Bekijk volle/desktop versie : Tips om je huwelijk niet in een sleur te laten komen!!



05-06-2006, 16:54

Citaat door cherinaa:
overdag loop ik zelf ook niet in lingerie, maar heb ik wel vlotte kleren aan, ik geef me eigen mening en wat ik om me heen zie, is dat veel marokkaanse vrouwen altijd nog in die marokkaanse jurken lopen. de hele dag door. als mijn kind om half 8 naar bed ga, dan neem ik de tijd voor me zelf en maak het gezellig. en natuurlijk is niet iedereen hetzelfde, ik denk dat de generatie van nu ook meer romantischer zijn dan de vorige. ik zie dat zelf bij mijn zus ze is 24 uur bezig met alleen maar de kids. en s'avonds is ze dan doodop en gaat ze vroeg slapen. en waar zijn de mannen, in het cafe omdat het thuis niet gezellig is. of ze krijgen nauwelijks aandacht.
in mijn omgeving ken ik maar 1 meid wiens man naar cafe gaat. geloof me je kent niet eens de helft van marokkaanse meiden die er zijn.

ik loop hele dag in sportieve kleren, betekent het ook dat ik het s nachts draag? nee dat weet jij niet. maar iedereen die me kent ziet me ermee. dat je zus het doet betekent het niet dat iedereen het doet. of zelfs ook maar de meeste.


onze generatie is zeker anders. als je het over oudere generatie hebt dan ben ik het er wel mee eens.

ik ken niemant trouwens die met een afgeknipte joggingbroek loopt en shirt vol chloor vlekken.

05-06-2006, 17:01



Citaat door Rzinia:
in mijn omgeving ken ik maar 1 meid wiens man naar cafe gaat. geloof me je kent niet eens de helft van marokkaanse meiden die er zijn.

ik loop hele dag in sportieve kleren, betekent het ook dat ik het s nachts draag? nee dat weet jij niet. maar iedereen die me kent ziet me ermee. dat je zus het doet betekent het niet dat iedereen het doet. of zelfs ook maar de meeste.


onze generatie is zeker anders. als je het over oudere generatie hebt dan ben ik het er wel mee eens.

ik ken niemant trouwens die met een afgeknipte joggingbroek loopt en shirt vol chloor vlekken.
ik weet zeker niet wat je s'nachts draagt. maar het ging over maak je je wel mooi voor je man, of denk je ik ben nu toch getrouwd dus... en geef toe dat er best nog veel mensen zijn die daar de moeite niet meer voor nemen. maar er zijn er ook weer genoeg die dat wel doen. ik zie genoeg in de grote steden hoe ze erbij lopen thuis. en dan denk ik meid je kan er zo leuk uitzien. zelfs sportief. ik loop overdag ook wel eens in een jazzbroek met daarbovenop een strak truitje, dat is ook leuk. maar zoals om 8 uur s'avonds als mijn man bijna thuis komt van zijn werk dan ga ik me extra leuk aankleden.
maar sorry als ik een beetje raar overkom, iedereen moet het zelf weten, de ene man vindt het zo best en de andere vind het weer leuker als de vrouw er moeite voor doet.

elkheir incha allah, ik vertel alleen maar mijn mening

05-06-2006, 17:17

Citaat door cherinaa:
ik weet zeker niet wat je s'nachts draagt. maar het ging over maak je je wel mooi voor je man, of denk je ik ben nu toch getrouwd dus... en geef toe dat er best nog veel mensen zijn die daar de moeite niet meer voor nemen. maar er zijn er ook weer genoeg die dat wel doen. ik zie genoeg in de grote steden hoe ze erbij lopen thuis. en dan denk ik meid je kan er zo leuk uitzien. zelfs sportief. ik loop overdag ook wel eens in een jazzbroek met daarbovenop een strak truitje, dat is ook leuk. maar zoals om 8 uur s'avonds als mijn man bijna thuis komt van zijn werk dan ga ik me extra leuk aankleden.
maar sorry als ik een beetje raar overkom, iedereen moet het zelf weten, de ene man vindt het zo best en de andere vind het weer leuker als de vrouw er moeite voor doet.

elkheir incha allah, ik vertel alleen maar mijn mening
he ik ben ook van mening dat je er goed uit moet zien daar niet van hoor

tuurlijk hebben sommige mensen schijt, maar wat ik bedoel is dat mensen niet moeten denken dat de meeste onverzorgd zijn.

voorbeeld: ik was net getrouwd op papier maar woonde thuis. had een paar dagen slecht geslapen, moest wat regelen en nog langs school. dus ik trok snel een trui en spijkerbroek aan en vertrok.

komt later een vriendin en ze ziet me weer moeite doen. dus bijpassende kleren zoeken enz. zegt ze o ik dacht al, je denkt ik ben getrouwd dus doet het er niet meer toe. ik zo: hoe bedoel je
zegt ze: ja vorige keer toen je naar school kwam had je licht roze sjaal, met bruine trui, blauwe spijkerbroek en witte onderhoofddoek. je leek wel een clown en toen dacht ik, o ze heeft zeker zoiets van ik heb toch al een man.

met andere woorden, misschien kleed iemand zich een keer ff niet goed aan maar dat houd niet in dat die gene dat hele dag doet. of zoals jij zei je weet niet wat iemand in zijn slaapkamer aanheeft.

en als iemand hele dag in marokkaanse jurk loopt en s nachts andere ding aandoet en er anders uitziet dan weet jij dat niet. ze hoeven niet perse in een strak truitje en mooie joggingbroek te lopen om te laten zien dat ze er s avonds ook leuk uitzien.

05-06-2006, 17:31

Citaat door Rzinia:
he ik ben ook van mening dat je er goed uit moet zien daar niet van hoor

tuurlijk hebben sommige mensen schijt, maar wat ik bedoel is dat mensen niet moeten denken dat de meeste onverzorgd zijn.

voorbeeld: ik was net getrouwd op papier maar woonde thuis. had een paar dagen slecht geslapen, moest wat regelen en nog langs school. dus ik trok snel een trui en spijkerbroek aan en vertrok.

komt later een vriendin en ze ziet me weer moeite doen. dus bijpassende kleren zoeken enz. zegt ze o ik dacht al, je denkt ik ben getrouwd dus doet het er niet meer toe. ik zo: hoe bedoel je
zegt ze: ja vorige keer toen je naar school kwam had je licht roze sjaal, met bruine trui, blauwe spijkerbroek en witte onderhoofddoek. je leek wel een clown en toen dacht ik, o ze heeft zeker zoiets van ik heb toch al een man.

met andere woorden, misschien kleed iemand zich een keer ff niet goed aan maar dat houd niet in dat die gene dat hele dag doet. of zoals jij zei je weet niet wat iemand in zijn slaapkamer aanheeft.

en als iemand hele dag in marokkaanse jurk loopt en s nachts andere ding aandoet en er anders uitziet dan weet jij dat niet. ze hoeven niet perse in een strak truitje en mooie joggingbroek te lopen om te laten zien dat ze er s avonds ook leuk uitzien.
ik weet wel wat je hier mee wilt zeggen, ik ben het er ook mee eens. maar ik zie ook weer vrouwen die er echt de hele dag niet uitzien. maar je hebt gelijk.

05-06-2006, 21:47



Citaat door Rzinia:
he ik ben ook van mening dat je er goed uit moet zien daar niet van hoor

tuurlijk hebben sommige mensen schijt, maar wat ik bedoel is dat mensen niet moeten denken dat de meeste onverzorgd zijn.

voorbeeld: ik was net getrouwd op papier maar woonde thuis. had een paar dagen slecht geslapen, moest wat regelen en nog langs school. dus ik trok snel een trui en spijkerbroek aan en vertrok.

komt later een vriendin en ze ziet me weer moeite doen. dus bijpassende kleren zoeken enz. zegt ze o ik dacht al, je denkt ik ben getrouwd dus doet het er niet meer toe. ik zo: hoe bedoel je
zegt ze: ja vorige keer toen je naar school kwam had je licht roze sjaal, met bruine trui, blauwe spijkerbroek en witte onderhoofddoek. je leek wel een clown en toen dacht ik, o ze heeft zeker zoiets van ik heb toch al een man.

met andere woorden, misschien kleed iemand zich een keer ff niet goed aan maar dat houd niet in dat die gene dat hele dag doet. of zoals jij zei je weet niet wat iemand in zijn slaapkamer aanheeft.

en als iemand hele dag in marokkaanse jurk loopt en s nachts andere ding aandoet en er anders uitziet dan weet jij dat niet. ze hoeven niet perse in een strak truitje en mooie joggingbroek te lopen om te laten zien dat ze er s avonds ook leuk uitzien.

26-09-2006, 23:59
hahahha.....de topic leeft weer!!!

03-10-2006, 09:19

Citaat door cherinaa:
ik maak me altijd wel mooi, voor mijn man en voor me eigen. als ik niks aan me zelf doe dan voel ik me totaal niet lekker. en s'avonds als mijn mannetje thuis komt van zijn werk, trek ik hele uitdagende dingen aan. zoals pas, hij moest voor zaken naar marokko, toen heb ik uit beverwijk zo'n buikdans outfit gekocht. en toen hij terug kwam deed ik de buikdans muziek aan en zei tegen hem je moet beneden blijven ik heb een verassing, toen heb ik dat aangetrokken en voor hem gedanst. ik ben al bijna 6 jaar getrouwd en verzin elke keer iets nieuws om de sleur er niet in te laten komen.


hhaahahah meid hoe kom je erop, ik zou dit echt niet kunnen, ik zou de hele tijd in een deuk liggen en mn man ook.....

03-10-2006, 09:23
ik vind dat sommige meiden wel erg overdrijven , zoals de hele avond lingerie dragen........sorry hoor maar dat doe ik echt niet...wat een onzin....sta ik daar te koken achter het fornuis met een bloot nachthempje..........mn man zou echt zeggen van trek iets langs aan straks verbrand je jezelf nog..........lingerie heeft zn tijd........ thuis draag ik gewoon een joggingbroek met een truitje.......ik moet me namelijk comfortabel voelen in de kleren, en mn haar doe ik in een staart of knot.....ik begrijp nie wat hier mis mee is......ik vind het maar onzin dat we de hele tijd mooi moeten zijn voor onze mannen.........alsof hun daar ook de hele tijd mee bezig zijn...

04-10-2006, 03:44

Citaat door Shereen23:
ik vind dat sommige meiden wel erg overdrijven , zoals de hele avond lingerie dragen........sorry hoor maar dat doe ik echt niet...wat een onzin....sta ik daar te koken achter het fornuis met een bloot nachthempje..........mn man zou echt zeggen van trek iets langs aan straks verbrand je jezelf nog..........lingerie heeft zn tijd........ thuis draag ik gewoon een joggingbroek met een truitje.......ik moet me namelijk comfortabel voelen in de kleren, en mn haar doe ik in een staart of knot.....ik begrijp nie wat hier mis mee is......ik vind het maar onzin dat we de hele tijd mooi moeten zijn voor onze mannen.........alsof hun daar ook de hele tijd mee bezig zijn...




haha nou dat is ook niet wat ik in gedachte had..24 uur sexy zijn haha dat kan ook met een mooie jogginspak.,,en een leuk shirtje...maar ik bedoel meer...dat veel meiden een smoes gebruiken..om niet meer leuk voor de dag te komen door te zeggen..dat ze zijn getrouwd en dat het dan al niet meer hoeft.,..

of dat ze kinderen hebben..en dat ze daarom daar geen tijd voor hebben...maar dat kan best hoooor!!! met of zonder kinderen...

04-10-2006, 03:45

Citaat door Shereen23:
hhaahahah meid hoe kom je erop, ik zou dit echt niet kunnen, ik zou de hele tijd in een deuk liggen en mn man ook.....



leuk idee hooor... mits je een leuk mannnetje heb en die het niet raar vind..
hij zou ook anders kunnen reageren..en zeggen van huh ben jij helemaaal betoeterdddd

gelijk hele sfeer verpest

04-10-2006, 08:59

Citaat door Shereen23:
ik vind dat sommige meiden wel erg overdrijven , zoals de hele avond lingerie dragen........sorry hoor maar dat doe ik echt niet...wat een onzin....sta ik daar te koken achter het fornuis met een bloot nachthempje..........mn man zou echt zeggen van trek iets langs aan straks verbrand je jezelf nog..........lingerie heeft zn tijd........ thuis draag ik gewoon een joggingbroek met een truitje.......ik moet me namelijk comfortabel voelen in de kleren, en mn haar doe ik in een staart of knot.....ik begrijp nie wat hier mis mee is......ik vind het maar onzin dat we de hele tijd mooi moeten zijn voor onze mannen.........alsof hun daar ook de hele tijd mee bezig zijn...


Je hoeft er niet zozeer sexy uit te zien..maar wel verzorgd en leuk! Dit doe ik voor mezelf, omdat ik dat prettig vind..
Ik loop af en toe ook wel eens in een joggingbroek thuis. Maar meestal in een van mijn rokjes met een truitje. Ik draag buiten een hoofddoek en zodra ik thuis ben besteed ik wel aandacht aan mijn haar en laat ik het los..want anders krijgt mijn haar nooit lucht (en ben ik binnen no time kaal! Heb het zien gebeuren bij andere ) Mijn man neemt ook de tijd om er goed uit te zien, niet speciaal voor mij.. maar wel verzorgd en aantrekkelijk

04-10-2006, 09:27
ik ken mensen die op vrijdag een takchita aan doen voor hun man.
als mijn man thuis komt en ziet mij in takchita zou hij zeggen van heb je en feest vandaag..ik zal echt nooit in mijn leven dat durven takchita.
belachelijk.

04-10-2006, 09:32



Citaat door alhoceimawomen:
ik ken mensen die op vrijdag een takchita aan doen voor hun man.
als mijn man thuis komt en ziet mij in takchita zou hij zeggen van heb je en feest vandaag..ik zal echt nooit in mijn leven dat durven takchita.
belachelijk.



Hahahah, ik zie het al voor me.. Mijn man zou ook zeggen..gaan we ergens heen?
En stel ik zou zeggen..nee, we blijven gewoon thuis. Dan zou hij zeggen, lieverd doe dat ding snel uit anders vallen al die kraaltjes van je takschita af en moeten we morgen weer stofzuigen..

04-10-2006, 09:46
Ik heb al mijn lelijke pyama's, huisjurken/pakken weggedaan, zo kan ik ze ook niet meer aantrekken. Ik ben full-time huisvrouw maar probeer 's morgens kleding aan te doen in plaats van in mijn pyama rond te lopen, maar met twee kids lukt dat ook niet altijd. Mijn kinderen laat ik ook niet in hun pyama lopen al gaan we nergens heen. Ik heb ook dagen dat ik nergens zin in heb en dan loop ik er als een sloeber bij.

04-10-2006, 09:47
takshita thuis?????????? ik dacht dat dat alleen in marokkaanse films gebeurde....wat een onzin...takshita is voor feesten niet voor thuis!!!!

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78