Bekijk volle/desktop versie : Laminaat



Pagina's : [1] 2 3

19-11-2009, 15:45
Meiden ik word soms helemaal gek van mijn laminaat thuis. Mijn man komt regelmatig met blote voeten de badkamer uit. Daardoor krijg ik voetafdrukken in mijn laminaat. Hoe krijg ik dat weg als de voetafdruk opdroogt? Ook in de keuken heb ik dit probleem

19-11-2009, 15:46


je hebt zeker die donkere bruine laminaat of niet?

19-11-2009, 15:47
maar dat is toch slecht als de laminaat nat wordt...

19-11-2009, 15:49

Citaat door mevrouwtje20:
je hebt zeker die donkere bruine laminaat of niet?



Hmm niet echt. Het heeft de kleur van een boomstam. Heb jij het ook?

19-11-2009, 15:50



Citaat door studente87:
Hmm niet echt. Het heeft de kleur van een boomstam. Heb jij het ook?



nee die kleur heb ik niet, me ouders hebben in de slaapkamers donkere laminaat en idd er blijven van die vlekken achter. Gewoon goed schoonmaken dan gaat het weg.

19-11-2009, 15:51

Citaat door Maneschijn--:
maar dat is toch slecht als de laminaat nat wordt...



Ik gooi er geen emmer water op. Het is onmogelijk om geen druppeltje water op de grond te laten vallen. En als je kinderen over de vloer hebt laten ze weleens iets omvallen

Heb jij laminaat?

19-11-2009, 15:53

Citaat door mevrouwtje20:
nee die kleur heb ik niet, me ouders hebben in de slaapkamers donkere laminaat en idd er blijven van die vlekken achter. Gewoon goed schoonmaken dan gaat het weg.



Het probleem is dat er niet veel water op mag, dus een schuurspons en een emmer met schoonmaakmiddel gebruiken is niet goed voor het laminaat.

19-11-2009, 15:53

Citaat door studente87:
Ik gooi er geen emmer water op. Het is onmogelijk om geen druppeltje water op de grond te laten vallen. En als je kinderen over de vloer hebt laten ze weleens iets omvallen

Heb jij laminaat?


ja ik heb laminaat...pas dan aangeschaft ...

en ik heb een kind, dat wordt wat met m'n laminaat straks

19-11-2009, 15:54
Gewoon niet naar kijken. Ik heb ook laminaat en ik merk dat als ik het zie en me er druk om maak ik mezelf dwing iets anders te gaan doen......Heb het te druk om me daar druk om te maken denk ik dan....

19-11-2009, 15:56

Citaat door Maneschijn--:
ja ik heb laminaat...pas dan aangeschaft ...

en ik heb een kind, dat wordt wat met m'n laminaat straks



Succes mop..

19-11-2009, 15:57

Citaat door GoudenGids:
Gewoon niet naar kijken. Ik heb ook laminaat en ik merk dat als ik het zie en me er druk om maak ik mezelf dwing iets anders te gaan doen......Heb het te druk om me daar druk om te maken denk ik dan....



krijg ik niet over mijn hart, ik heb dan het idee dat ik slecht heb zitten schoonmaken.

19-11-2009, 15:58
in de keuken heb ik plavuizen, thank god...

19-11-2009, 15:58



Citaat door studente87:
Het probleem is dat er niet veel water op mag, dus een schuurspons en een emmer met schoonmaakmiddel gebruiken is niet goed voor het laminaat.



bedoel ook niet met een schuurspons en een emmer
maar gewoon vochtig met de dweil erover heen. Als je vaker goed doet zie je de resultaat. Althans bij me moeder gaat het weer weg.

19-11-2009, 16:01

Citaat door studente87:
krijg ik niet over mijn hart, ik heb dan het idee dat ik slecht heb zitten schoonmaken.


Nou bij deze een geruststelling; het heeft NIETS met jouw schoonmaakkwaliteiten te maken, maar ALLES met laminaateigenschappen..... Dus of je moet continue schoonmaken en gek worden, of je kunt het accepteren en je tijd aan belangrijkere dingen besteden.....

xxGG

19-11-2009, 16:06
douche mat kopen ,als je man uit de douche komt moet ie voeten goed afvegen

Pagina's : [1] 2 3