Bekijk volle/desktop versie : Niet lief meer zijn, maar bitcherig zijn!



Pagina's : [1] 2

19-11-2009, 11:11
Mensen zeggen dat ik niet zo lief moet zijn, want daar maakt men dan misbruik van. Dat ik mezelf wat harder moet opstellen, maar ik heb hier toch echt moeite mee.

Wie voelt zich geroepen om mij dit aan te reiken.

19-11-2009, 11:13


Het is niet verkeerd om lief te zijn hoor... maar in sommige gevallen moet je hard zijn en niet over je heen laten lopen.

19-11-2009, 11:14

Citaat door jihad008:
Het is niet verkeerd om lief te zijn hoor... maar in sommige gevallen moet je hard zijn en niet over je heen laten lopen.



Ja maar iemand die lief is, moet toch gewoon lief blijven en niet in verandering treden.

Ik heb het echt geprobeerd, maar het lukt mij gewoon niet om hard te zijn.

19-11-2009, 11:14
weess wie je bent sgijt aan de rest

19-11-2009, 11:17



Citaat door rpozo:



Wat is er zo grappig, vertel

19-11-2009, 11:31

Citaat door GroenOog20:
Ja maar iemand die lief is, moet toch gewoon lief blijven en niet in verandering treden.

Ik heb het echt geprobeerd, maar het lukt mij gewoon niet om hard te zijn.



nee je begrijpt me verkeerd. Je moet wel gewoon jezelf zijn... maar stel dat iemand je probeert te flashen of lullig tegen je doet. dan moet je hard zijn en niet over je heen laten lopen.

19-11-2009, 11:33

Citaat door jihad008:
nee je begrijpt me verkeerd. Je moet wel gewoon jezelf zijn... maar stel dat iemand je probeert te flashen of lullig tegen je doet. dan moet je hard zijn en niet over je heen laten lopen.


Op die fiets, dan nog vind ik het moeilijk om hard op te treden.

19-11-2009, 11:33

Citaat door GroenOog20:
Mensen zeggen dat ik niet zo lief moet zijn, want daar maakt men dan misbruik van. Dat ik mezelf wat harder moet opstellen, maar ik heb hier toch echt moeite mee.

Wie voelt zich geroepen om mij dit aan te reiken.


Ik heb het zelfde probleem man, ja vertel eens..

19-11-2009, 11:34

Citaat door GroenOog20:
Mensen zeggen dat ik niet zo lief moet zijn, want daar maakt men dan misbruik van. Dat ik mezelf wat harder moet opstellen, maar ik heb hier toch echt moeite mee.

Wie voelt zich geroepen om mij dit aan te reiken.

Ikke zekerr wel ik ben echt heel lief haha gek hoe ik dat zeg..
Maar ik hoor altijd van mensen om me heen dat ik niet zo moet zijn enzo..
Maar dat gaat niet zo 1, 2, 3

19-11-2009, 11:36

Citaat door NowieDeBowie:
Ik heb het zelfde probleem man, ja vertel eens..



Moeilijk, very difficult

19-11-2009, 11:39

Citaat door GroenOog20:
Moeilijk, very difficult


Ewa zullen we gewoon samen lief blijven dan? En zelf een oplossing bedenken hoe we lief en hard te gelijk kunnen zijn?

19-11-2009, 11:40

Citaat door NowieDeBowie:
Ewa zullen we gewoon samen lief blijven dan? En zelf een oplossing bedenken hoe we lief en hard te gelijk kunnen zijn?



Ik heb van alles geprobeerd, echter helaas zonder enige resultaat. Wellicht dat jij wel met een plan kan komen. Mij lukt het echt niet.

19-11-2009, 11:43



Citaat door Folklore:
Je moet gewoon lief blijven, dat is het beste. Je kunt én lief zijn én grenzen opstellen. Niet naar die mensen luisteren, want het is een goede eigenschap.



Ja, maar diegene dat zeggen hebben wel gelijk, men maakt echt misbruik van je goedheid.

19-11-2009, 12:01

Citaat door Folklore:
Dat laat je dan zelf toe, en heeft niets met het feit te maken dat je lief bent. Je kunt goed en lief zijn en toch voor jezelf opkomen. Die twee gaan erg goed samen.



Daar zit wel iets in. Het is niet dat ik neit voor mezelf kan opkomen, integendeel zelfs. Maar ik kan nooit nee zeggen, dat is mijn probleem

19-11-2009, 12:08

Citaat door Folklore:
Je moet gewoon lief blijven, dat is het beste. Je kunt én lief zijn én grenzen opstellen. Niet naar die mensen luisteren, want het is een goede eigenschap.


Ben het met je eens.. En het klopt ook want ik ben lief, maar EIGENWIJS!

Pagina's : [1] 2