Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Binnen 4 weken van mijn LOve Handlless Af HOE???



Pagina's : [1] 2

19-11-2009, 21:12
Ik trouw ove 4 weken en wil van die irritante lovehandless af.........

iN iedergeval wil me buik wat verminderen en wat strakker.....


Ik doe helemaal niets aan sport...... En eet ook gewoon van alles

wat kan ik het beste doen.......endan enkel voor me buik de rest van men lichaam wil ik niks verminderen

19-11-2009, 21:30


Cardio-en voor vetverbranding, en om het strakker te krijgen gewoon buikspier oefeninen,en ook schuine spieren daarbij oefenen.

Plaatselijk afvallen bestaat niet meid, dus je zult het vettige gedoe achter je moeten laten,gezond eten,het liefst vaker en minder in kwantiteit per keer.

Zo gaat het weg.


Een hele opgave en het kan lukken in een maand tijd Insha'Allah,als je je 100% in zet.

19-11-2009, 21:52
ik weet niet eens hoe ik me moet bewegen hahaha ajaw

zijn er voorbeelden op internet te zien?

19-11-2009, 21:59

Citaat door LieveVrouwtjuh:
ik weet niet eens hoe ik me moet bewegen hahaha ajaw

zijn er voorbeelden op internet te zien?



het is heel simpel..


http://www.giantpt.com/Training/GIANT_Training_Beginnen_met_cardiotraining.htm


Voor als je niet precies weet wat cardio allemaal inhoudt maar je moet ook aan krachttraining doen.. ik weet het niet, ben je bereid naar de sportschool te gaan of niet zo?


Wat betreft oefeningen, ik weet niet hoe veel het helpt,het meeste wat ik ben afgevallen kwam toch door fitnessen elke dag.


http://www.margriet.nl/media/oefeningen/streepjeslank_popup.html

hier heb je een rijtje iig.

Ik ben zelf geen pro dus haha, ik kan begrijpen als dit een beetje rommelig is,maar goed..

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

19-11-2009, 22:01



Citaat door Momo_F:
het is heel simpel..


http://www.giantpt.com/Training/GIANT_Training_Beginnen_met_cardiotraining.htm


Voor als je niet precies weet wat cardio allemaal inhoudt maar je moet ook aan krachttraining doen.. ik weet het niet, ben je bereid naar de sportschool te gaan of niet zo?


Wat betreft oefeningen, ik weet niet hoe veel het helpt,het meeste wat ik ben afgevallen kwam toch door fitnessen elke dag.


http://www.margriet.nl/media/oefeningen/streepjeslank_popup.html

hier heb je een rijtje iig.

Ik ben zelf geen pro dus haha, ik kan begrijpen als dit een beetje rommelig is,maar goed..

Ik hoop dat je er iets aan hebt.


ik heb nie meer zo een tijd voor sportschool...ik trouw al over 4 weken ik wil dat die trouwjurk me gewoeon goed staatn wuahahaha

19-11-2009, 22:04

Citaat door LieveVrouwtjuh:
ik heb nie meer zo een tijd voor sportschool...ik trouw al over 4 weken ik wil dat die trouwjurk me gewoeon goed staatn wuahahaha



Time inconsistency problem

19-11-2009, 22:06
geen matita eten helpt echt

eet zo gezond mogelijk (stomen bijv) en niet later dan 18.00 eten

19-11-2009, 22:39

Citaat door Dina_lady:
geen matita eten helpt echt

eet zo gezond mogelijk (stomen bijv) en niet later dan 18.00 eten



van aardappelen word je dik he hahahaha

27-11-2009, 14:51
Hoelang ben je dan en hoeveel weeg je? Hoeveel kg moet eraf?

27-11-2009, 15:54
Ik ben 1.70
en weeg 65

Ik ben niet dik ofso maar ook niet dun

men buik moet gewoon weg....het beweegt als ik loop hahahaha

27-11-2009, 15:55
Ik wil namelijk niet afvallen van andere plekken........althans niet veel ofso

Maar ik wil er 5 kilo af

27-11-2009, 17:57
Inschrijven bij een sportschool en je daar laten adviseren d.m.v een trainingschema. In 4 weken tijd je buik wat strakker krijgen zou opzich wel lukken.

Ps: weetje wat echt helpt voor een strakke buik, buikdansen of gewoon dansen met je heupen. Doe dit paar keer per week op swingende muziek en je zal snel verschil merken.

28-11-2009, 10:50


IK was 8 kg afvallen voor me bruiloft, puur door de zenuwen en het geregel van het grote feest. Had totaal geen eetlust, zelfs op de bruiloft zelfs kreeg ik geen hap door me keel. Dat heb ik dubbel dwars ingehaald op de huwelijksreis.

Maar goed, blijf gewoon zoete dingen af, geen vette dingen, veel fruit water. Geen tussendoortjes, geen suiker in je koffie en thee. Pak wat vaker de fiets ipv de auto. Dan moet het lukken Insh'Allah. Allahie kemmel begair inshallah.

PS: Bij mij zitten de kilo's er weer aan.

28-11-2009, 11:27

Citaat door LieveVrouwtjuh:
Ik ben 1.70
en weeg 65

Ik ben niet dik ofso maar ook niet dun

men buik moet gewoon weg....het beweegt als ik loop hahahaha


dan enkel buikspieren doen of je gaat overal afvallen

5 kg max afvallen, je hebt mooie maten dan of lauwwarm water op de nuchtere maag, maakt je buik oojk platter



Citaat door cheima:
IK was 8 kg afvallen voor me bruiloft, puur door de zenuwen en het geregel van het grote feest. Had totaal geen eetlust, zelfs op de bruiloft zelfs kreeg ik geen hap door me keel. Dat heb ik dubbel dwars ingehaald op de huwelijksreis.

Maar goed, blijf gewoon zoete dingen af, geen vette dingen, veel fruit water. Geen tussendoortjes, geen suiker in je koffie en thee. Pak wat vaker de fiets ipv de auto. Dan moet het lukken Insh'Allah. Allahie kemmel begair inshallah.

PS: Bij mij zitten de kilo's er weer aan.



wil je afvallen? hoelang ben je dan en hoeveel weeg je? waar wil je vnl afvallen?

28-11-2009, 11:57
Heb jij ook mischien een iddee hoe ik aan de binnnkant van mijn binnen kan afvvallen? ik bedoel strakker

aan de bovenkant is dat

Pagina's : [1] 2