Bekijk volle/desktop versie : morocco couples are the most uncivilized people



Pagina's : [1] 2 3

19-11-2009, 19:44
als je bios inloopt zie je iedereen netjes mekaar zitten genieten van de film, waren t nou stelletjes of ouders met kinderen

en marokkanen?

wijfje met hoofddoek zit op zijn schoot, zoenen en elkaar voelen (zelfs in gevaar zones) dat zij amper naar de film kijke, herrie maken, voeten op de stoelen

19-11-2009, 19:46


voeten op stoelen zit lekker

19-11-2009, 19:47
Neem een kamer!

19-11-2009, 19:48

Citaat door lemya:
voeten op stoelen zit lekker

en op je vriendje liggen en droog seksen vind je dat ook lekker?

diegene die dat doen bewijzen dat ze zoiets tekort komen, wat denken de ander wel over jullie, nooit ee kut gevoeld of geneukt ofzo?

19-11-2009, 19:48


O wee als je er wat van zegt, dat loopt vaak niet goed af

19-11-2009, 19:49

Citaat door wetenschapperr_:
en op je vriendje liggen en droog seksen vind je dat ook lekker?

diegene die dat doen bewijzen dat ze zoiets tekort komen, wat denken de ander wel over jullie, nooit ee kut gevoeld of geneukt ofzo?


heb geen vriendje
en ga altijd naar de film met mijn beste vriendin allebei pathepas

19-11-2009, 19:50
Ervaring spreekt of niet

19-11-2009, 19:51

Citaat door Maghrabella:
O wee als je er wat van zegt, dat loopt vaak niet goed af

marokkanen zijn soort mensen waar er liever niet mee bemoeit word! zelfs als je ze een handje help steekt NIET! ze zien dat als kleineren

tfoe net zat izjen stelletje achter mij, ik hoor meer MWAHH MWAAHHH en hijgen dan ik geluid van de film hoor

huur een kamer and enjoy yourself

19-11-2009, 19:52

Citaat door lemya:
heb geen vriendje
en ga altijd naar de film met mijn beste vriendin allebei pathepas

hehe pathepas is leuk he! we should go one time together

19-11-2009, 19:52
Hou je bek hou!!!
laatst ging ik met een vriendin van mij naar de bios... nouh zeg achter ons was een chinees stelletje aan het rotzooien... ieghhh tfoe ze konden beter een hotelkamer nemen.
en links van hun zat er een turks stelletje elkaar helemaal te betastten, die jongen keek geeneens naar het scherm, hoe bedoel je ff elkaar aflebberen!!

en kom dus niet praten met je onzin praatjes over ´´Alleen marokaanen doen zoeits``....
DAT IS DUS NIET WAAR JONGEN!!! ROTZOOIEN IN DE BIOS GEBEURDT DOOR ALLE RASSEN, DAARMEE KUN JE NIET 1 RAS ALLEEN BESCHULDIGEN...

p.s: ben wel van mening dat t niet kan en mag in de bios!! gatver...

19-11-2009, 19:54

Citaat door nl_mocrochick:
Hou je bek hou!!!
laatst ging ik met een vriendin van mij naar de bios... nouh zeg achter ons was een chinees stelletje aan het rotzooien... ieghhh tfoe ze konden beter een hotelkamer nemen.
en links van hun zat er een turks stelletje elkaar helemaal te betastten, die jongen keek geeneens naar het scherm, hoe bedoel je ff elkaar aflebberen!!

en kom dus niet praten met je onzin praatjes over ´´Alleen marokaanen doen zoeits``....
DAT IS DUS NIET WAAR JONGEN!!! ROTZOOIEN IN DE BIOS GEBEURDT DOOR ALLE RASSEN, DAARMEE KUN JE NIET 1 RAS ALLEEN BESCHULDIGEN...

p.s: ben wel van mening dat t niet kan en mag in de bios!! gatver...

meestal zijn t marokkanen, shut up opvliegertje

19-11-2009, 19:57

Citaat door wetenschapperr_:
meestal zijn t marokkanen, shut up opvliegertje[/SIZE]


ahahhahahahahahaah so not true!!!
volgens mij ga jij dan alleen naar bioscopen waar marokkaan het meest koemen...
[SIZE="7"]
vlieg zelf terug naar je drol, a strontvlieg!!!!
ik geef je de harde feiten jongen, take it or leave it maar zo brutaal doen tssssss egt kinderachtig

19-11-2009, 19:58



Citaat door wetenschapperr_:
als je bios inloopt zie je iedereen netjes mekaar zitten genieten van de film, waren t nou stelletjes of ouders met kinderen

en marokkanen?

wijfje met hoofddoek zit op zijn schoot, zoenen en elkaar voelen (zelfs in gevaar zones) dat zij amper naar de film kijke, herrie maken, voeten op de stoelen




stiekem val je ook onder die categorie maar gelijk heb je

19-11-2009, 19:58
Wiuhahahahahaha Ik heb dt nog nooit meegemaakt en hoef et ook niet te zien wnt ik weet ckkr dat ik er van ga zegge!

19-11-2009, 19:58
eh bitch! film is film! hoe kan ik ruiken dat er aflebberend stelletjes marokkanen inzitten!

Pagina's : [1] 2 3