Bekijk volle/desktop versie : 'Israël bouwt aan eigen kruisraket'



10-06-2004, 06:55

Citaat door mendoza:
'Israël bouwt aan eigen kruisraket'


Israël heeft een eigen kruisraket gebouwd met een bereik van boven de driehonderd kilometer. Dat meldt het gerespecteerde Jane's Defence Weekly in een nummer dat volgende week verschijnt. Volgens het weekblad aasde Israël al tien jaar op een dergelijk wapen, waarmee het alle buurlanden kan treffen. Het heeft twee keer geprobeerde Amerikaanse Tomahawks te kopen, maar kreeg telkens nul op het rekest.

De Israëlische kruisraket, de Delilah-GL, is gebaseerd op de Delilah, die vanuit de lucht wordt afgevoerd. Het projectiel heeft een hoog explosieve lading van dertig kilo. Bij zijn koersbepaling maakt de Delilah-GL gebruik van satellietgegevens, maar ook van optische informatie. De turbostraalmotor van de raket heeft een bereik van 250 kilometer, maar volgens deskundigen die door Jane's werden ondervraagd kan de Delilah-GL doelen op meer dan driehonderd kilometer afstand treffen.
.

10-06-2004, 09:15


Waarom krijgen ze geen Tomahawks?

10-06-2004, 10:34
Bij de zionisten gaat het niet alleen om dat ze wapens van de VS krijgen, maar dat hun eigen wapens kunnen ontwikkelen en produceren. De zionisten hebben een beleid en dat is dat ze zo min mogelijk afhankelijk zijn van andere landen.

De zionisten ontwikkelen en produceren niet alleen wapens op koste van de VS, maar exporteren die weer aan andere landen voor grof geld. Deze handel heeft er weer voor gezorgd dat er duizenden nieuwe banen zijn ontstaan in Israel. Het is voor Israel een WIN-WIN situatie als ze CASH krijgen.

10-06-2004, 10:48
als marokko kruisraketen of Tomahawks zal gaan fabriceren dan zijn het terroristen en komt er weer een "schoonmaakploeg"

10-06-2004, 11:31


Dus egypte en iran heeft ook het recht om wapens en nucliar arsenaal te bouwen, immers het is niet moeilijk om wapens , nucliar waoens te bouwen wij arabieren waren immers de grondleger van wiskunde natuurkunde ec. DIE VIEZE KANKE JODEN IN USA WILLEN NIET DAT WIJ MOSLIMS OPSTAAN EN ONS GAAN ONTWIKKELEN EN NUCLIAR WAPENS GAAN PRODUCEREN OMDAT ZE ONS NIET MEER KUNNEN ONDERDRUKKEN ZE WILLEN GEWOON DE MACHT VAN DE ARABISCHE WERELD BEHOUDEN.
IK KAN DIE VIEZE JODEN NIET SLIKKEN EN NIET UITKOTSEN. ZE PROBEREN OOK OP ALLE MANIEREN ONS TE DWARSBOMEN, WIJ MOETEN GAAN SAMENWERKEN EN EEN EENHEID VORMEN EN DAT STUKJE PALESTINA BIJ ONS TOEVOEGEN EN WE MOETEN ONTWIKKELEN EN NIET ACHTER DIE AMERIKANEN=NAZIONISTEN ACHTERNA HOBELEN. WE HEBBEN ONS EIGEN CULTUUR EN DIE IS PRACHTIG EN ONS DIN IS VOLMAAKT. WE MOETEN DE MINDERHEDEN IN DE ARABISCHE WERELD RESPECTEREN EN HUN CULTUUR EN TAAL BEHOUDEN ZOALS DE BERBERS IN NOORDAFRIKA EN DE KOERDEN IN DE MIDDENOOSTEN EN DRUZEN EC. WE MOETEN SAMENWERKEN MAN EN VROUW EN EEN EINHEID VORMEN EEN ARAABISCHE OORGAAN vormen WANT HOE KUNNEN WE IN GODSNAAM AANZIEN HOE ZE ONZE BROEDERS SLACHTEN ALS HONDEN IN PALESTINA EN OCCUPIED PALESTINA EN IN IRAQ. DE VROUW IN DE ARABISCHE WERELD MOET GELIJKE RECHTEN VERKRIJGEN IMMERS DE NAZIONISTEN WERKEN ALLEMAAL SAMEN VROUWEN EN MANNEN . DE VROUWPOSITIE IN DE ARABISCHE WERELD HEEFT EEN SLECHTE POSITIE DAT KAN NIEMAND ONTKENEN MAAAAAAAAAAAR NIET ALS ROLMODEL ALS IN HET WESTERSE wereld NEEE WE HEBBEN GEEN WESTERSE MAATSTAVEN NODIG MAAR DE ISLAM IS MIJN MAATSTAVEN EN IK ALS VROUW VOEL ME COMPLEET DOOR DE islam. we moeten ons niet leiden door de wesrese wereld maar dooooooooooor Allah waarom doen ze de westerse wereld na immers is het beste om ons zelf te verbeteren met onze eigen normen en waarden. maar goed mayaaaaaaaaaaa salaam moge Allah mijn broeders en zusters leiden

10-06-2004, 14:11

Citaat:
Origineel gepost door 1st1
Dus je blijft er op zuigen?!

31-07-2012, 02:53

Citaat door Mootje_punt:
ze moeten uitgeroeid worden, voor ze iran aan gaan vallen en heel het midden oosten plat bombarderen. israel is een gevaar voor de wereldvrede
Debieltje