Bekijk volle/desktop versie : Love or Lust?



20-11-2009, 20:35

Hallo allemaal,

Door middel van het lezen van boeken, en verhalen op marokko.nl, Wil ik ook proberen een geslaagd, en leuk verhaal te schrijven. Ik heb nog nooit eerder een verhaal geschreven, dus ik hoop dat jullie mij niet al te streng aan zullen pakken

Advies en tips zijn welkom, ik zal me proberen aan te passen.

Lot off kisses, Msszakelijk[/SIZE]

[SIZE="3"]Love or Lust?[/SIZE]




Een huwelijk dat gebaseerd is op lust…

De regen sloeg met volle kracht tegen het raam. Sehrazat stond bij het raam achter haar vaders bureau en keek toe hoe het weer ruw tekeer ging. Achter haar woedde een andere soort storm. Twee machtige mannen wierpen elkaar beledigingen naar het hoofd. Waarover de ruzie ging, wist ze al en haar aanwezigheid berustte dan ook op toeval. ‘Luister, dit is het aanbod, Rayan! Hoorde ze haar vader zeggen. Zijn geduld was blijkbaar op. ‘Ik wil nu zekerheid, het is graag of niet!’. ‘Maar je voorstel is ronduit belachelijk!’ De ander sloeg woedend terug. ‘Ik ben een zakenman, geen handelaar in vrouwen. Als je een man voor je dochter zoekt, ga je maar naar een huwelijksbureau!’ stelde hij op vernietigende toon. ‘Ik ben niet te koop! Ook niet voor een beruchte zakenman als jij, Adam!’

Sehrazat trok haar opvallende mooie mond van waardering op voor zakenman Rayan Nour el Yakien. Ze moest wel nageven dat deze zakenman, het lef had zo te spreken tegen haar vader. Haar vader? Waarom ze hem nog steeds zo noemde, is een raadsel. Adam Ibn Nouh is de wrede man die het leven van Sehrazat en haar moeder voor eeuwig heeft veranderd. Tot de dag van vandaag zal ze hem dat nooit vergeven…

‘Hoe durf je!’ schreeuwde Fatim Zehra Ibn Nouh. ‘Hoe durf je, Adam! Ken je dan geen enkele schaamte’ voegde ze er minachtend aan toe. ‘Al die tijd heb ik mijn mond gehouden, omdat ik dacht dat het een fase was, waar je snel doorheen zou komen’.

Trillend klampte kleine Sehrazat zich vast aan haar deken. Ze hadden weer ruzie. Zoals gewoonlijk wist ze nooit waar ze over ruzieden. Ze was ook veel te jong, om er überhaupt iets van te begrijpen. Ze stond op en liep naar de trapleuning. Ze hurkte neer op haar knieën en hield zich vast aan de palen van de leuning. Haar ouders waren in de keuken. In het licht van de keuken dat scheen in de gang kon ze de schaduwen van haar ouders onderscheiden.

‘En nu moet je je kop houden!’ Dreigde Adam zijn vrouw. ‘Jij en die dochter van je zijn niets waard! Ik wilde een zoon, en die heb ik nu ook gekregen!’ Fatim Zehra snikte en keek de man voor wie ze jaren geleden was gevallen minachtend aan. ‘Ik vervloek jou, Adam! Hoe durf je te zeggen dat Sehrazat niets waard is? Het is je dochter, verdomme! Ik haat je, ik haat je Adam!!!’ Gilde ze. Ze sloeg met harde vuisten tegen zijn borst, en krabde met haar nagels in zijn nek en gezicht. Adam pakte haar beet en gooide haar door de keuken. Te hard, want ze knalde met haar hoofd tegen het uiteinde van de aanrecht, gaf een harde gil en zakte in elkaar.

Sehrazat Ibn Nouh keek met grote ogen naar de schaduwen die eerst tekeer gingen en nu niet bewogen. Het laatste dat ze hoorde was de gil van haar moeder. Ze snikte en wachtte totdat iemand naar haar toe kwam om haar te troosten. Haar moeder kwam haar gewoonlijk altijd troosten, dit keer was het haar vader die naar haar kwam. Hij keek haar niet aan, maar pakte haar beet bij haar arm en legde haar in bed. Hij kwam haar niet troosten. Hij dekte haar toe en liep de kamer uit, waarna hij de deur achter zich sloot.

[/FONT]
[SIZE="2"][FONT="Verdana"]

Inhoudsopgaven

Ze heeft na dat...
Toen de deur dicht viel...
De reden van Rayan...
'Je staat hier met...
Sehrazat werd de...
Ze rolde met...
Een half uur later...
Anouar keek de...
Anouar opende de deur...
Pas op de derde...
Nou Sehrazat wat...
Amira was hartverscheurend...
Waar heb jij...
Zo speelde haar...
Als eerst wendde...
Haar nieuwe omgeving...
Ze zwaaide de...
Het bed was...
Ze pakte schoon...
Haar gebroken en...
Terwijl de zon...
Ze stak haar...
Sehrazat zat aan...
Laat in de...
Al het bloed...
De volgende dag...
De rest van...
Sehrazat trok het...
Wat is er...
Op een woensdagmiddag...
Het was zo...
Hij kneep zijn...
Ze staarde hem...
Een baby van...
'Ze is mijn...
Oké? Waarom vroeg...
Haar groene ogen...
Het was vrij...
Nadat Yassin was...
De arts verontschuldigde...
Maar Amira heeft...
Met grote ogen...
Rayan snelde naar...
Rood bloed...
'Sehrezat, Sehrezat...'
En zag dat...
'Ze is vlak...'
3maanden en...
Sehrazat zat net...
Sehrazat stond in...
Rayan kwam binnen...
'Verdomme, Sehrazat...'
3 uur later...
6 maanden later...
Hij glimlachte gebroken...
'Wat is er...'
'Sehrazat...'
Een hand werd...
Sehrazat keek naar...
Rayan keek de...
Rayan keek naar...

Nieuw (04 mei 2010)
Sehrazat voelde dat...



20-11-2009, 20:39



Citaat door Mocrofairy12:
uuuupaa 1e fan


Welkom schat

20-11-2009, 20:40
Ik zie dat jij ook een verhaal hebt geschreven. Misschien zou je me handige tips kunnen geven??

20-11-2009, 20:40

Citaat door MssZakelijk:
Welkom schat

ga door en leuk plaatjes I love anime!

20-11-2009, 20:41



Citaat door MssZakelijk:
Ik zie dat jij ook een verhaal hebt geschreven. Misschien zou je me handige tips kunnen geven??

ooh ik ben nog besig en ik denk dat ik veel fouten maak, maar schrijf wat jij leuk vindd en goed nederlands. Schrijf niet 1 moment veel en een lange tijd neit. En maak een inhoudsopage en fans zul je zeker krijgen dus ga door en je schrijft al mooi! kus

20-11-2009, 20:49

Citaat door Mocrofairy12:
ooh ik ben nog besig en ik denk dat ik veel fouten maak, maar schrijf wat jij leuk vindd en goed nederlands. Schrijf niet 1 moment veel en een lange tijd neit. En maak een inhoudsopage en fans zul je zeker krijgen dus ga door en je schrijft al mooi! kus


Hahaha, oke dankje schat!
en hoe maak ik die inhoudsopgave?

20-11-2009, 20:50
I need more Fans!!!

20-11-2009, 20:52
een mooi begin ga snel verder

20-11-2009, 20:55

Citaat door MssZakelijk:
Hahaha, oke dankje schat!
en hoe maak ik die inhoudsopgave?

ooh dat is best lastig mar je moet bij je vervolgje die je schrijft rechts in eht hoekje kijken en dan zie je een nummer. Je klikt erop en dan kom je op een andere pagina. Je kopieert de site van die pagina en gaat naar je eerste reactie waar je je inhoudsopgave geplaatst. Je schrijft
[-url=
Je haalt de streepje weg. (nu is het alleen nodig)
Daarna plak je de gekopieerde site achter de ding(geen spatie)
[-url=(gekopieerde site
Daarna doe je er een haakje ] achter.
[-url= (gekopieerde site)]
Dan zet je de naam van je vervolg bijv vervolg1
[-url=(gekopieerde site)] vervolg 1
en als laatste zet je [ /url] letterlijk erachter. De spatie tussen [ en / weglaten.
intotaal
[-url=(gekopieerde site)] vervolg 1[ /url]

20-11-2009, 20:57

Citaat door Mocrofairy12:
ooh dat is best lastig mar je moet bij je vervolgje die je schrijft rechts in eht hoekje kijken en dan zie je een nummer. Je klikt erop en dan kom je op een andere pagina. Je kopieert de site van die pagina en gaat naar je eerste reactie waar je je inhoudsopgave geplaatst. Je schrijft
[-url=
Je haalt de streepje weg. (nu is het alleen nodig)
Daarna plak je de gekopieerde site achter de ding(geen spatie)
[-url=(gekopieerde site
Daarna doe je er een haakje ] achter.
[-url= (gekopieerde site)]
Dan zet je de naam van je vervolg bijv vervolg1
[-url=(gekopieerde site)] vervolg 1
en als laatste zet je [ /url] letterlijk erachter. De spatie tussen [ en / weglaten.
intotaal
[-url=(gekopieerde site)] vervolg 1[ /url]


Pffff, ik denk dat ik flauw val
Is het echt zo ingewikkeld, als het eruit ziet??

20-11-2009, 21:01
leuk begin....upp

20-11-2009, 21:05
dankje dames, ik plaats z.s.m. een vervolgje

20-11-2009, 21:08


leuk verhaal , up

20-11-2009, 21:09

Citaat door MssZakelijk:
Pffff, ik denk dat ik flauw val
Is het echt zo ingewikkeld, als het eruit ziet??

nee

20-11-2009, 21:23
Nieuwe lezeres!

Je doet het goed en ben echt benieuwd!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60