Bekijk volle/desktop versie : "geluk na ongeluk"



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

10-06-2004, 07:32
Hanane was vandaag weer de hele nacht aan het blokken geweest, ze moest en zou dat verslag af krijgen.

Om vijf uur 's ochtends was ze dan eindelijk klaar. 'Yes' juichte ze.
Ze printte het hele verslag uit, en deed het in een mapje, vervolgens bladerde ze er vijf minuten lang in, ze was best trots op zichzelf dat ze het af had gekregen.

Hanane was altijd wel een ijverige leerling geweest, altijd voldoendes en het liefst zo hoog mogelijke cijfers halen. En maakte bovendien haar huiswerk ver van te voren. Maar de laatste tijd was ze er niet zo bij met haar gedachten, sinds ze Fouad was tegengekomen draaide niet alles meer om cijfers en prestaties.

Het vervelende was alleen dat ze steeds dingen uitstelde voor school. Het begon allemaal twee maanden geleden op een regenachtige dag…

Hanane stond op het perron te wachten op de trein, het regende dus ze schuilde onder een dakkapelletje. Waar blijft Latifa nou? dacht Hanane. Latifa was haar beste vriendin, ze waren van jongs af aan bevriend, en hadden tot zover op dezelfde scholen gezeten. Hanane zat nu in het eerste jaar van het HBO, samen met Latifa in de klas.

Latifa zei net tegen haar dat ze zo naar de trein zou komen en dat Hanane er al vast naar toe kon lopen, maar waar bleef ze nou? Ze keek naar de overkant er stonden een paar Marokkanen tof te doen, Hanane keek weg, opeens zag ze Latifa lopen, ze zwaaide naar haar.

Latifa zat heel erg te grijnzen. Wat grijns je nou? Vroeg Hanane. Ik zg een lekker ding, zei Latifa. Hanane moest lachen, Latifa vond altijd iedereen een lekker ding. Dat zei ze ook.

Nee antwoorde Latifa, deze keer is het echt zo, en ik voel me helemaal verliefd. De trein kwam eraan denderen, Hanane zei niets. Morgen wijs ik je hem aan oké? Hanane knikte.

Ze stapten beide in de trein, ze praatten wat na over de dag, en spraken af vanmiddag naar elkaar toe te gaan. Latifa moest er een halte eerder uit, en ze stapte uit.

Hanane keek uit het raam, ze zag vanuit haar ooghoeken dat er iemand tegenover haar ging zitten, ze wierp een blik op diegene, het was een Marokkaanse jongen zag ze. Ze glimlachte flauw terug, dat was voor hem de aanleiding om een gesprek met haar de beginnen.

Jij zit och ook op de Hogeschool? Vroeg hij. Ja antwoorde Hanane, hoezo? Ik heb je zien lopen, zei hij onverwachts verlegen. Dat trok de aandacht van Hanane, wat schattig dacht ze, hij wordt verlegen. Hij corriggeerde zich snel, en begon zich voor te stellen. Hee ik ben Fouad, hij stak zijn hand uit. Ik ben Hanane, zei Hanane.
Hanane, herhaalde hij, een van de mooiste namen.
Jaja, dacht Hanane bij zichzelf, dat zegt hij zeker tegen iedere meid. Ze zag dat de trein stopte waar ze moest wezen, en zei tegen Fouad: ik moet hier uit, tot ziens!
Dag Hanane, zei Fouad, en hij bleef haar nakijken.

Hanane dacht er voor de rest niet bij na, en liep naar huis, ze ging haar huiswerk maken, ze wil altijd ruim te voren klaar zijn met haar huiswerk.

10-06-2004, 08:48


hey waarom ga je niet verder????????
ik vind leuk verhaal please???

10-06-2004, 11:53
Nice girl ga verder

10-06-2004, 12:03
Ga verder!!!!!!!!!!!!!

10-06-2004, 12:36


[GLOW=red]leuk begin....maar komt er nog een vervolg?
ik merk het wel..
ajuuu! [/GLOW]

10-06-2004, 13:13
ga snel verder

10-06-2004, 13:53
ga verderrrrrrrrrrrrrrrrrr

10-06-2004, 14:12
Haay meid

Alles goed??

Je verhaal begint egt mooi, ga gauw verder plzz

Boesa kbira van nog een fan

>>|:blauwkus:|<<

10-06-2004, 16:02
Leuk begin Go on...

groetjes

10-06-2004, 17:53
mijn eerste fans

ik wilde ook eens proberen of ik het kon

10-06-2004, 18:10
wuahahah toppie ga nou maar verder

10-06-2004, 18:52
Fouad bleef na het afgaan van zijn wekker nog even lekker in bed liggen, hij gaapte diep. De eerste twee maanden van school moest hij stagelopen, en was nu blij dat hij eindelijk weer naar school kon.

Hij zat nu onderhand in de 3e klas van de Opleiding Uitgever / Marketingmanager. Het was de wek na de herfstvakantie.

Fouad werd uit zijn gedachte gehaald door het afgaan van zijn mobieltje, het was Aziz, zijn mattie/klasgenoot,

Aziz: Hee sahbie hoe is tie?
Fouad: Goed, goed, met jou?
Aziz: Masterlijke vakantie gehad, je weet toch…
Fouad: Hahaha, ja ik wil er alles over horen, spreek je straks wel op school.
Aziz: Vandaag nieuwe tjikkies checken, deze dag wil ik niet missen.
Fouad: Later dan!

Faoud hijste zichzelf uit bed, en ging douchen. Fouad wist van zichzelf dat hij en zijn vriend Aziz er niet verkeerd uitzagen, Aziz was altijd de rokkenjager en hij was meer de charmeur.
Maar samen hadden ze altijd de grootste lol. Ze hadden allebei stagegelopen aan het begin van het jaar dus hadden de eerste jaars – studenten nog niet gezien.

Fouad snelde zich naar school, en kwam al gauw Aziz tegen, Aziz vertelde alles wat hij in de vakantie had uitgespookt en Fouad vertelde op zijn beurt.

Fouad en Aziz merkte dat ze werden aangekeken door nieuwsgierige meisjesogen, het was in ieder geval goed voor je ego, dacht hij bij zichzelf. En vaak zaten er ook hele leuke meiden tussen, daar gingen ze dan een gesprekje mee knopen.

Aziz was al om zich heen te kijken, maar Fouad trok hem mee naar binnen, het was tijd voor de les, komt later wel Aziz, zei hij. Tegen de middag begon het te regenen, en de rest van de dag hield niet op, het was grauw en vies weer.

Aziz en Fouad waren blij dat de les bijna was afgelopen, de lessen sloegen weer werkelijk nergens op. In de gang kwamen ze een aantal meiden tegen, ze zaten erg lacherig te doen.

Wij reageren dan altijd cool, Aziz en ik bleven staan voor een praatje, de meiden stelden zich voor ze heetten Latifa, Nora en Naoul, ze zaten alledrie in het eerstejaar van de MER. Ik zag dat Latifa de hele tijd zat te kijken naar me, het was een mooi meisje om te zien, en ze zag er erg lief en aardig uit.

We beëindigden het gesprek en de meiden liepen weer weg, ik zag Latifa naar een ander meisje toelopen. En dát meisje trok mijn aandacht, ik kon mijn ogen niet van haar afhouden, ze was zo rustig, lief en mooi.Het meisje liep weg naar buiten, Latifa ging nog even naar de andere twee meiden toe zag ik. Aziz stootte me aan kom gozer we gaan naar huis.

Aziz en ik gingen naar buiten, we moesten allebei een andere trein pakken, ik zag mijn trein al aankomen en snelde naar mijn perron, ik nam plaats in de trein, een aantal haltes verder zag ik dat Latifa uitstapte.
Wat grappig dacht ik bij mezelf, zij moet deze trein ook hebben, even schoot het door mijn hoofd dat dat andere leuke meisje misschien ook in de trein zat, ik ging een coupe verder lopen, en warempel!! Daar zat ze dan, ik voelde mijn hart tekeer gaan, zo erg heb ik het nog nooit gevoeld! Ik ging quasi tegenover haar zitten, ze keek even op en glimlachte flauw.

Ik greep deze kans om met haar te praten, ik stelde me voor, en kwam erachter dat ze Hanane heette, mooie naam dacht ik bij mezelf, en ik zei het daarna hardop. Ik kon mezelf voor mijn hoofd slaan, want ik zag aan haar gezichtsuitdrukking dat ze dat geen geloofwaardig compliment vond.

De trein stopte en Hanane stond op, ik moet hier uit, tot ziens; zei ze.
Fouad bleef haar nog even nakijken, en voelde zich weer in vuur en vlam staan. Zo erg is het nog nooit bij hem geweest

10-06-2004, 18:52


Das voorlopig genoeg voor vandaag, het zijn echt lange stukken

10-06-2004, 18:55
thanks voor je vervolg meid

10-06-2004, 19:01
Shokran sis...hopelijk ga je snel verder



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20