niet aan denken

21-11-2009, 00:11


Allah musta3aan.

Mensen blijven maar doorgaan met deze gruwelijke praktijken. In ieder geval zij moet dit ongedaan maken.

Je kan op internet en youtube zien hoe ze zoiets ongedaan maken. ´Ibtaal asi7r´ heet zoiets.

Nu ga ik slapen, maar hier heb je alvast een link zodat je kan zoeken naar hoe dat moet. Uit mn hoofd zou ik zeggen dat je een kom water moet pakken en de laatste 3 surats van de koraan erover heen moet reciteren en een soort du3a waarin je vraagt om dit ongedaan te maken. Maar kijk eerst maar eens op die site, als he tniet lukt mag je mij pm´en dan zoek ik t wel op in mijn boeken daarover.

Nu ga ik slapen

Succes! Gheir inshAllah

21-11-2009, 00:13

Citaat door yazzith:
wat stond er nog meer behalve dat van scheiden?

ik weet niet het was moeilijk te lezen, en was arbisch ik zou niet weten wat,het was voor haar man bedoeld maar hij heeft het niet opengemaakt dus heb k dat maar gedaan.

21-11-2009, 00:13

Citaat door yazzith:
wat stond er nog meer behalve dat van scheiden?



A3udu bi Allah.

Vraag je dit uit nieuwsgierigheid, of omdat er een methode is die persé die manier van een si7r blaadje ongedaan kan maken?

In het eerste geval: compleet overbodige vraag, in het 2de geval..wil je de oplossing dan met ons delen?

21-11-2009, 00:14

Citaat door yazzith:
wat stond er nog meer behalve dat van scheiden?

ik weet niet het was moeilijk te lezen, en was arbisch ik zou niet weten wat,het was voor haar man bedoeld maar hij heeft het niet opengemaakt dus heb k dat maar gedaan.

21-11-2009, 00:19

Citaat door LOULOU22:
ik weet niet het was moeilijk te lezen, en was arbisch ik zou niet weten wat,het was voor haar man bedoeld maar hij heeft het niet opengemaakt dus heb k dat maar gedaan.



ieuw ik zou dat ding niet willen aanraken. je hebt het weggegooid neem ik aan of moet je zulke briefjes eigenlijk niet verbranden?

21-11-2009, 00:20

Citaat door Tanzila:
Allah musta3aan.

Mensen blijven maar doorgaan met deze gruwelijke praktijken. In ieder geval zij moet dit ongedaan maken.

Je kan op internet en youtube zien hoe ze zoiets ongedaan maken. ´Ibtaal asi7r´ heet zoiets.

Nu ga ik slapen, maar hier heb je alvast een link zodat je kan zoeken naar hoe dat moet. Uit mn hoofd zou ik zeggen dat je een kom water moet pakken en de laatste 3 surats van de koraan erover heen moet reciteren en een soort du3a waarin je vraagt om dit ongedaan te maken. Maar kijk eerst maar eens op die site, als he tniet lukt mag je mij pm´en dan zoek ik t wel op in mijn boeken daarover.

Nu ga ik slapen

Succes! Gheir inshAllah


hij wilt het zelf naar lafkih sturen of geven, verder kan ik er niets mee, wilde alleen weten waarvoor het gediend is, allah yster ik weet niet of het werkelijk ook echt is dat men veranderd door zo'n troep.

21-11-2009, 00:22

Citaat door yazzith:
ieuw ik zou dat ding niet willen aanraken. je hebt het weggegooid neem ik aan of moet je zulke briefjes eigenlijk niet verbranden?

ik was benieuwd en nieuwsgeirig ik heb het nooit gezien wel te vaak gehoord, dan weet ik het voor de volgende keer stel dat ik het vind dat ik het dan niet mag oppakken alleen met een naald of je moet er opplassen maar allah o a3lem

21-11-2009, 00:36
TOUTOU wacht wacht


dat blaadje is HEEEL belangrijk aub goooi het NIET weg of aan derden geven .


choufi neem een soort kommetje die je weg gaat gooien doe er water in en doe het papiertje erin , leees KORAN hardop (die gebruikt wordt tijdens rokia) , en wrijf over die letters todat die inkt weggewreven wordt , en dat het papiertje weer WIT wordt , vervolgens neem je dat water naar een PLek waar NIEMAND komt , en giet je het daar , voor de zekerheid lou7oi dek kom weg of was het goed , het blaadje kan je verbranden .


AUB niet aan chi f9ieh of zoiets geven , DIT moet er gebeuren als dat sihr is en actief dan kan je hem alleen op deze manier MAKKELIJK vernietigen

21-11-2009, 00:42


Insha'allah heeft het de personen niet geraakt!!

Wat erg is dit zeg. Ik vind dit zo vreselijk.

21-11-2009, 09:46

Citaat door Tanzila:
Allah musta3aan.

Mensen blijven maar doorgaan met deze gruwelijke praktijken. In ieder geval zij moet dit ongedaan maken.

Je kan op internet en youtube zien hoe ze zoiets ongedaan maken. ´Ibtaal asi7r´ heet zoiets.

Nu ga ik slapen, maar hier heb je alvast een link zodat je kan zoeken naar hoe dat moet. Uit mn hoofd zou ik zeggen dat je een kom water moet pakken en de laatste 3 surats van de koraan erover heen moet reciteren en een soort du3a waarin je vraagt om dit ongedaan te maken. Maar kijk eerst maar eens op die site, als he tniet lukt mag je mij pm´en dan zoek ik t wel op in mijn boeken daarover.

Nu ga ik slapen

Succes! Gheir inshAllah


Ik ben de link vergeten


Citaat door LOULOU22:
hij wilt het zelf naar lafkih sturen of geven, verder kan ik er niets mee, wilde alleen weten waarvoor het gediend is, allah yster ik weet niet of het werkelijk ook echt is dat men veranderd door zo'n troep.


Niet overhaasten. Je hoeft dit niet aan een refkie te geven. Dit kan iemand gewoon zelf doen.


Citaat door Khataarlijk:
TOUTOU wacht wacht


dat blaadje is HEEEL belangrijk aub goooi het NIET weg of aan derden geven .


choufi neem een soort kommetje die je weg gaat gooien doe er water in en doe het papiertje erin , leees KORAN hardop (die gebruikt wordt tijdens rokia) , en wrijf over die letters todat die inkt weggewreven wordt , en dat het papiertje weer WIT wordt , vervolgens neem je dat water naar een PLek waar NIEMAND komt , en giet je het daar , voor de zekerheid lou7oi dek kom weg of was het goed , het blaadje kan je verbranden .


AUB niet aan chi f9ieh of zoiets geven , DIT moet er gebeuren als dat sihr is en actief dan kan je hem alleen op deze manier MAKKELIJK vernietigen


Djazaak Allah.

Deze jongeman heeft al een soort uitleg gegeven hoe dit moet.
Zoals ik het al uit mn hoofd had gezegd, lijkt het sterk op elkaar. Ik wist alleen niet precies welke verzen erover heen gelezen moeten worden. Dat ga ik nu uitzoeken inshallah.

Het probleem van dit soort si7r blaadjes is, wanneer deze men weggooit of op een verkeerde manier ´ongedaan maakt´ wat dus niet gebeurt als je het niet op de juiste manier doet, deze werking ervan zal blijven. De klachten zullen dus niet ophouden.

Zodra je dat blaadje in dat kom water doet en schoonwrijft verdwijnt bi idni Allah de si7r. Daarom is het héél belangrijk om dit op de juiste manier te doen.

Ik ga voor je opzoek en zzal het antwoord zo plaatsen hier op t forum inshallah.

(effe tussen haakjes, jullie mogen blij zijn dat je het hebt gevonden mensen zoeken jaren naar de si7r) daarom is het belangrijk dat je dit NIET zomaar weggooit.

21-11-2009, 09:53
Jeetje Allah yester!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9