Bekijk volle/desktop versie : Dit slaat alles: je kado terug vragen omdat ze niet voor je wil gaan!!



20-11-2009, 00:16
Soms hoor je verhalen dat je denkt ja hoor

Iemand vroeg zijn kadootje terug omdat ze hem niet meer wilde na het verzwijgen van belangrijke informatie.....en als reden hiervoor was dat hij dan een ander meisje ermee gelukkig wilde maken. Ik ben benieuwd hoe vaak dat kadootje van de ene meid naar de andere is gegaan...

Uk (snap niet dat de moeders van hun zonen geen echte man hebben gemaakt, het zijn stuk voor stuk kneusjes).

20-11-2009, 00:18


als een gozer dat doet bazzzzzz hahaha koop dan niks voor haar echt schandalig om nog terug te vragen dan ben je egt geen man voor mij bah

20-11-2009, 00:20
Heeft niet altijd te maken met hoe goed de opvoeding was..

20-11-2009, 00:20

Citaat door mono1986:
als een gozer dat doet bazzzzzz hahaha koop dan niks voor haar echt schandalig om nog terug te vragen dan ben je egt geen man voor mij bah


Heel eerlijk toen ik dat verhaal hoorde, lag ik helemaal in een deuk. En ook zo'n kneuzenkadootje waar je geen drol aan hebt. Hij kreeg te horen dat ze blij was dat hij het terug wilde want het stond toch alleen maar in de weg...maar dat je erbij zegt dan kan ik er een ander mee blij maken...hilarisch

20-11-2009, 00:21



Citaat door __Esmaatje__:
Heeft niet altijd te maken met hoe goed de opvoeding was..


Echte mannen zijn het niet eerder mamakindjes die niet eens weten hoe ze met een vrouw om moeten gaan...stelletje gieren...

20-11-2009, 00:23
Ken iemand die een jas voor zijn vriendin had gekocht..toen het uitging eisde hij zijn jas terug

20-11-2009, 00:24

Citaat door Ukkie:
Echte mannen zijn het niet eerder mamakindjes die niet eens weten hoe ze met een vrouw om moeten gaan...stelletje gieren...


Liever een moederskind dan iemand die helemaal niks om zijn moeder geeft. Ik bedoelde net maar te zeggen, zo een situatie hoeft niks te maken te hebben met de opvoeding.

20-11-2009, 00:26

Citaat door DagDroomster:
Ken iemand die een jas voor zijn vriendin had gekocht..toen het uitging eisde hij zijn jas terug

ik hoorde iemand een keer vertellen dat ze al de kadootjes van al die jaren moest terug betalen en zo niet......dan......ze heeft uiteindelijk alles terug betaald.........toch schandalig alsof je aan je vriend die ene boxer of nieuwe broek of shirtje terug vraagt dan kan je er een ander blij mee maken.....

20-11-2009, 00:33

Citaat door Ukkie:
ik hoorde iemand een keer vertellen dat ze al de kadootjes van al die jaren moest terug betalen en zo niet......dan......ze heeft uiteindelijk alles terug betaald.........toch schandalig alsof je aan je vriend die ene boxer of nieuwe broek of shirtje terug vraagt dan kan je er een ander blij mee maken.....


hahahahahaah ik lach me eigen stuk hier hahahaahhaha mensen zijn echt gek in hun kop

20-11-2009, 00:42

Citaat door nador_013:
hahahahahaah ik lach me eigen stuk hier hahahaahhaha mensen zijn echt gek in hun kop


je lacht maar dit meisje moest 10.000 euros terug betalen van de afgelopen 3 jaar.....wat ze aan kadootjes had ontvangen.. meteen bankroet...