Bekijk volle/desktop versie : Hoe heet dat nou ??



Pagina's : [1] 2

19-11-2009, 19:13
Als je iets lekkers vindt dan doe je zo een gebaar met je hand van MMMm dus een Non-verbaal communicatie

Hoe zeg je het in een mooi woord moet het in mijn verslag typen maar kom niet aan die woord

dus help!!

19-11-2009, 19:14


verrukelijk?

19-11-2009, 19:21

Citaat door waterijs:
verrukelijk?

Thanks!!!!!!


wil je met me mee denken wat voor antwoord ik hier op kan geven.


Vraag:Licht je antwoord toe wat het objectief waarneembare effect is van die non-verbaalcommunicatie

19-11-2009, 19:56

Citaat door mirikan:
Thanks!!!!!!


wil je met me mee denken wat voor antwoord ik hier op kan geven.


Vraag:Licht je antwoord toe wat het objectief waarneembare effect is van die non-verbaalcommunicatie


Kun je misschien wat meer informatie geven, het is toch geen losse vraag?

19-11-2009, 20:02



Citaat door juf.:
Kun je misschien wat meer informatie geven, het is toch geen losse vraag?



beschrijf twee voorbeelden van non-verbale communicatie, die je tijdens het gesprek hebt gebruikt. Licht bij elk voorbeeld toe wat het objectief waarneembare effect was van deze non-verbale communicatie.

de non-verbale communicatie is Verukking, en een heb een poster laten zien van sint en pieten.

19-11-2009, 20:05
Op het keV hebben ze me zoon Jammie Jammie geleerd

19-11-2009, 20:12

Citaat door mirikan:
beschrijf twee voorbeelden van non-verbale communicatie, die je tijdens het gesprek hebt gebruikt. Licht bij elk voorbeeld toe wat het objectief waarneembare effect was van deze non-verbale communicatie.

de non-verbale communicatie is Verukking, en een heb een poster laten zien van sint en pieten.




Ik zou hier eerder het woord subjectief verwachten want je drukt eigenlijk een mening uit:

subjectief
persoonlijk.
beïnvloed door persoonlijke meningen, belangen of ideeën.

objectief
aanduiding van een reële en verifieerbare beschrijving van het object waarbij de menselijke factoren (zoals bij voorbeeld voorkeur, gewoonte, affectiviteit) tot het minimum worden beperkt;

Dan zou ik zeggen dat het objectief effect is dat je iets lekker vind, je zegt het niet met woorden maar laat het zien. Bij een objectief waarneming gaat het om harde feiten.

Sorry maar ik kan er niet echt iets mee.

19-11-2009, 20:15
doe je spw?

19-11-2009, 20:18
objectief waarneembaar effect bedoelen ze waarschijnlijk wat je ziet/hoort gebeuren na jouw non verbale comminicatie

dus denk aan reactie van andere enz

19-11-2009, 20:18
ze heeft een poster van sint en piet.....en mss staat de piet daarop met de uitdrukking..jammie jammie of mmmm haha ofwat dan ook

dan is t objectief toch!!??

19-11-2009, 22:14

Citaat door fatimaxx:
doe je spw?


Ja, hoezo?

19-11-2009, 22:15

Citaat door juf.:


Ik zou hier eerder het woord subjectief verwachten want je drukt eigenlijk een mening uit:

subjectief
persoonlijk.
beïnvloed door persoonlijke meningen, belangen of ideeën.

objectief
aanduiding van een reële en verifieerbare beschrijving van het object waarbij de menselijke factoren (zoals bij voorbeeld voorkeur, gewoonte, affectiviteit) tot het minimum worden beperkt;

Dan zou ik zeggen dat het objectief effect is dat je iets lekker vind, je zegt het niet met woorden maar laat het zien. Bij een objectief waarneming gaat het om harde feiten.

Sorry maar ik kan er niet echt iets mee.


bedankt hier heb ik wat aan!!!!!!!!

19-11-2009, 22:18


Dat wil zeggen met andere woorden " wat was de reactie van de kinderen op jouw gebaar, een reactie die te zien was"

20-11-2009, 19:57
En ben je nog verder gekomen mer die opdracht?

20-11-2009, 20:02

Citaat door BosseBol:
Op het keV hebben ze me zoon Jammie Jammie geleerd



bosche bol hoe is het met jouwww!!! dat is lang geleden
Hoestie mijn lief en met de kids?

Pagina's : [1] 2