Bekijk volle/desktop versie : Anelka moslim geworden ....



10-06-2004, 09:43
Nicolas Anelka se serait rendu à Dubaï il y a une semaine afin de se convertir à l'islam. Des Emirats, il aurait déclaré selon le bi-hebdomadaire France Football : « Je suis prêt à rester ici et jouer pour un club des Emirats. Ca ne me dit rien de rentrer en France ou en Angleterre ».

Une telle possibilité ferait grand bruit dans toute l'Europe du football, Anelka ayant le niveau pour jouer dans de nombreux clubs de premiers plans. Une telle orientation de carrière, bien que lucrative pour le joueur, pourrait également compromettre son retour en sélection nationale alors qu'Anelka n'a que 25 ans.

Bron:France France Football

10-06-2004, 09:51


????? je ne pas parlez de francais????????

10-06-2004, 09:57
Al weer een onzin!!
denk het niet!!!

10-06-2004, 12:31
Als dat waar is

10-06-2004, 19:27



Citaat:
Origineel gepost door AbdelMO
Nicolas Anelka se serait rendu à Dubaï il y a une semaine afin de se convertir à l'islam. Des Emirats, il aurait déclaré selon le bi-hebdomadaire France Football : « Je suis prêt à rester ici et jouer pour un club des Emirats. Ca ne me dit rien de rentrer en France ou en Angleterre ».

Une telle possibilité ferait grand bruit dans toute l'Europe du football, Anelka ayant le niveau pour jouer dans de nombreux clubs de premiers plans. Une telle orientation de carrière, bien que lucrative pour le joueur, pourrait également compromettre son retour en sélection nationale alors qu'Anelka n'a que 25 ans.

Bron:France France Football
OUD NIEUWS! Maar een niet praktizerende moslim is hij.

Anelka is al een tijdje moslim hoor.

10-06-2004, 21:10
hij heeft zijn naam in BILAL verandert, en heeft ook shahada gedaan...

11-06-2004, 19:44
Ik ken de naam Anelka wel, maar ik weet niet meer hoe hij eruit ziet (ik weet alleen dat hij kaal is). Maar MashAllah, Allah leidt wie Hij wil. Als een lid van de ku kux klan moslim kan worden, dan kan iedereen het. Wa la 7awla wa la quatta illah billah ( er is geen macht of kracht dan die van Allah)

11-06-2004, 21:05

Citaat:
Origineel gepost door islamicgirl3
Ik ken de naam Anelka wel, maar ik weet niet meer hoe hij eruit ziet (ik weet alleen dat hij kaal is). Maar MashAllah, Allah leidt wie Hij wil. Als een lid van de ku kux klan moslim kan worden, dan kan iedereen het. Wa la 7awla wa la quatta illah billah ( er is geen macht of kracht dan die van Allah)
hij is een donkere man van huidskleur, en was heel goeie speler

11-06-2004, 21:23
Jah een leuke Voetballer... en dit was oudnieuws.. Maar anyway toch thnx

14-06-2004, 11:24
Inderdaad dat had ik al gezegt, maar blijkbaar zijn ze het ontgaan , ja als ik typ vindt niemand het belangrijk hahahaha. Maar hij is geen praktizerende moslim hoor.Gewoon zoals andere moslim spelers meer gemunt op die geld dan echt om geloof.Zo kan ik vele voorbeelden geven van moslimprofs die niet echt serieus met hun geloof bezig zijn,
Echt jammer(snik snik snik) Ooit in europa een moslim speler met een baard gezien??

14-06-2004, 11:58

Citaat:
Origineel gepost door abdul_Hakeem
Inderdaad dat had ik al gezegt, maar blijkbaar zijn ze het ontgaan , ja als ik typ vindt niemand het belangrijk hahahaha. Maar hij is geen praktizerende moslim hoor.Gewoon zoals andere moslim spelers meer gemunt op die geld dan echt om geloof.Zo kan ik vele voorbeelden geven van moslimprofs die niet echt serieus met hun geloof bezig zijn,
Echt jammer(snik snik snik) Ooit in europa een moslim speler met een baard gezien??
Dat is wel jammer ja, maar in ieder geval een begin. Zelf geboren moslims zijn niet eens praktiserend, laat staan iemand die nog, zeg maar het geloof aan het zoeken is. Ghair inshAllah, misschien zien ze ooit het licht. En over een baard, ik zie nauwelijks mannen (onder de 30 jaar) met een baard, dus de kans is dan nog kleiner dat er een voetballer is met een baard.....

21-06-2004, 13:37
Insha Allah, over mannen onder de 30 met een baard gesproken hihihi dan hoor ik in dat catogie thuis, Bekeerd,Baard,maar geen profvoetballer (huil)
Ewa ik heb er vrede mee wat niet el mektab is.Ik voetbal 3e klasse en dat is me hoogste hahaha ookal geen champions league maar toch genieten van het spelletje (Y)