Bekijk volle/desktop versie : de terreur van de joden gaan onverminderd in palestina



Pagina's : [1] 2 3

19-11-2009, 16:09
News Middle East

Israeli rockets hit Gaza tunnels


Palestinians use the tunnels to ferry food supplies and other necessities into the Gaza Strip [AFP]



Israeli aircraft have hit two tunnels in the southern Gaza Strip, the Israeli military has said.

Palestinian security officials confirmed the attack on Thursday, but said there were no injuries.

Officials of the Palestinian group Hamas said two other strikes hit a military training facility close to the town of Khan Younis in the central Gaza Strip.

Israel said the strikes were in response to recent rocket attacks on Israel by fighters in Gaza, stating that they would "respond to any attempt to disrupt the calm in Israel's southern communities".

Israel launched a war on the Hamas-ruled Gaza territory in December and January last year.

More than 1,400 Palestinians were killed in the war.

Dozens of tunnels are said to criss-cross between southern Gaza and Egypt's Sinai desert, providing a lifeline to Gaza residents who are starved of basic supplies due to Israel's blockade of the territory.

Sources say there are more than 6,000 Palestinians employed in the clandestine industry.


bron

19-11-2009, 16:10


Opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats, we hebben ongelofelijke haast...

19-11-2009, 16:11
aaah msaken
wallah zij zijn de enige volk waar ik zware respect voor heb!
yeh sbar zij hebben, en tbarkeallah wat een mooie mensen ze zijn!!

Moge rabi hun de mooiste overwinning geven, en de mooiste plek in jenna!!

19-11-2009, 16:11
en dit gaat ongestraft verder.

19-11-2009, 16:12


falestien falestien falestien

19-11-2009, 16:16
Wapensmokkeltunnels zijn geëigende doelen, heel goed dat ze die opblazen.

19-11-2009, 16:18

Citaat door _Carolus:
Toe maar, fok ze maar op tot hysterische gedrochten.

het is de waarheid mongool die video is juist mensen op de feiten te drukken wat die dieren van isreal de palestijnse volk aan doet

19-11-2009, 16:18

Citaat door moorkop:
Wapensmokkeltunnels zijn geëigende doelen, heel goed dat ze die opblazen.


waarom geef jij nooit eens een verstandig antwoord?

huizen bijv bouwen op geannexeerd gebied vind jij goed?

waarom trek jij nooit je bek open over de misdrijven van de joden?

19-11-2009, 16:22
Je hebt ook wel een ongelofelijke hekel aan Palestijnen, als je vorige maand weer 15 raketten op Israël afvuurt.

19-11-2009, 16:24

Citaat door lap_doek:
waarom geef jij nooit eens een verstandig antwoord?

huizen bijv bouwen op geannexeerd gebied vind jij goed?

waarom trek jij nooit je bek open over de misdrijven van de joden?


Waarom trek jij je bek nooit open tegen de misdaden van moslims? Van de terreur van moslims?

En nee in principe ben ik tegen die verdere bouw op westbank, maar aan de andere kant is het geannexeerde gebied wel veroverd op landen die de staat Israel aanvielen, en je weet wat de koran zegt over oorlogsbuit.

Maar om te komen tot een duurzaam vredesakkoord zou het goed zijn als Israel niet verder blijft bouwen op de Westbank.

Maar ik ben vol verwachting op jouw keiharde kritiek op fouten van Hamas de dictatuur van Hamas en de misdaden van Hamas.

19-11-2009, 16:26

Citaat door lap_doek:
waarom geef jij nooit eens een verstandig antwoord?

huizen bijv bouwen op geannexeerd gebied vind jij goed?

waarom trek jij nooit je bek open over de misdrijven van de joden?


Hij voelt zich duidelijk medeverantwoordelijk voor de criminele wandaden van zijn broeders, logisch dat hij ze verdedigt en de boel goedpraat.

19-11-2009, 16:29

Citaat door moorkop:
Waarom trek jij je bek nooit open tegen de misdaden van moslims? Van de terreur van moslims?

En nee in principe ben ik tegen die verdere bouw op westbank, maar aan de andere kant is het geannexeerde gebied wel veroverd op landen die de staat Israel aanvielen, en je weet wat de koran zegt over oorlogsbuit.

Maar om te komen tot een duurzaam vredesakkoord zou het goed zijn als Israel niet verder blijft bouwen op de Westbank.

Maar ik ben vol verwachting op jouw keiharde kritiek op fouten van Hamas de dictatuur van Hamas en de misdaden van Hamas.


Waarom vielen ze de roofstaat denk je aan?

19-11-2009, 16:30



Citaat door Afrah:
Hij voelt zich duidelijk medeverantwoordelijk voor de criminele wandaden van zijn broeders, logisch dat hij ze verdedigt en de boel goedpraat.


Mijn broeders ik ben niet religieus, en ook geen Jood

19-11-2009, 16:31

Citaat door lap_doek:
Waarom vielen ze de roofstaat denk je aan?


Ze gunden de Joodse bewoners geen eigen staat die de VN hen toegezegd had, en tevens werd gesanctioneerd door de meerderheid van de VN en veiligheidsraad.

Zoals Kosovo ook een eigen staat werd

19-11-2009, 16:33

Citaat door moorkop:
Ze gunden de Joodse bewoners geen eigen staat die de VN hen toegezegd had, en tevens werd gesanctioneerd door de meerderheid van de VN en veiligheidsraad.

Zoals Kosovo ook een eigen staat werd


Weet jij hoe klein israel in het begin werd en hoeveel land het heeft gejat?

godsamme, hier heb ik dus een hekel aan. je doet alsof je veel weet, maar je weet helemaal niks. Schaam je!

Pagina's : [1] 2 3